"two"quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Om machtige machines te besturen en te gebruiken op een manier die onmogelijk is in de burgermaatschappij en dat dan ook doen in een avontuurlijke en uitdagende omgeving met geweldige collegialiteitsgevoel en veel bier drinken. Oh ja, en tegelijkertijd je steentje bijdragen aan een iets betere wereld
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Om machtige machines te besturen en te gebruiken op een manier die onmogelijk is in de burgermaatschappij en dat dan ook doen in een avontuurlijke en uitdagende omgeving met geweldige collegialiteitsgevoel en veel bier drinken. Oh ja, en tegelijkertijd je steentje bijdragen aan een iets betere wereld
Waar heb je gedient?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef coolyo0o het volgende:
er is geen leger leven, dan een leger leven!!!!!
zelf 17 jaar beroeps geweest maar blij dat die tijd voorbij is. wat een zooitje ongeregeld patvinders zijn slimmer.
patvinders... Dude, dat jij nou zo ongelooflijk dom bent dat jij tussen allerlei andere apen geplaatst bent hoeft niet te betekenen dat wij ook met defensie collega's werken die padvinders met een 't' spellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef coolyo0o het volgende:
zelf 17 jaar beroeps geweest maar blij dat die tijd voorbij is. wat een zooitje ongeregeld patvinders zijn slimmer.
Zelf 8 jaar BBT'er geweest en heb nu nog steeds spijt op mijn haren dat ik mijn ontslag gevraagd had. Eervol ontslag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef coolyo0o het volgende:
17 jaar volhouden in een baan die je totaal niks vindt? Dat zegt volgens mij meer over jou dan over de baan!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef coolyo0o het volgende:
Heej supertinus, hebbie je burgermaatjes alles al verteld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:13 schreef Rave_NL het volgende:
Om stoer te kunnen kijken in de kroeg en dingen op te blazen.
volgens mij was ik een smiley of 83 vergeten..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:39 schreef hollandFTW het volgende:
[..]
Heej supertinus, hebbie je burgermaatjes alles al verteld?
Voor mij, KL, het is een way of life, na acht uur uitgeput je kantoor verlaten is niks voor mij, bij de KL is dat wel anders, een paar uur overwerken is dan ook niet zo'n probleem bij deze baas
Kort model of lang model? Welk dienstvak?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef Moos01 het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor officier der marine. eigenlijk om alle redenen die al genoemd zijn hierboven.
Nope, het is mogelijk voor spijkerbroeken om de opleiding te beginnen, maar dan gaat de selectie wel met de botte bijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Remco026 het volgende:
Is dat mogelijk vanuit de burger?
Ik dacht dat elke marinier van onderaf moest beginnen?
Niet, wij zijn politiek incorrect maar realistisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Remco026 het volgende:
En zo hoort het! Eigenlijk vind ik dat ze dat bij de KL ook moeten gaan invoeren, maarja wie ben ik![]()
Wanneer gaat het korps trouwens vrouwen toelaten? Zelfs het KCT laat vrouwen toe
Ja maar KCT is onderdeel van de CLAS, en de CLAS wil de vrolijke familie zijn waar iedereen bij kan komen. Wil jij commando worden meisje? Tuurlijk! Kom maar hoor, hoewel jij niet gaat halen, goedschiks of kwaadschiks, en mocht je het dan voor wat voor reden niet redden dan kun je altijd nog terecht bij de PAINF of LMB, hebben we die vacatures ook weer gevuld. Hoi hoi hoi!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Remco026 het volgende:
Klopt klopt, KCT ook hoor, die komen er gewoon voor uit dat hoewel vrouwen gewoon toegelaten worden ze niet verwachten dat er ooit eentje het gaat halen
Want het is je zelf geen 1500 euro waard om je droom te realiseren?quote:Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef Vortix het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar KOO INF of KOO Cavalerie Verkenning, hoewel die laatste een probleem wordt tenzij Defensie een laserbehandeling voor mijn ogen wil dokken.
Ik heb ook wel eens geen 1500 Euro op zak hoor! En ik verdien toch heel behoorlijk!quote:Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Want het is je zelf geen 1500 euro waard om je droom te realiseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |