Het gaat natuurlijk even om het ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en nee, hij denkt dat ie ook een donkere medelander is.
Haha heilige soep :dquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, die is goed met bananen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Chinchanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk even om het ideeWant hoe heten al die gasten nou? Shaury, Young Soulya, en?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Kempi?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk even om het ideeWant hoe heten al die gasten nou? Shaury, Young Soulya, en?
MC Kunta Kinte ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil graag net zo stoer gangsta zijn als die bandana gangbangers.quote:
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
Oke, Shaury is geidentificeerd op de foto, maar wie van de 3 andere gasten zijn DJ Young Voice en Young Soulja?
Die kerel rechtsonder is chinchan!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
Oke, Shaury is geidentificeerd op de foto, maar wie van de 3 andere gasten zijn DJ Young Voice en Young Soulja?
Wie die filmpjes niet zien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.
Dat heb ik dus gedaan, maar ik kan ze niet goed uit elkaar houdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.
wow, daar zou ik wel een zaadje op willen verspillenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:51 schreef _Towelie het volgende:
Kansenjongeren op Hyves het schijnt deze te zijn
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef toxikon het volgende:
shaury had het in het begin over zijn zus die 25 was/is ipv 13.
He bah.. nee..quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
wow, daar zou ik wel een zaadje op willen verspillen
zo die is leuk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |