20 fucking K?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geld voor me weggezet 18 jaar geleden, en in december komt dat vrij.
Ohja, dat is hier ook zo. Van mn oma krijg ik 25 euries, maar die heeft ook echt kei veel kleinkindjes..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook 25 euro.
Dat vind ik zat, want ze heeft 10 kleinkinderen, ofzo
Jij hoeft dus helemaal geen baantje te zoeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geld voor me weggezet 18 jaar geleden, en in december komt dat vrij.
Mooi systeem is datquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinterklaas hoort er gewoon bijquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is hier ook zo. Van mn oma krijg ik 25 euries, maar die heeft ook echt kei veel kleinkindjes..
Met sinterklaas geeft ze dan wel weer weeeet ik veel hoeveel geld voor ons uit, terwijl niemand meer gelooft![]()
Ohjaaa, ik heb nog ruzies met me ouders daarover gehad, want bijna iedere ouder doet dat, BEHALVE DIE VAN MIJquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus, 20kquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw ouders zullen ook wel zoiets aan jou uitgeven als je gaat studeren hoor.. Maar dan moeten ze dat gedurende die tijd ophoestenquote:
Nog 2 jaar dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi systeem is dat![]()
Ik krijg het alleen pas op mn 25ste of als ik ging trouwen.
Nou drie keer raden.
Kut,quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Marurk het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nu is het alweer half 4 bijna![]()
![]()
Ik moet maar eens gaan douchen en dan verder gaan met leren
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lekker geslapen?
* Snif snif.
Ik heb soms het idee dat mn oma gewoon der geld opspaart voor onsquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinterklaas hoort er gewoon bij
Dat zei ik ook 12 uur terug.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef Marurk het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Nu is het alweer half 4 bijna![]()
![]()
Nog 1 jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[s]Nog 2 jaar dus.[s]
O 1 jaar alweer![]()
En godver ik krijg verder volgens mij helemaal niks of ze hebben het echt heel goed verborgen gehouden
Mooi, ik was al om 12 uur wakker.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |