Hey brada, ik bedoelde ook van andere mensen van Fok!, want dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef DuShaury het volgende:
Cooper haha .. mss wel maar ik bedreig niet
niemand van ons .. zo zielig zijn wij niet..
dus ja.. haha en tjah als iemand toch wil
confronteren als die gene dat wil.
dan moet hij toch lekker komen geen probleem
maar wij bedreigen niemand
PEACE
Je vergeet zo'n ratel voor tussen je spaken, mag ook een wasknijper met stuk karton zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die fiets is echt gangster weet je! Zo'n toeter erop, nog wat spinners, en dikke veren erop zodat je een lowrider hebt! Krijg je meteen de dikste props uit de ghetto weet je!
O ja, en van die kralen. Dat is echt kk lau spang! O.o
Die in KPD verder ging?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel, maar kwam er een sorry yvonne-topic?
Zoiets ja, waren wel lollige topicsquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die in KPD verder ging?
Volgens mij heette hij zo iets
Hij heeft ze zelf nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is die obsessie met balharen van die gasten?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Met een originele voetafdruk opdruk:
[ afbeelding ]
He's pimpin' them bitchesquote:
DIE MIDDELSTE EN DIE LINKSE, WTF !!!1quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had hem in topic 5 al gemaakt!
[ afbeelding ]
Die linkse lijkt wel een hongerneger uit Somaliëquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DIE MIDDELSTE EN DIE LINKSE, WTF !!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die shemale die achter ze staat te wijzen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DIE MIDDELSTE EN DIE LINKSE, WTF !!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt een beetje op:quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die linkse lijkt wel een hongerneger uit Somalië
Met een echt bradakapsel en tongpiercing dan?quote:
Neej, nu wachten we tot ze weer terugkomenquote:
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey brada, ik bedoelde ook van andere mensen van Fok!, want dat zou niet de eerste keer zijn.
Respect voor de kansjongeren blacka's
Zit lucht inquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kolere, wat een hongerkop.
Even voor mijn beeld:quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef toxikon het volgende:
tot het einde van de week wachten op jullie filmpje??
ahhh shaury dat kan je niet maken, vanavond na de cirkeljerk hebben jullie toch wel effe tijd om wat in elkaar te fleppen?
zeg meneer, ik heb liever dat u mijn moeder voor prostituee uitmaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld:
Hoor jij bij die Tupackontenbonkbandanacrew of niet?
Is dat een "ja" ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
zeg meneer, ik heb liever dat u mijn moeder voor prostituee uitmaakt.
Bij deze, je moeder is een prostituee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
je moeder is een hoer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
dat is een hele dikke nee!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
je moeder is een hoer.u is onfatsoenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
alles moet op
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een echt bradakapsel en tongpiercing dan?
[ afbeelding ]
Serieus.. alsi k die linkse kerel met zijn kruisje zie denk ik echt: Die kerel heeft zich tot god gekeerd om zich op een hogere plek in de "gang" ze zetten, want met zown hoofd kom je echt niet ver! En zeker niet als je er ook nog zo gay bij kijkt xDquote:
Hij heeft zichzelf omhoog geneukt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:31 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Serieus.. alsi k die linkse kerel met zijn kruisje zie denk ik echt: Die kerel heeft zich tot god gekeerd om zich op een hogere plek in de "gang" ze zetten, want met zown hoofd kom je echt niet ver! En zeker niet als je er ook nog zo gay bij kijkt xD
Omhoog LATEN neuken jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf omhoog geneukt.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
Wie is nou wie op het plaatje?
DuShortyquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
De enige blanke gast is DuShaury in ieder geval
ja en nee, hij denkt dat ie ook een donkere medelander is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef PierreTT het volgende:
De enige blanke gast is DuShaury in ieder geval
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:39 schreef DuShaury het volgende:
ff paar dingen duidelikj maken.
kijk jullie maken al zoveel grapjes over ons.
maar ik zeg je 1 ding.
begin niet ovr me zussen
en nee ze is niet 13 kk sukkel
25,, dus ikzweer takkie niet over dat.
ik praat ook over broers zusse tantes en shit
mama grapjes is wat anders.
en nog wat.. WE ZIJN GEEN KIK HOMO
we hebbe bna allemaal een vaste meid balharen
en CHALLASZ ik ga naar keizerswaard (Y)
Cooper haha .. mss wel maar ik bedreig niet
niemand van ons .. zo zielig zijn wij niet..
dus ja.. haha en tjah als iemand toch wil
confronteren als die gene dat wil.
dan moet hij toch lekker komen geen probleem
maar wij bedreigen niemand
PEACE
Hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DuShorty
M.a.w. een kleine pik.
Het gaat natuurlijk even om het ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja en nee, hij denkt dat ie ook een donkere medelander is.
Haha heilige soep :dquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, die is goed met bananen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Chinchanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk even om het ideeWant hoe heten al die gasten nou? Shaury, Young Soulya, en?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Kempi?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk even om het ideeWant hoe heten al die gasten nou? Shaury, Young Soulya, en?
MC Kunta Kinte ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil graag net zo stoer gangsta zijn als die bandana gangbangers.quote:
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
Oke, Shaury is geidentificeerd op de foto, maar wie van de 3 andere gasten zijn DJ Young Voice en Young Soulja?
Die kerel rechtsonder is chinchan!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
Oke, Shaury is geidentificeerd op de foto, maar wie van de 3 andere gasten zijn DJ Young Voice en Young Soulja?
Wie die filmpjes niet zien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.
Dat heb ik dus gedaan, maar ik kan ze niet goed uit elkaar houdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bekijk de filmpjes eens, ze zeggen hun eigen naam ongeveer 5x in de minuut.
wow, daar zou ik wel een zaadje op willen verspillenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:51 schreef _Towelie het volgende:
Kansenjongeren op Hyves het schijnt deze te zijn
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef toxikon het volgende:
shaury had het in het begin over zijn zus die 25 was/is ipv 13.
He bah.. nee..quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
wow, daar zou ik wel een zaadje op willen verspillen
zo die is leuk !
Doe dan eens pics van die chic. Anders gaan we nog wel even door.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Haha heilige soep :d
Nou alleen de naam nog veranderen in Yellow Banana Crew!
Yo mang, laat je niet gek maken zeker ben je fa2quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan
die fiets in die tuin
is van zijn zusje jogneren zusjeen wij maken fa2.
jullie niet.peace. nu ben ik ecvht weg me schoenen zijn
aan handschoenen aan muts op PEACE
oowja
keizerswaard he.. als jullie weer google maps gaan gebruike
haha balharen (Y)
Wow jullie hebben zo waar zelf spotquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
Post ff meer pics van ze wat ik op de site kan zetten.
Hij hoort niet bij de b.b.c.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Wow jullie hebben zo waar zelf spot
Beetje onze gesoepte foto's doorlinken naar jullie eigen "site"
Geeft toch maar weer eens aan hoe zielig jullie zijn!
Ik ben niet één van hen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Wow jullie hebben zo waar zelf spot
Beetje onze gesoepte foto's doorlinken naar jullie eigen "site"
Geeft toch maar weer eens aan hoe zielig jullie zijn!
Ok, lol!quote:
Je was me voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Koepert het volgende:
Gaat rap hier..
Snel -> rap -> muziek haha
Haha en terecht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ja, ik kon het niet laten.
Gastenboek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ja, ik kon het niet laten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |