SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, Ben en Jerry's is zoooo lekker, hihi, mag ik een hapje, hihi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef MASD het volgende:
Het is best lekker maar veel te duur.
Homofielen willen dat nietquote:ze willen namelijk in de pants van de ladies komen.
Scherp!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Pheno het volgende:
Je TT faalt:
[..]
Homofielen willen dat niet
Nee, dank je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef CawkAsian het volgende:
KANKERLEKKER SWA MAG IK AAN JE PIEMEL ZITTE?
5 euro gespreid over 12 maanden, dan is het maar 0.42ct per maand! Heerlijk, sparen voor een iets duurs, dan kun je er ook echt van genieten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef sbk het volgende:
wat een pauperklacht, B&J is gewoon lekker(alleen eet ik het een keer per jaar ofzo vanwege de prijs
)
Zoals bierquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Juist. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen.
Overrated inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
tis lekker maar zwaar overrated......en te duur vooral
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Da's toch ijs voor depressieve meisjes die net gedumpt zijn?
Dan zijn die jongens misschien nog slimmer dan wij. Depressieve 14 jarigen die net gedumpt zijn en aan het wachten zijn op pik. Giechel mee en koop een bak ben en jerry's en ga een disneyfilm met ze kijken. Kan heel goed een werkende formule zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
quote:
quote:
quote:
quote:
net zoiets als eur 6,50 betalen voor een bakkie starbucks koffie met extra vanilleshotquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Juist. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen.
Je vrat er anders genoeg van toen hier bij mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:56 schreef x3ro het volgende:
Kvind t niet zon geweldig ijsGewoon schepijs >> Ben und Joeries
Er is ook gewoon geen lekkerder ijs.quote:
Kudt, betraptquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Je vrat er anders genoeg van toen hier bij mij.![]()
Jij: 'wil nog meer, nog meer!'
Nah, was al lang gelukt voordat dat met t ijs kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Busted.
Hij probeerde dus ook gewoon in je pants te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |