Het nr zelf versterkt dat nog eens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Miljaar, daar moet ik om huilen
Ja. Dankjewelquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het nr zelf versterkt dat nog eens.
Werkelijkwaar prachtig.
Ik ken alleen Buck dichquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Keukenkast het volgende:
Erzähl mir tausend lügen ich werd' sie dir allen glauben
Bon Voyagequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapen.
No more drama in this topic.
No more drama in my life.
Vaarwel.
Dein gesicht, interesiert mir NICHT!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken alleen Buck dich
Toch heeft Rammstein ook wel mooie teksten.
Allesz gaat me te ver. Dat kunnen jullie niet aanquote:
Slomerdquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je erover vertellen dan?
Ok ok, geef gister maar de schuld, dan begrijp ik hetquote:
Probeer eens zou ik zeggen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd dit nooit een heel topic lang vol
Neem trekje vredespijp, dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd dit nooit een heel topic lang vol
Het ging redelijk, maar als je ook een uur of 7 aan tafel zit dan lukt het wel aardig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok ok, geef gister maar de schuld, dan begrijp ik het![]()
Konden jullie wel de 9 gangen diner aan? Of was 3 ook genoeg geweest?
7 uur lang aan tafel zittenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging redelijk, maar als je ook een uur of 7 aan tafel zit dan lukt het wel aardig.
Trusten!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neem trekje vredespijp, dan?
Ik ga slapen. Welterusten iedereen, ik moet over een boel dingen denken
Niet in de zaken van het hartquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Trusten!
Met logisch nadenken kom je heel ver
Dat idee had ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
7 uur lang aan tafel zittenhet oorspronkelijke meetplan was toch ook om daarna nog uit te gaan toch?
Ga dan slapenquote:
Volg dat wat je hart je zegt, hoe makkelijk het ook klinkt...quote:
Helaas zit er ruis op de lijn tussen mij en mijn hartquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volg dat wat je hart je zegt, hoe makkelijk het ook klinkt...
Better next timequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, maar dat ging niet meer
.
laat je vooral door mij niet weerhouden, je bent een lieve jongen en vast goed voor Teun, ik gun jullie elkaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Helaas zit er ruis op de lijn tussen mij en mijn hart
Je mag nooit liegen, TMM. Daar wordt je ziel zwart van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat je vooral door mij niet weerhouden, je bent een lieve jongen en vast goed voor Teun, ik gun jullie elkaar
daar is geen woord gelogen bij echt nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag nooit liegen, TMM. Daar wordt je ziel zwart van.
pardon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef MisterO het volgende:
TMM wees nou maar gewoon stil.
Ene moment zeg je A, andere moment zeg je B. Je bent alleen maar mensen onzeker aan het maken.quote:
tuurlijk heb ik verdriet als ik voor mijn ogen het bewijs zie ontstaan dat waar ik zo naar verlang niet voor mij bestemd was, maar dat veranderd niets aan het feit dat Joost een lieve jongen is, en Teun en dat ik ze elkaar gun en dat ik verwacht dat ze heel lief kunnen zijn voor elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ene moment zeg je A, andere moment zeg je B. Je bent alleen maar mensen onzeker aan het maken.
Heb je een knuffel nodig? Ik ben in een lieve bui...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, ik heb heel veel hoofdpijn, en daar ga ik nu paracetamols voor innemen. Dat je het even weet.
Hell, het kan nooit kwaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je een knuffel nodig? Ik ben in een lieve bui...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |