Zo triest is dat hè'?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef Knuffleheinz het volgende:
Heel vaak gaan die mailtjes ook naar zo'n site waar je je msn inlog + wachtwoord in moet voeren.
Inderdaad is het wachtwoord veranderen het beste om er vanaf te komen. Ik krijg ze in ieder geval niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
mocht je er last van hebben, wachtwoord veranderen
poep.nl?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef S.Seagal het volgende:
Ik klik er niet op.
Laatste tijd krijg ik ook veel berichten met:
"mailvandiegene@poep.nl heeft een geheim bericht voor je achtergelaten".
Ik heb je toch echt gezien anders Paulquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Paul het volgende:
Het kan aan mijn vrienden/matties/familie kring liggen maar ik krijg de laatste tijd wel erg veel van dit soort mailtjes!
Hebben jullie daar ook last van?
Dus dan willen ze dat je op een link drukt en dan krijg je een virus
Linkje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb je toch echt gezien anders Paul
Daar geloof ik dus geen zak van hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:29 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet de mijne
En ik heet ook geen Stephanie
Dat is echt. Ik heb laatst met haar afgesproken, damn wat een lekker wijf!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef Runfun het volgende:
Ook last van of van die mail dat een dom Amerikaans wijf je heeft gezien op een site en in contact wil komen... of ben ik de enige met dat laatste?
Voeg maar toe als je wilt, geen idee wie je dan in je msncontactlijst hebt staan.. Maar ik ben het dan in ieder geval nietquote:
Dat heb ik ook regelmatig, emailtjes krijgen die niet eens aan mij gericht zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:26 schreef Suusje-V het volgende:
Laatst kreeg ik er een met "Hee Stephanie! Ik heb een foto gezien waar jij op staat! Wil je 'm zien? *link*"
Ik heet heulegaar geen Stephanie
En gister deze:
[ afbeelding ]
Geen van die 3 emailadressen is de mijne
Wat is de jouwe dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Voeg maar toe als je wilt, geen idee wie je dan in je msncontactlijst hebt staan.. Maar ik ben het dan in ieder geval niet![]()
Idd, ik vraag me af hoe ze dan in mijn mailbox komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig, emailtjes krijgen die niet eens aan mij gericht zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef pforp het volgende:
[..]
Wat is de jouwe dan?
Dan kan ik vergelijken of je het echt niet bent
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja kom op, die was wel héél slecht..![]()
Die verdiende niet eens een![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Mmm ze zijn inderdaad niet helemaal hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is niet altijd waar
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef pforp het volgende:
[..]
Mmm ze zijn inderdaad niet helemaal hetzelfde
BCCquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoe ze dan in mijn mailbox komen
Nee BCC staat niet in de header. Dat is CCquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar dat zou dan toch ook in die header staan?
Of niet?
Oh oke, dan snap ik het weerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:01 schreef pforp het volgende:
[..]
Nee BCC staat niet in de header. Dat is CC
Waar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh oke, dan snap ik het weer![]()
Maar wel kut
Wat ik me ook dan afvraag is, wat nou als een van die emailadressen echt van iemand is, krijgt die dan dezelfde irritante mailtjes, of krijgt die dan misschien mailtjes die aan mij gericht zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af hoe ze dan in mijn mailbox komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |