Daar was ik moest 't zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lekkere muziek, maar "Da was ik" snap 'm niet?
Heul niet. Ik heb er ook in. Werkt al bijna 5 jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik had ook een lange afstands relatie, nou, dat breekt je op hoor!
Nouja, als jij je er prettig bij voelt dan kan dat best werken. Maar dat op en neer reizen (2,5u enkeltje) en elkaar alleen van vrijdagavond t/m zondagavond zien, dat was niks voor mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb er ook in. Werkt al bijna 5 jaar![]()
Ja, prachtig inderdaad!quote:
quote:
Hij reist 2, ik zelfs 4 uur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, als jij je er prettig bij voelt dan kan dat best werken. Maar dat op en neer reizen (2,5u enkeltje) en elkaar alleen van vrijdagavond t/m zondagavond zien, dat was niks voor mij.
Ach, so! Prins Bernard accentquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar was ik moest 't zijn![]()
Foo Fighters na Muse wel een van de beste livebands die er zijn.
Ik zeg niet dat het niet kan, maar het was echt niks voor mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij reist 2, ik zelfs 4 uur.
Ik hoop die stage hier in DH te krijgen, want dan gaan ik mn spullies denk pakken en MM voor goed treiteren
Ik heb besloten nog even te wachten met het sturen en bellen naar dat bedrijf. Ik moet morgen naar de dokter om te overleggen voor die endoscopie. Ik heb geen zin dat als ik bv wel wat heb, ik gelijk de 1ste week van mn stage af moet zeggen ofzo.
Geloof het of niet, ik heb er CD's van en ik looooove the Cranberries!quote:
I knowquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan, maar het was echt niks voor mij.
Wat vind je hier van dan:quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nickelback vind ik dan bv wel weer zeer goed aan te horen en dat luister ik dan ook regelmatig.
Vrijwillig zelfs.
Da's dan weer heel wat anders, dat wel
Aardig, maar het dus net dat tandje scherper en harder waar je het over hebt dat maakt dat ik hier dus géén CD van zou kopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje Nickelback-achtig, alleen dan net een tandje scherper en harder...
Was dat bandje waar ik naar van CD-presentatie was, dit is de single
Deze dan:quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Aardig, maar het dus net dat tandje scherper en harder waar je het over hebt dat maakt dat ik hier dus géén CD van zou kopen
Neem toch Usenetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaarg tbp doet fucking weer es nie
Dan moet ik daar weer aan wennen.quote:
torrentreactor.netquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet ik daar weer aan wennen.
Ik ga in een hoekje janken omdat ik season 1 van flashpoint nu niet kan downen
Ach, dan heb je gelijk wat om over te praten bij dat sollicitatiegesprekquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb besloten nog even te wachten met het sturen en bellen naar dat bedrijf. Ik moet morgen naar de dokter om te overleggen voor die endoscopie.
Access Denied!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mor!
Mijns inziens had je geen Grote Feiten gemist, Nieslief dacht daar anders over![]()
Solly!
Alles goed daar verder?
Vage shit, heb t ook al paar maandjes sinds ik Usenet heb niet meer gebruiktquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Access Denied!
If you are not a member and have not signed up already, please signup below and register a new account. The process is quick and easy! If you’ve already signed up, please login with your username and password.
Maar dan kan ik gewoon flashpoint season 1 full download aanklikken, en dan gaat ie ook echt downloaden?
echt he ! tis niet eerlijk ik zeg het je !quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:47 schreef Greys het volgende:Baaf en Non!
Non, oh god, denk je dat je er vanaf bent, wordt het nog wat extra kwelling![]()
*weer verder huilt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vage shit, heb t ook al paar maandjes sinds ik Usenet heb niet meer gebruikt
Isohunt anders?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
*weer verder huilt.
Ik vraag Mike vanaaf wel
Normaal wel, maar hij gaat maar met 90 kquote:
Ellendigquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij gaat maar met 90 kterwijl ik normaal hier makkelijk 1 mb haal
Jawel, maar omdat ik haar zo lief vind ga ik dan (onder luid protest !!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:58 schreef Morretje het volgende:
Ahh, arme Non.. Das wel heel erg kwelling ook! Weet je vriendinnetje niet dat je niet 'zo'n zin' in dat soort dingen hebt?
IN HD? WAARVANDAAN????quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Moet goffer eerst 20 minuten van m'n pauze opofferen om bij te lezen![]()
Maarrr...DML gaat samenwonen! Gefeliciteerd!![]()
Cat heeft zeer maagje![]()
Greys gooit graag met liedjes.
En ik heb lekker Flashpoint S1 in HD![]()
Verder nog iets vergeten?
Oh! Das ook wel erg fout en pijnlijk zeg! En als je niet meegaat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik haar zo lief vind ga ik dan (onder luid protest !!) mee. Maar een heel weekend moet nog wel even over gesproken worden
is btw schuld van fam zelf, tsja als je me jaren blijft noemen naar de oh-zo-gemiste-ex (die is gedumpt voor mij) ga ik al helemaal geen moeite meer doen om het leuke schoonzusje uit te hangen
topje ijsberg enzo
Van meneer I.quote:
Usenet FTWquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van meneer I.
Via nieuwsgroepen geleuf ik
dat vink dan weer zo sneu voor vriendinnetjequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh! Das ook wel erg fout en pijnlijk zeg! En als je niet meegaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |