volgens mij is het gewoon psychologische oorlogsvoering zodat ik straks als vredesduifje weer mag rondfladderen en de strijdende partijen bij mij thuis aan de (eet)tafel uitnodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
je vergeet onze Iberia dependancequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, een topic met alleen maar Mr.O's en Yuri's en Weemzjes zou ook maar saai worden.
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schoudersquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef Baltar het volgende:
Moeten we nu gaan pollen wie de nieuwe topickoningin gaat worden?
Dat muiltje past je dan niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schouders
Ik blijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
Heb je geen goede visagiste dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder het harde licht van de spottlighs vallen mijn rimpels zo op![]()
Nee, SBS6 zag geen brood in dat conceptquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je geen goede visagiste dan?
*zoekt naar het adres van Marijke Helwegen*
Ik ken nog wel een paar goede visagistenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
dacht het niet, kom nou zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Zat je storyboard niet goed in elkaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Nee, ik ga niet weg....!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
dacht het niet, kom nou zeg.
Omdat er een een sabbical gaat houden?
Waar is SAJ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, het is wel vleiend voor je dat mensen meteen ook willen kappen als jij weggaat![]()
Ik blijf ook hoor (sorry Erik)![]()
en die deinzen niet terug voor een MEGA uitdagingquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar goede visagisten
O ja, ik heb mIRC nog wel ergens staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |