Even voor mijn beeld:quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef toxikon het volgende:
tot het einde van de week wachten op jullie filmpje??
ahhh shaury dat kan je niet maken, vanavond na de cirkeljerk hebben jullie toch wel effe tijd om wat in elkaar te fleppen?
zeg meneer, ik heb liever dat u mijn moeder voor prostituee uitmaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld:
Hoor jij bij die Tupackontenbonkbandanacrew of niet?
Is dat een "ja" ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
zeg meneer, ik heb liever dat u mijn moeder voor prostituee uitmaakt.
Bij deze, je moeder is een prostituee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
je moeder is een hoer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
dat is een hele dikke nee!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
je moeder is een hoer.u is onfatsoenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
alles moet op
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een echt bradakapsel en tongpiercing dan?
[ afbeelding ]
Serieus.. alsi k die linkse kerel met zijn kruisje zie denk ik echt: Die kerel heeft zich tot god gekeerd om zich op een hogere plek in de "gang" ze zetten, want met zown hoofd kom je echt niet ver! En zeker niet als je er ook nog zo gay bij kijkt xDquote:
Hij heeft zichzelf omhoog geneukt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Serieus.. alsi k die linkse kerel met zijn kruisje zie denk ik echt: Die kerel heeft zich tot god gekeerd om zich op een hogere plek in de "gang" ze zetten, want met zown hoofd kom je echt niet ver! En zeker niet als je er ook nog zo gay bij kijkt xD
Omhoog LATEN neuken jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf omhoog geneukt.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
Wie is nou wie op het plaatje?
DuShortyquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
De enige blanke gast is DuShaury in ieder geval
ja en nee, hij denkt dat ie ook een donkere medelander is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
De enige blanke gast is DuShaury in ieder geval
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef DuShaury het volgende:
ff paar dingen duidelikj maken.
kijk jullie maken al zoveel grapjes over ons.
maar ik zeg je 1 ding.
begin niet ovr me zussen
en nee ze is niet 13 kk sukkel
25,, dus ikzweer takkie niet over dat.
ik praat ook over broers zusse tantes en shit
mama grapjes is wat anders.
en nog wat.. WE ZIJN GEEN KIK HOMO
we hebbe bna allemaal een vaste meid balharen
en CHALLASZ ik ga naar keizerswaard (Y)
Cooper haha .. mss wel maar ik bedreig niet
niemand van ons .. zo zielig zijn wij niet..
dus ja.. haha en tjah als iemand toch wil
confronteren als die gene dat wil.
dan moet hij toch lekker komen geen probleem
maar wij bedreigen niemand
PEACE
Hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DuShorty
M.a.w. een kleine pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |