Maar volgens mij is het er echt een!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef StateOfMind het volgende:
3 pagina's in dit topic en nog niemand die ziet dat het een 8-track is
Dan heb je geen bril nodig. Als je er twee zou zien dan heb je of gedronken, of het is een 16 track.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef stamppot het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het er echt een!
Hmm misschien zijn het er tweequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan heb je geen bril nodig. Als je er twee zou zien dan heb je of gedronken, of het is een 16 track.
Nee, het is een aidstrack.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:59 schreef Zapato het volgende:
In navolging: het is dus GEEN, ik herhaal, GEEN 8-track.
seven leert humor?quote:
Niet spotten met ziektes gek.quote:
Jaaaaa, das lachequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Je haalt me de woorden uit de mond. Een 8-track, daar lijkt het inderdaad op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:22 schreef Apekoek het volgende:
Het moet me denken aan een 8-track.
Ik zal het ook even in het Nederlands vertalen voor je:quote:
Nee, natuurlijk niet. Denk nou eens na, waar slaat het op om een Nintendo in je auto te hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef MASD het volgende:
Is het niet gewoon een NES cardridge?
[ afbeelding ]
Wie is Tijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Frollo het volgende:
Waar is user Tijn als je hem nodig hebt? Hij weet dat soort dingen meestal wel.
Misschien moet iemand een topic openen: "Waar is Tijn?". Waarin de OP een linkje naar dit topic staat, zodat hij alsnog antwoord kan geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Frollo het volgende:
Waar is user Tijn als je hem nodig hebt? Hij weet dat soort dingen meestal wel.
Over die 8-track, of het wel of niet een 8-track is bedoel je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een topic openen: "Waar is Tijn?". Waarin de OP een linkje naar dit topic staat, zodat hij alsnog antwoord kan geven.
"8-track"? Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Over die 8-track, of het wel of niet een 8-track is bedoel je?
2x de helft track...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
JA ZEG, IS HET NOU EEN 8 OF 9-TRACK?
Ik heb heulegaar geen 8-trackquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
"8-track"? Waar haal je dat nou weer vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |