Ik denk dat dit soort fraude de samenleving zelfs het meeste geld kost. Meer dan "grote oplichters".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ze mogen dit soort fraude ("die heel vaak voorkomt en de minst schadelijke fraude is die TS bovendien ook nog eens helemaal niets kost" volgens sommige mensen) best wat harder aanpakken. Jammer dat de mensen die er wat van willen zeggen door sommige mensen gelijk NSB-ers genoemd worden....
Ik dus ook. En zelfs al zijn er fraudes die meer geld kosten, dan is er nog geen reden om deze fraude niet aan te pakken. Juist omdat het blijkbaar ingeburgerd begint te raken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort fraude de samenleving zelfs het meeste geld kost. Meer dan "grote oplichters".
Ze zal echter wel geen huur betalen he...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:58 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ach gossie... Wat een oplichter zeg.. Het meisje slaapt sowieso 2 a 3 dagen per week in hun studentenhuis dus half uitwonend is ze toch al. Daarnaast staat ze netjes ingeschreven op het adres, is er een akkoord met de huisbaas en is dus alles prima in orde.
Mensen die elk excuus gebruiken om fraude goed te praten.quote:Op maandag 9 november 2009 18:02 schreef AnusPolijster het volgende:
Mensen die zeggen 'dat kost mij ook geld als iemand fraudeert'![]()
![]()
Dat is misschien 0.00001 cent waar je het dan over hebt
Ik stort geld in een algemene pot.quote:Op maandag 9 november 2009 18:02 schreef AnusPolijster het volgende:
![]()
Nu die andere 6499999999 nog, en wij gaan samen een potje bier drinken. Ik betaal.quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef NoBody122 het volgende:
AnusPolijster zal jouw plan zeker ondersteunen
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op maandag 9 november 2009 18:02 schreef AnusPolijster het volgende:
![]()
Helaas voor hem kan je niet zomaar op straat gezet worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Matthijs- het volgende:
We hebben het type huisbaas die ons dan liever vandaag dan morgen al op straat zet (hij zal die anonieme tip gauw genoeg aan mij en mijn huisgenoten linken). Vrijwel alles aan die vent is niet helemaal zuivere koffie.![]()
Als ik hier eenmaal weg ben, en we plannen dat zo snel mogelijk te doen (want iedereen heeft het wel gehad met hen), geef ik de IB-groep die tip wel, en tegen die tijd hoeft dat ook niet anoniem.
Hij hoeft helemaal niks te tekenen ouwe oorlogsheld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees nou niet zon NSB'er en teken gewoon. Wie weet geeft ze jou als dank een flinke beurt.
Alsnog wees geen NSB'er en teken. Geloof mij je wilt niet als een NSB'er door je huisgenoten gezien worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |