quote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, in ieder geval een tijdje.
Ik denk dat dit mijn laatste topic gaat worden.
Er is ook wel echt teveel drama in dit topic geweest de laatste tijd. Misschien heeft Ang3l wel gelijk...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, je moet het zelf weten hoor, maar ik vind het gewoon jammer want het percentage tof daalt gestaag; DM, Waxxer, G_E...
drama van gisteren was de laatste druppel ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, in ieder geval een tijdje.
Ik denk dat dit mijn laatste topic gaat worden.
I know. Maar maakt het dat leuk?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er is ook wel echt teveel drama in dit topic geweest de laatste tijd. Misschien heeft Ang3l wel gelijk...
Absoluut.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
drama van gisteren was de laatste druppel ?
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb er gewoon weinig zin meer in. Al het gedoe.
Er zijn er al een hoop die minder komen.
We kunnen niet meeten zonder drama en blijkbaar ook niet niet-meeten zonder drama.
Plus ik vind voor mezelf dat ik te veel achter de pc zit.
Ik heb er een aantal op MSN dus ik ben niet weg. En ik zal nog vast wel rondhangen in Singles af en toe, of de topics over films, series, aion en Tori Amos omdat die gewoon handig zijn qua info. Maar voor de rest.... c'est fini, pour maintenant.
Misschien pull ik na een tidj G_E wel een Heintje Davids omdat ik 't niet kan missen, maar voor nu denk ik er anders over. Tis klaar zo.
Ja ik zou er bijna een PSP voor gaan kopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Desmonkey het volgende:
Zow ff pauze met ff dissidia:
[ afbeelding ]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb de MSN van de fijne mensen. Ik denk eigenlijk dat het ook wel even goed geweest is. Misschien is het beter als het topic gewoon even stopt.
Nou, misschien is dat wel beter. Als het stopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppen
Krijg ik het dadelijk weer op m'n brood dat ik de koningin ben!
Ook 1 van de redenen trouwens. Dat gezeik ben ik ook zat.
Sorry dat ik dat een keer gezegd hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heu hallo! Het hele topic hoeft niet te stoppen
Krijg ik het dadelijk weer op m'n brood dat ik de koningin ben!
Ook 1 van de redenen trouwens. Dat gezeik ben ik ook zat.
daar was ik bij afwezig, dus oef, ik hoef me niet schuldig te voelenquote:
Niks daarvan, tot op heden heeft het topic elke crisis overleeft, dus nu ook welquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee jij bent verplicht om hier te blijven en ons te vermaken, een taak die je zaterdag ook heel goed afgingquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Misschien dan maar meedoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |