Tis niet zo moeilijk. Eweka heb je al vanaf 8 euri per maand ofzo. Dan een goed progje om te downloaden. Ik gebruik zelf Newsleecher incl supersearch, maar die is niet gratis.quote:
Maar het is dus betaald? Ik was niet van plan om als echte hollander daar voor te gaan dokkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis niet zo moeilijk. Eweka heb je al vanaf 8 euri per maand ofzo. Dan een goed progje om te downloaden. Ik gebruik zelf Newsleecher incl supersearch, maar die is niet gratis.
FTD vind je ook genoeg op, maar kan je alleen zoeken in spots en dingen die FTD-gebruikers plaatsen. Met die supersearch van bv. Newsleecher zoek je echt in de nieuwsgroepen, en heb werkelijk nog nooit (of zeer zelden) gehad dat iets niet te vinden is.
Er is ook usenet topic in DIG en anders www.binaries4all.nl
Ja hebt wel vaak gratis via je provider. Maar bagger snelheid en retentie (kan je bv. alleen dingen downloaden van de laatste 2 dagen, terwijl je bij betaalde al vaak 50mbit snelheid hebt en retentie van 300 dagen ofzo).quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het is dus betaald? Ik was niet van plan om als echte hollander daar voor te gaan dokken
Kun je vandaag lang wachten. Ben nu niet erg in de stemming.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwacht pareltjes van posts van je, gedurende het hele topic, dat snap je zeker wel
Met mn eigen familie is het dolle pret hoor, we hopen ook ooit de grote staatsloterij te winnen dat we met zn "alle" (inmiddels zijn we nog maar met zn 7en excl aanhang en kindjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben sowieso niet zo goed in die huisjesdingen met familie
Maar misschien ben ik ook gewoon niet zo sociaal, dat zou heel goed kunnen
Hmm, daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hebt wel vaak gratis via je provider. Maar bagger snelheid en retentie (kan je bv. alleen dingen downloaden van de laatste 2 dagen, terwijl je bij betaalde al vaak 50mbit snelheid hebt en retentie van 300 dagen ofzo).
Ik heb er nooit spijt van gehad, okay het kost je 8 euri in de maand ofzo, maar wat is dat als je ziet hoeveel en hoe snel je dingen er download.
Gaat het wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kun je vandaag lang wachten. Ben nu niet erg in de stemming.
Ik heb mijn momentenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:18 schreef Nonneke het volgende:
Jij niet zo sociaal ? dat had ik niet verwacht
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Non, maar ik deed het echt niet!![]()
Gelukkig weet mijn (schoon)familie dat ook!
Ik vond vorig jaar een dagje weg ter ere van schoonma's 60e verjaardag al een drama (ze mocht zelf kiezen waar ze heen wilde en ze koos voor de Winterefteling)
Dat heb ik idd ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Ik heb mijn momenten
Dan heb ik gewoon heel erg niemand om me heen nodig. Neem ik ook geen telefoon op enzo
Terwijl iedereen denkt dat ik heel erg outgoing en spontaan ben. Dat bén ik ook, maar lang niet altijd
Helemaal mee eens, heb ook Eweka. Nooit problemen mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hebt wel vaak gratis via je provider. Maar bagger snelheid en retentie (kan je bv. alleen dingen downloaden van de laatste 2 dagen, terwijl je bij betaalde al vaak 50mbit snelheid hebt en retentie van 300 dagen ofzo).
Ik heb er nooit spijt van gehad, okay het kost je 8 euri in de maand ofzo, maar wat is dat als je ziet hoeveel en hoe snel je dingen er download.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heb ook Eweka. Nooit problemen mee.
Gebruik trouwens GrabIt (voor nzb's) en Xnews (om te browsen). Zoeken doe ik gewoon met binsearch.
Haha zit hij die boel te subbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij betaalt meneer I. ook voor dat Eweka-gedoe.
Maar tis niet zo duur en hij haalt er heel wat mee binnen.
Oeh, als je Flashpoint gaat DLen daar, is de ondertiteling van meneer I.![]()
Of was het nou van Trauma?
Ik heb geen Eweka, ik weet eigenlijk niet zo snel welke ik heb, maar Eweka is maar tot 40 of 50mbit ofzo, en ik heb 60mbit internet, en wil dat wel ten volle benutten natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, heb ook Eweka. Nooit problemen mee.
Gebruik trouwens GrabIt (voor nzb's) en Xnews (om te browsen). Zoeken doe ik gewoon met binsearch.
Hij is de laatste tijd idd bezig met ondertitels vertalen, samen met nog een knaapje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha zit hij die boel te subben![]()
Ik had zaterdag nog District 9 (nieuwe film van Peter Jackson) gedownload en gekeken bij die maat. Wel grappig, staat er ineens 'Ondertitels door Toppersss FredjeZ en Jopio'
Dat heb ik ook, heerlijk hoor gewoon even niemand.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Ik heb mijn momenten
Dan heb ik gewoon heel erg niemand om me heen nodig. Neem ik ook geen telefoon op enzo
Terwijl iedereen denkt dat ik heel erg outgoing en spontaan ben. Dat bén ik ook, maar lang niet altijd
Hmm dan ben ik het ook niet, moet er niet aan denken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben sowieso niet zo goed in die huisjesdingen met familie
Maar misschien ben ik ook gewoon niet zo sociaal, dat zou heel goed kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |