Het nr zelf versterkt dat nog eens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Miljaar, daar moet ik om huilen
Ja. Dankjewelquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het nr zelf versterkt dat nog eens.
Werkelijkwaar prachtig.
Ik ken alleen Buck dichquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Keukenkast het volgende:
Erzähl mir tausend lügen ich werd' sie dir allen glauben
Bon Voyagequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapen.
No more drama in this topic.
No more drama in my life.
Vaarwel.
Dein gesicht, interesiert mir NICHT!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Buck dich
Toch heeft Rammstein ook wel mooie teksten.
Allesz gaat me te ver. Dat kunnen jullie niet aanquote:
Slomerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je erover vertellen dan?
Ok ok, geef gister maar de schuld, dan begrijp ik hetquote:
Probeer eens zou ik zeggen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd dit nooit een heel topic lang vol
Neem trekje vredespijp, dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd dit nooit een heel topic lang vol
Het ging redelijk, maar als je ook een uur of 7 aan tafel zit dan lukt het wel aardig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok ok, geef gister maar de schuld, dan begrijp ik het![]()
Konden jullie wel de 9 gangen diner aan? Of was 3 ook genoeg geweest?
7 uur lang aan tafel zittenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging redelijk, maar als je ook een uur of 7 aan tafel zit dan lukt het wel aardig.
Trusten!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neem trekje vredespijp, dan?
Ik ga slapen. Welterusten iedereen, ik moet over een boel dingen denken
Niet in de zaken van het hartquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Trusten!
Met logisch nadenken kom je heel ver
Dat idee had ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
7 uur lang aan tafel zittenhet oorspronkelijke meetplan was toch ook om daarna nog uit te gaan toch?
Ga dan slapenquote:
Volg dat wat je hart je zegt, hoe makkelijk het ook klinkt...quote:
Helaas zit er ruis op de lijn tussen mij en mijn hartquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volg dat wat je hart je zegt, hoe makkelijk het ook klinkt...
Better next timequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, maar dat ging niet meer
.
laat je vooral door mij niet weerhouden, je bent een lieve jongen en vast goed voor Teun, ik gun jullie elkaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Helaas zit er ruis op de lijn tussen mij en mijn hart
Je mag nooit liegen, TMM. Daar wordt je ziel zwart van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat je vooral door mij niet weerhouden, je bent een lieve jongen en vast goed voor Teun, ik gun jullie elkaar
daar is geen woord gelogen bij echt nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag nooit liegen, TMM. Daar wordt je ziel zwart van.
pardon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef MisterO het volgende:
TMM wees nou maar gewoon stil.
Ene moment zeg je A, andere moment zeg je B. Je bent alleen maar mensen onzeker aan het maken.quote:
tuurlijk heb ik verdriet als ik voor mijn ogen het bewijs zie ontstaan dat waar ik zo naar verlang niet voor mij bestemd was, maar dat veranderd niets aan het feit dat Joost een lieve jongen is, en Teun en dat ik ze elkaar gun en dat ik verwacht dat ze heel lief kunnen zijn voor elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ene moment zeg je A, andere moment zeg je B. Je bent alleen maar mensen onzeker aan het maken.
Heb je een knuffel nodig? Ik ben in een lieve bui...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik heb heel veel hoofdpijn, en daar ga ik nu paracetamols voor innemen. Dat je het even weet.
Hell, het kan nooit kwaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je een knuffel nodig? Ik ben in een lieve bui...
Waarom doet het je verdriet? Je hebt toch niks met die jongen? En is het niet raar dat je zo gek op iemand kunt zijn die nog maar 18 is... Je blijft me verbazen, dat geef ik toequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik verdriet als ik voor mijn ogen het bewijs zie ontstaan dat waar ik zo naar verlang niet voor mij bestemd was, maar dat veranderd niets aan het feit dat Joost een lieve jongen is, en Teun en dat ik ze elkaar gun en dat ik verwacht dat ze heel lief kunnen zijn voor elkaar.
Ook al doet het me verdriet
Knuffelt Erikquote:
Hihi. Stukken beter. Wat ben je vriendelijk tegen mequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Knuffelt Erik![]()
Voel je het? Gaat het al wat beter?
Of wou je nog een kopje thee erbij?
Niet te enthousiast worden hoor! Morgen ben ik weer de afstandelijke, scherpe sarcastquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi. Stukken beter. Wat ben je vriendelijk tegen me.
Doe je oma dan maar de hartelijke groeten, met haar valt te pratenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil moet er zijn he, en zoals mijn oma altijd zei: "Een veranderlijk mens wordt niet snel gek!"
Woar bist du gewest?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hola...![]()
Het is toch een stuk later geworden dan de bedoeling was
terras bezocht om ff met 3 collega'squote:
ik ben stik jalours, het schiet er bij mij de laatste paar nachten al veel te veel bij inquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:48 schreef Vlarp het volgende:
10,5 uur slaap
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke nacht
maar vertel jij eens, ben jij wel in een rechte lijn naar huis gefiets vanuit Nuenen, omdat jij nogal wat later gepost hebt toen TMM en ik al lang en breed in dromenland lagenquote:
Het is dat ik vandaag vrij ben, anders had het me ook niet gelukt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben stik jalours, het schiet er bij mij de laatste paar nachten al veel te veel bij in
volgende keer moeten er dus ook tomtommetjes voor de fietsers beschikbaar zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik en Teun zijn eerst dwars door Nuenen gefietst, de verkeerde kant op. Toen we eenmaal de weg gevonden hadden was het wel weer een recht lijn, maar het heeft even geduurd.
ik moest wel met de auto om die 3 flessen wit 3 flessen rood 1 fles port en 1 fles baileys mee te nenenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Was je met de ootoo?
O ja wacht, jij hebt natuurlijk gelogeerd.
Je mocht de ravages opruimen!
Je krijgt er gore tanden vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
Van het weekend nog gedronken
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij mequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
Van het weekend nog gedronken
Neequote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, een oud-leraar van mij staat op de schaamnaamlijst van 3fm.
Toevallig zaterdag nog tijdens het diner over gehad:
Walter Cornelus Pot (W.C. Pot)
Prima smoes om binnenkort weer bij TMM op de coffee te gaanquote:
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumerenquote:
O. Bah.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij me
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet deze, ik had een fles met de coffee variant bij me
Dat was een gegeven paard, dus mij hoor je er niet over klagenquote:
Uit de navel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumeren
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl het nu wel de ultieme gelegenheid was om Baileys op de enige echte wijze te kunnen consumeren
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Baltar het volgende:
* ziet Vlarp z'n gebit 's avonds in een glas baileys zetten*
ik zal geen namen moemen in dit topic, want het moest dramaloos blijvenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit de navel?
Bij wie dan ingodesnaam?
Nee vanuit de navel.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?
zie de reaktie van Ang3l die wel op de hoogte is van de Baileys etiquettequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De enige eche wijze? Als in uit een glas via de mond door de slokdarm andsoforth?
Wegspoelen met een glaasje cola.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Vlarp het volgende:
Er komt altijd zo'n plak laagje om je tanden te zitten als je Baileys drinkt
O, er waren gegadigden voor je bij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal geen namen moemen in dit topic, want het moest dramaloos blijven
Oh. Nou, mijn navel zegt nee.quote:
Mijn navel is een vingerhoedsshotje, dus daar word je niet zat van.quote:
Met wat? Je werk? Fok?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit er heel serieus aan te denken te stoppen hiermee.
Eerlijk gezegd.
Waarmee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Eerlijk gezegd.
Op een been kun je niet lopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn navel is een vingerhoedsshotje, dus daar word je niet zat van.
dat wordt nog even geduldig afwachen op het volgende topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Te laat!
NAMEN!!! NAMEN!!! NAMEN!!! NAMEN!!!
Snel vol maken dan, deze!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt nog even geduldig afwachen op het volgende topic
die cola hadden we al gehad, want daarin had de ficandeau al zijn marinade gehad, want de keurslager te Nuenen noemt beenham een modewoordquote:
Had je maar meer van de wijn en champagne moeten zuipenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn navel is een vingerhoedsshotje, dus daar word je niet zat van.
Doe dat eens nietquote:
als in G_E 2 ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Eerlijk gezegd.
Fok. Nou ja, [HOMO].quote:
Jah, als in Pulling a G_E.quote:
quote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, in ieder geval een tijdje.
Ik denk dat dit mijn laatste topic gaat worden.
Er is ook wel echt teveel drama in dit topic geweest de laatste tijd. Misschien heeft Ang3l wel gelijk...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, je moet het zelf weten hoor, maar ik vind het gewoon jammer want het percentage tof daalt gestaag; DM, Waxxer, G_E...
drama van gisteren was de laatste druppel ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, in ieder geval een tijdje.
Ik denk dat dit mijn laatste topic gaat worden.
I know. Maar maakt het dat leuk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er is ook wel echt teveel drama in dit topic geweest de laatste tijd. Misschien heeft Ang3l wel gelijk...
Absoluut.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drama van gisteren was de laatste druppel ?
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb er gewoon weinig zin meer in. Al het gedoe.
Er zijn er al een hoop die minder komen.
We kunnen niet meeten zonder drama en blijkbaar ook niet niet-meeten zonder drama.
Plus ik vind voor mezelf dat ik te veel achter de pc zit.
Ik heb er een aantal op MSN dus ik ben niet weg. En ik zal nog vast wel rondhangen in Singles af en toe, of de topics over films, series, aion en Tori Amos omdat die gewoon handig zijn qua info. Maar voor de rest.... c'est fini, pour maintenant.
Misschien pull ik na een tidj G_E wel een Heintje Davids omdat ik 't niet kan missen, maar voor nu denk ik er anders over. Tis klaar zo.
Ja ik zou er bijna een PSP voor gaan kopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Desmonkey het volgende:
Zow ff pauze met ff dissidia:
[ afbeelding ]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.
Nou, misschien is dat wel beter. Als het stopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppen
Krijg ik het dadelijk weer op m'n brood dat ik de koningin ben!
Ook 1 van de redenen trouwens. Dat gezeik ben ik ook zat.
Sorry dat ik dat een keer gezegd hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppen
Krijg ik het dadelijk weer op m'n brood dat ik de koningin ben!
Ook 1 van de redenen trouwens. Dat gezeik ben ik ook zat.
daar was ik bij afwezig, dus oef, ik hoef me niet schuldig te voelenquote:
Niks daarvan, tot op heden heeft het topic elke crisis overleeft, dus nu ook welquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee jij bent verplicht om hier te blijven en ons te vermaken, een taak die je zaterdag ook heel goed afgingquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Misschien dan maar meedoen...
volgens mij is het gewoon psychologische oorlogsvoering zodat ik straks als vredesduifje weer mag rondfladderen en de strijdende partijen bij mij thuis aan de (eet)tafel uitnodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
je vergeet onze Iberia dependancequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, een topic met alleen maar Mr.O's en Yuri's en Weemzjes zou ook maar saai worden.
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schoudersquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef Baltar het volgende:
Moeten we nu gaan pollen wie de nieuwe topickoningin gaat worden?
Dat muiltje past je dan niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schouders
Ik blijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
Heb je geen goede visagiste dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder het harde licht van de spottlighs vallen mijn rimpels zo op![]()
Nee, SBS6 zag geen brood in dat conceptquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je geen goede visagiste dan?
*zoekt naar het adres van Marijke Helwegen*
Ik ken nog wel een paar goede visagistenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
dacht het niet, kom nou zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Zat je storyboard niet goed in elkaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Nee, ik ga niet weg....!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
dacht het niet, kom nou zeg.
Omdat er een een sabbical gaat houden?
Waar is SAJ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, het is wel vleiend voor je dat mensen meteen ook willen kappen als jij weggaat![]()
Ik blijf ook hoor (sorry Erik)![]()
en die deinzen niet terug voor een MEGA uitdagingquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar goede visagisten
O ja, ik heb mIRC nog wel ergens staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaar
Nee het aanbod van kandidaten was te laag, ze willen allemaal aan Koefnoen meewerkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zat je storyboard niet goed in elkaar?
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die deinzen niet terug voor een MEGA uitdaging?
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, het is wel vleiend voor je dat mensen meteen ook willen kappen als jij weggaat![]()
de combo ik en heilig is niet echt geloofwaardigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf maken
Ja ik neem nl wel de kroon en de jurken mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf maken
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.
Voor de rest is het gewoon een hoax
Op mijn schoot?quote:
I was being sarcastic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefopt
dan moesten we je maar eens hinderlijk gaan stalken in de topic waar je dan nog wel gaat postenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik neem nl wel de kroon en de jurken mee.
Hehe, weer een egoboost erbijquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.
Voor de rest is het gewoon een hoax
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koninginquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefopt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op mijn schoot?
Nee hij is aan het werken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koningin
Doe wat je niet laten kuntquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moesten we je maar eens hinderlijk gaan stalken in de topic waar je dan nog wel gaat posten
The world is my playgroundquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, weer een egoboost erbij![]()
Jij kan echt maken wat je wil hier he
Eens!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Randvoorwaarde; de nieuwe koningin dient op alle continenten "uit de kast" zijn. Anders is het geen goede vertegenwoordiging
It started out as a feelingquote:
Kan toch prima een plekje krijgen bij de kroningsrituelen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Randvoorwaarde; de nieuwe koningin dient op alle continenten "uit de kast" zijn. Anders is het geen goede vertegenwoordiging
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.quote:
maar 2 kapiteins op 1 schip gaat nooit goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.
Dat was ook een toffe datequote:
Nuttige dingen doen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, heel soms moet ie toch iets nuttigs doen natuurlijk
Prince Caspianquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ook een toffe date. Samen in de bios
.
Oei, dan worden we wel heel erg anno 2009quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.
Het enige correcte antwoord op dat momentquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuttige dingen doen...
Gisteren kwam ik aan op het treinstation in Assen, en moest haasten naar de bus.. Zie ik 2 kerels van in de 30 met een grote jezus christus plaatje op hun trui, ik dacht fuck spreek me niet aan![]()
Komen ze naar me toe: Jongen, mogen wij je vragen wat het nut is van jou leven?
Ik: 'dat ik mijn bus op tijd haal' doeeeg
Nee, had wel gehoord, dat er "weer" een stargate zusje erbij was gekomen, maar nog niet gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, volg je toevallig Stargate Universe ook?
Inderdaad jij snapt me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord op dat moment
Good luck!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad jij snapt me!![]()
Ik ben weg richting Amsterdam, vanavond heeel misschien een contract ondertekenen voor een woonboot![]()
wish me luck
Stargate Atlantis is 100x beter dan Stargate SG-1, zegt dat genoeg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, had wel gehoord, dat er "weer" een stargate zusje erbij was gekomen, maar nog niet gezien?
Is het wat?
En Stargate Atlantis, is dat het kijken waard?
V dat, ga ik dan zeker wel kijken
Whehe.. dan kom ik een keer op de koffie bij je!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben weg richting Amsterdam, vanavond heeel misschien een contract ondertekenen voor een woonboot![]()
wish me luck
we hebben binnenkort onze eigen meetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet onze Iberia dependance
Dat zal wel geen drama worden, maar gewoon een grote orgiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hebben binnenkort onze eigen meet![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
dan hoop ik voor je dat Nederland de komende jaren geen Europees of Wereldkampioen voetbal wordtquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
wish me luck
Alleen een drama voor degenen die uitscheuren van Yuri's grote tampeloerus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal wel geen drama worden, maar gewoon een grote orgie
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruikquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ja de drank gaat mee, om de discussie over portugese en spaanse wijn te eindigenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruik
wellicht moeten we dan maar een special reporter daar naar toe sturen
Caprica, als je de pilot nog net gezien hebt, moet je echt gaan kijken, ziet er heel veel belovend uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stargate Atlantis is 100x beter dan Stargate SG-1, zegt dat genoeg?
Ik vind Universe in ieder geval erg gaaf, 't is een beetje een mix van SG Atlantis, Battlestar Galactica en Star Trek Voyager. In ieder geval begint het erg goed. 't is momenteel de serie waar ik elke week het hards op aan het wachten ben
En momenteel wacht ik elke week op Stagate Universe, Heroes, Fringe, FlashForward en Defying Gravity (is alleen momenteel stop gezet wegens slechte kijkcijfers).
En straks komen V en Caprica daar bij. Van Caprica is al een pilot van 1,5 uur beschikbaar heh?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
dat wordt dan kiezen voor neutrale flessen wijn uit Zuid Africaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja de drank gaat mee, om de discussie over portugese en spaanse wijn te eindigen
Ik heb de pilot wel gezien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Caprica, als je de pilot nog net gezien hebt, moet je echt gaan kijken, ziet er heel veel belovend uit![]()
oke, dan ga ik eens kijken naar de boxset van Stargate Atlantis. Vond SG-1 altijd een beetje suf.
Universe ga ik eens bekijken dan, zie of dat met Torrent te vinden is
Ik droomde over Rudyquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Droom over fijne dingen, Wonderer
ik denk dat er na de proef sessie van wijnen uit Portugal en Spanje echt niets meer bij kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan kiezen voor neutrale flessen wijn uit Zuid Africa
doe hem maar de groeten van mij, en zeg maar dat als ik half kan ik weer heel in Antwerpen wil zijn bij de volgende presentatiequote:
quote:I shall die here. Every inch of me shall perish. Every inch, but one. An Inch, it is small and it is fragile, but it is the only thing the world worth having. We must never lose it or give it away. We must never let them take it from us.
I hope that whoever you are, you escape this place. I hope that the world turns and that things get better. But what I hope most of all is that you understand what I mean when I tell you that even though I do not know you, and even though I may never meet you, laugh with you, cry with you, or kiss you. I love you. With all my heart, I love you.
Heb al even rondgekeken, wil dan wel de boxset hebben, is niet zo duurquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de pilot wel gezien!
Atlantis is veel vlotter qua verhaal, geen irritant geneuzel over nep goden. Maar wel veel actie, goede personages en een leuk plot
Universe is op heel veel plekken te vinden, niet alleen torrents
Je PM is volquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruik
wellicht moeten we dan maar een special reporter daar naar toe sturen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe hem maar de groeten van mij, en zeg maar dat als ik half kan ik weer heel in Antwerpen wil zijn bij de volgende presentatie
Heb je vrij of zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even voor de TV hangen.. series kijken![]()
Koningin? We kunnen ook voor een dictator gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koningin
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben geen homewrecker
ik lijk in niets op Mickey Hoogendijk
Duits!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Wghehe, een oud-leraar van mij staat op de schaamnaamlijst van 3fm.
Toevallig zaterdag nog tijdens het diner over gehad:
Walter Cornelus Pot (W.C. Pot)
Jij voelt je geroepen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koningin? We kunnen ook voor een dictator gaan.
[ afbeelding ]
Ja daar ging het bij het diner ook nog heel even over, dat jullie uit hetzelfde dorp (oid) kwamen.quote:
Ik ben genoemd? Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja daar ging het bij het diner ook nog heel even over, dat jullie uit hetzelfde dorp (oid) kwamen.
waarom komt er niemand met een grap over het veranderen van de monarchie naar een republiek voor DaPresidentquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig ben je niet zo modegevoelig he.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Steve het volgende:
Stoppen met FOK! is wel een trend aan het worden zeg.
Dicktatorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel verschil is er dan toch niet met mij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helena of zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Duits!
Samen met zijn vrouw ook nog.![]()
het past hier niet in het HOMO topic maar het moet welquote:
oei, verschrikkelijk, dat zit echt nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
Pasgewassen spijkerbroeken*buik inhou*
die was niet berekend op 7 uur tafelen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef wonderer het volgende:
Pasgewassen spijkerbroeken*buik inhou*
Een dag is genoeg om iedereen te laten executeren. Behalve mijn lievelingetjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zou hooguit 1 dag wreed en medogeloos voor ons kunnen zijn
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
oei, verschrikkelijk, dat zit echt niet
Wat nou als je de laatste post doet he he he!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Oeh jongens! Mijn laatste pagina!
Snel, maak er een eind aan!
Fuck. Nou dan uuuh.... dan wordt het heel lang wachten op een nieuw topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat nou als je de laatste post doet he he he!?
Ik doe gewoon wat jij doet. Zoals altijd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben je niet zo modegevoelig he.
Whehe ik ben een soort voodoopopje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat jij doet. Zoals altijd.
Mevrouw Pot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Maar Steeeve. Heb je WC Pot en zijn vrouw dan ook gehad?
En zijn die er nog steeds?
Ik vond ze beide wel leuk
*pakt naald*quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe ik ben een soort voodoopopje.
Ja ik vond 'r erg leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Mevrouw Pot.Zo'n tof mens. Hilarische mondelingen mee gehad.
Owquote:Geen idee of ze erg nog zijn, voor mij is het ook alweer 6 jaar geleden.
Gaan met die banaan.quote:
Dat is een soort automutilatie hequote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Toepasselijk:
Later wil ik kooooooooningin zijn, van een lililali lililali lolliepopland. Laten we de koningin zijn!
Oeps, te laatquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, mijn goede smaak, wat doe ik!!!
Hoeft voor mij niet hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
En dan een nieuwe topic starten met z'n naam erin zekers, ter afscheid![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
Bijna vol, dan hebben we geen last meer van Ang3l
O ja, Jazeker de gaypotheker!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
-edit-
Vlarp! Je verpest mijn aftelmoment! Ga jij ook maar weg.
Ha nog 15 posts, inclusief deze.
Aftellen geblazen.
-edit-
Ha nog 15 posts, inclusief deze.
Aftellen geblazen.
-edit-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Nou, bijna......quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh... wie krijgt 'm als eerste vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |