Da's natuurlijk nooit te zeggen. Sowieso is ze niet meer dezelfde, ook qua innerlijk niet meer. Dus je zou geen relatie met dezelfde persoon hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef TeenWolf het volgende:
Stel je had wat met haar voor de aanval met het bijtende zuur, zou je nog steeds met haar blijven na dat incident? Heel eerlijk zeggen.
Denk dat je dat pas weet als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Stel je had wat met haar voor de aanval met het bijtende zuur, zou je nog steeds met haar blijven na dat incident? Heel eerlijk zeggen.
Ik kan het niet zeggen, ik neig naar nee als ik eerlijk moet zijn. Je hele leven is verziekt, zij leeft met trauma's en talloze ziekenhuisbezoeken en haar hele carrière is naar de kloten, daarnaast moet je de rest van je leven aangekeken en uitgelachen worden door de rest van de mensen (zo zijn we nou eenmaal blijkbaar).quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mwah. Zoiets moet je verwerken en accepteren. Of je qua karakter nu zo verandert zal per persoon verschillen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's natuurlijk nooit te zeggen. Sowieso is ze niet meer dezelfde, ook qua innerlijk niet meer. Dus je zou geen relatie met dezelfde persoon hebben.
Mijn punt is dat jij niet het argument kunt gebruiken dat het maar een gok is hoe iemand lijfstraf zou ervaren, als een vrijheidsstraf nog een véél grotere gok is, waar je ook het antwoord niet op weet, en waar je waarschijnlijk wel voorstander van bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Semisane het volgende:
Geen flauw idee, ik heb de uitspraak niet bestudeerd en weet dus niet waar de rechters de straf op baseren.
[..]
Wellicht ja, wat is je punt?
Dan heeft ie mazzel. Het uitgangspunt (z'n gezicht kwijt) ligt iig een heel stuk dichterbij de concrete schade die hij veroorzaakt heeft dan een vrijheidsberoving van 6 jaar.quote:Wie zegt dat die cage fighter een fysieke straf als lijden ervaart? Die gast lijkt me een vrij psychopatisch, met een redelijke voorkeur voor pijn....wellicht zal die dat juist als prettig ervaren?
Dat is dan logischer ja. Een brood is niet permanent, een afgehakte hand wel.quote:Ah, dan weer niet...dus dan bestraffen we de dader door zijn brood te stelen?
Handig als je alle typen misdaden voor 't gemak over één kam wil scheren. Klinkt niet zo modern en geavanceerd eigenlijk, voor ieder type dader, voor ieder type misdrijf hetzelfde type straf.quote:Nee dan maar abstracte vrijheidsstraffen...die zijn tenminste toepasbaar op meerdere misdaden.
Ze hebben beiden levenslang gekregen, met een minimum van respectievelijk 16 en 6 jaar. Nou weet ik niet precies hoe soepel men in het VK is met vervroegde vrijlating bij goed gedrag, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat ze langer dan dat minimum zullen moeten zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hmmm... tja... euhm...
Kan me voorstellen dat mensen eerder geneigd zijn iets niet te doen wanneer ze realiseren dat ze hetzelfde moeten ondergaan, dan dat ze er een jaartje brommen voor krijgen.
Ben ook niet zo voor lijfstraffen en doodstraf. Maar dit kan best wel eens heel goed uitpakken. De criminelen gaan ook steeds onmenselijker en harder te werk waarbij gevoel en sympathie compleet weg is. Waarom dan wel sympathie opbrengen voor dat soort? Omdat we zonodig beschaaft moeten en willen zijn? Denk dat uiteindelijk alles relatief en betrekkelijk is.
Atletisch, stoer en hij was heel lief voor haar. (Zegt ze zelf.)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom valt een vrouw dan ook voor iemand die cagefighter is vraag ik me dan af.
Welnee, de gok is het zelfde. De impact is van een wat andere orde, vooral als je dan per ongeluk de verkeerde veroordeeld tot de straf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn punt is dat jij niet het argument kunt gebruiken dat het maar een gok is hoe iemand lijfstraf zou ervaren, als een vrijheidsstraf nog een véél grotere gok is,
Ik prefereer idd vrijheidstraffen boven fysieke / oog-om-oog straffen.quote:waar je ook het antwoord niet op weet, en waar je waarschijnlijk wel voorstander van bent.
Dat zal, maar degene die heeft gegooid heeft in dit geval 6 jaar gekregen, maar werd volgens het artikel gedwongen door die psychopaat, die overigens 16 jaar kreeg en dat dwingen zal ook niet enkel bij "streng vragen" zijn gebleven.quote:Dan heeft ie mazzel. Het uitgangspunt (z'n gezicht kwijt) ligt iig een heel stuk dichterbij de concrete schade die hij veroorzaakt heeft dan een vrijheidsberoving van 6 jaar.
Dat snap ik ja, dus de oog-om-oog straf zou zijn dat we nu het brood weer van de dief afpakken en dat is het? Zal de dief wel van leren ja.quote:Dat is dan logischer ja. Een brood is niet permanent, een afgehakte hand wel.
Och de lengte kan verschillen en ook in hoeverre de vrijheidstraf wordt toegepast. Daarnaast verschilt de plek waar je de straf uitzit ook nog eens een keer enz. Het is "zelfs in Nederland" niet een one-size-fits-all strafmaat.quote:Handig als je alle typen misdaden voor 't gemak over één kam wil scheren. Klinkt niet zo modern en geavanceerd eigenlijk, voor ieder type dader, voor ieder type misdrijf hetzelfde type straf.
Ja, en een pittbull is ook zo lief voor de kinderen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Atletisch, stoer en hij was heel lief voor haar. (Zegt ze zelf.)![]()
En niet elk testosteron bommetje gooit met zuur als zijn vriendinnetje hem smeert!
Ach, kom op zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, en een pittbull is ook zo lief voor de kinderen....
Gelukkig niet, alleen jammer dat hij aan de rotzooi zat:quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En niet elk testosteron bommetje gooit met zuur als zijn vriendinnetje hem smeert!
quote:Steroid addict Lynch, 6ft 4in, was soon infatuated with his girlfriend. Katie says: "There should have been alarm bells. My friends would joke 'He's your stalker'. But I liked how devoted he was. And I liked his athletic body.
Wat een helder licht is het ook.quote:And I liked his athletic body.
Idd, sommige houden het gewoon bij het gooien van de vriendin.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
The lights are on but there is no one home zeggen ze dan in de UKquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat een helder licht is het ook.
Valt me ook op dat ze niet een keer vallen voor vriendjes met losse handen, maar keer op keerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Demophon het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp, en je ziet het keer op keer bij dit soort meiden, waarom vallen ze toch op dit soort "badboys"? Waarom gaan ze uberhaupt een relatie aan met dit soort figuren; je ziet toch al binnen 30 seconden aan zijn foto en beschrijving van zijn achtergrond dat het een fout type is? Beetje dom, het is flink met vuur spelen. Ze zeggen altijd dat vrouwen een zesde zintuig hebben en zaken aanvoelen, nou dat blijkt dus niet waar te zijn.
Okee, zo te lezen, ben ik niet de enige die zich dit afvraagt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Demophon het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp, en je ziet het keer op keer bij dit soort meiden, waarom vallen ze toch op dit soort "badboys"? Waarom gaan ze uberhaupt een relatie aan met dit soort figuren; je ziet toch al binnen 30 seconden aan zijn foto en beschrijving van zijn achtergrond dat het een fout type is? Beetje dom, het is flink met vuur spelen. Ze zeggen altijd dat vrouwen een zesde zintuig hebben en zaken aanvoelen, nou dat blijkt natuurlijk dus niet waar te zijn.
Lol, klopt allebei.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Demophon het volgende:
[..]
Okee, zo te lezen, ben ik niet de enige die zich dit afvraagt.
Mannen denken met hun *lul*, nou vrouwen kunnen ook een behoorlijke verstandsverbijstering hebben!
Ja, die waar die VWO meisjes over die loverboys riepen wat een creep en de VMBO sletjes het zulke mooie jongens vonden. Was dat Rutger niet die ze die fotos liet zien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Monolith het volgende:
Het wachten is op dat filmpje met die onschuldige VWO meisjes en die gewillige VMBO sletjes.
Het was een 'reportage' van RTL 4 geloof ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, die waar die VWO meisjes over die loverboys riepen wat een creep en de VMBO sletjes het zulke mooie jongens vonden. Was dat Rutger niet die ze die fotos liet zien?
Zie je trouwens ook bij homo bodybuilders,quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, klopt allebei.
Ik vraag me ook af waarom ze bij een vent blijft die verslaafd is en waar haar vrienden van zeggen dat het meer haar stalker is dan haar vriend.
Neemt niet weg dat je er natuurlijk niet van uit kunt gaan dat alle mannen die aan vechtsport doen standaard "wife-beaters" zijn.
Als ze daarbij grijpen naar pillen of injecties neemt de kans wel ontzettend toe.
Hoe dan ook, dit wens je niemand toe.
Maar je kiest bewust voor een wereld waar veel gajes rondloopt. En als je je daar prettig in voelt, moet je je maar aanpassen aan de geldende cultuur. Dus je als vrouw zijnde als eigendom gedragen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |