Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
En probeer ook niet het topic te domineren met kinderachtig gedrag zoals dit, het feit dat je ook 15 bent maakt je echt niet interessant, je versterkt alleen maar het idee dat 15 jarige meisjes trieste wezens zijn.
Groei op en krijg een werkelijke mening, wannabe intellectuele minkukel dat je bent.
De linker.quote:
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.
O en ik heb een werkelijke mening, anders had ik niet gepost. Mongool.
Hey, een jong meisje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.
Ja, doe ik zo als ik naar bed ga.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.
Hoe weet jij nou waar hij wel of niet een kans bij maakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
En dan wil je iets met een 15-jarige?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb best veel status, hbo/wo master en een leuke baan, verdien genoeg cash voor een leuk appartement enz.
Maar als zij nou niet wil?, ik bedoel 'serieus'quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb best veel status, hbo/wo master en een leuke baan, verdien genoeg cash voor een leuk appartement enz.
ik voel me dus nu vooral alleen sexueel aangetrokken tot haar, maar er is wel ruimte voor meer.
Na zijn omschrijving dat hij een onsociale ict-nerd is valt zijn doelgroepje wel wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar hij wel of niet een kans bij maakt.
Verkapte -vraag naar mijn pics- post.quote:
Ja, vrouwen zijn niet echt geïnteresseerd in mij en daarom zocht ik mijn toevlucht bij de hoeren, maar dat is tot nu toe nog niet echt goed bevallen. Na 29 jaar zoek ik toch wel sex en als dat meisje me dat kan geven zeg ik geen neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan wil je iets met een 15-jarige?
I won't post them anyway.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Verkapte -vraag naar mijn pics- post.
HAHAHAHAHA JAA DAT ZOU ZO GRAPPIG ZIJN IDD HAHAHA RAAP ME AUB OP ZEGquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoop dat die girl een vader heeft die de geile29jarigegast in elkaar ramt...!!!
Ik zou het juist alleen sexueel houden. Je belevingswereld ligt ver van die van een 15-jarige vandaan. Als je lichamelijk tot elkaar aangetrokken bent, des de beter. Maar qua geestelijke aantrekking zou ik juist op zo min mogelijk hopen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
ik voel me dus nu vooral alleen sexueel aangetrokken tot haar, maar er is wel ruimte voor meer.
Ik ben een beetje moe. Bedoel je daarmee een tent hier in de buurt, of werkelijk een time out?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zijn niet echt geïnteresseerd in mij en daarom zocht ik mijn toevlucht bij de hoeren, maar dat is tot nu toe nog niet echt goed bevallen. Na 29 jaar zoek ik toch wel sex en als dat meisje me dat kan geven zeg ik geen nee
Tent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe. Bedoel je daarmee een tent hier in de buurt, of werkelijk een time out?
Ik ook.quote:
Deze neem ik mee voor mijn zoontje.quote:
Eens. Er zijn genoeg meisjes van vijftien die het al voor een breezer doen. Kun je nagaan hoeveel een lelijke icter gedaan krijgt met een honderdje en idioot gedrag!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar hij wel of niet een kans bij maakt.
Zou ik ook helemaal geen problemen mee hebbenquote:
Nope, kom ik eigenlijk nooit, niet mijn ding.quote:
Niet bij mij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Eens. Er zijn genoeg meisjes van vijftien die het al voor een breezer doen. Kun je nagaan hoeveel een lelijke icter gedaan krijgt met een honderdje en idioot gedrag!
woon je bij je oudrrs ouwequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
Ik wil er ook heen! maar te jong.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, kom ik eigenlijk nooit, niet mijn ding.
Ik wil er wel een keer naar kijken, hoor. Maar ik ga nu echt slapen.
Kaart het maar een keer aan in het fotoboek ofzo.
Nee, jij doet alleen vieze ouwe mannen van 50 die een ferrari ofzo hebben.quote:
Wat heb je bij die hoeren gedaan dan? Potje backgammon?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zijn niet echt geïnteresseerd in mij en daarom zocht ik mijn toevlucht bij de hoeren, maar dat is tot nu toe nog niet echt goed bevallen. Na 29 jaar zoek ik toch wel sex en als dat meisje me dat kan geven zeg ik geen nee
Oh mijn godquote:
Hahaha nee. normale leeftijd. 20 maximaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, jij doet alleen vieze ouwe mannen van 50 die een ferrari ofzo hebben.
En jij bent?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahaha nee. normale leeftijd. 20 maximaal.
hahahahhaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oh mijn god
verder moet je op de verjaardag het volgende doen:
[ afbeelding ]
Kutzooi,quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahaha nee. normale leeftijd. 20 maximaal.
Dat lukt hem niet dat zegt hij toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef x69 het volgende:
29 met een 15 jarige. Ga asjeblieft lekker de kroeg in en opzoek naar iemand van je eigen leeftijd.
Ik ben nooit klaargekomen in een vrouw, dus vind ik eigenlijk dat ik nog maagd ben. Ik ben natuurlijk liever een 15 jarig meisje als een 35 jarige vrouw ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat heb je bij die hoeren gedaan dan? Potje backgammon?
En als je al 29 jaar droog staat () zou ik eerder voor een ervaren vrouw met een midlife-crisis gaan
En jij zegt max 20 jaar?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kutzooi,
voor niks dit hele topic hier mee zitten posten![]()
Dan niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En jij zegt max 20 jaar?
15 en 20 vind ik zelf ook al niet kunnen maargoed.
Oh en: mauww.![]()
Ik vind jou echt heel erg wanhopig en eigenlijk ook een beetje scary overkomen... Niet zozeer omdat je het met een 15-jarige wil doen (whatever, leef je uit), maar vanwege deze 'logica'. "Ja de hoeren bevielen niet dus dan maar dit meisje...!"quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je bent nu ook al een travo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaargekomen in een vrouw, dus vind ik eigenlijk dat ik nog maagd ben. Ik ben natuurlijk liever een 15 jarig meisje als een 35 jarige vrouw ofzo
Wie zei dat ik 20 was?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Paul het volgende:
Daniane blijft hier ook maar zichzelf opwerpen voor ts
15 jarige meisjes zien er over het algemeen nog wat leuker uit,quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind jou echt heel erg wanhopig en eigenlijk ook een beetje scary overkomen... Niet zozeer omdat je het met een 15-jarige wil doen (whatever, leef je uit), maar vanwege deze 'logica'. "Ja de hoeren bevielen niet dus dan maar dit meisje...!"
Ik kom net binnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet dat zegt hij toch?
Neeequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Paul het volgende:
Daniane blijft hier ook maar zichzelf opwerpen voor ts
Ohquote:
Nee domme trol dat is geen mening, dat is een statement. Een mening zou zijn; ik denk dat je geen kans maakt. Jij zegt dat hij geen kans maakt, je bezit dus duidelijk niet eens de kennis met betrekking tot de basis principes van het discussiëren en het algeheel in het Nederlands communiceren. En het feit dat je eindigt met een belediging geeft voor mij alleen maar aan dat jij het zoveelste slachtoffer bent van een vergevorderd stadium van mentale retardatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Daar komt het in de eerste instantie wel op neer, niet zo gek toch? ik heb toch al aangegeven dat er ruimte is voor meer.. maarja de keuze ligt natuurlijk bij dat meisje zelf, als ze niet geinteresseerd is ga ik natuurlijk weer wat aankutten, op kinky.nl ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind jou echt heel erg wanhopig en eigenlijk ook een beetje scary overkomen... Niet zozeer omdat je het met een 15-jarige wil doen (whatever, leef je uit), maar vanwege deze 'logica'. "Ja de hoeren bevielen niet dus dan maar dit meisje...!"
Jaahaa.quote:
Je hoeft echt niet zo betweterig te doen hoor....quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Nee domme trol dat is geen mening, dat is een statement. Een mening zou zijn; ik denk dat je geen kans maakt. Jij zegt dat hij geen kans maakt, je bezit dus duidelijk niet eens de kennis met betrekking tot de basis principes van het discussiëren en het algeheel in het Nederlands communiceren. En het feit dat je eindigt met een belediging geeft voor mij alleen maar aan dat jij het zoveelste slachtoffer bent van een vergevorderd stadium van mentale retardatie.
Als je geen betweters wil tegenkomen zit je op Fok! verkeerd vrees ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo betweterig te doen hoor....
Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hemquote:
Huh, dan lijkt me dat je eerste echte seksuele ervaring beter met een iets ouder iemand zou moeten zijn. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n jong wijfje dat waarschijnlijk zelf ook op dat moment ontmaagd wordt, en er dus de ballen verstand van heeft? Dat ligt daar maar samen een beetje onervaren en nerveus te zijn met z'n tweeen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaargekomen in een vrouw, dus vind ik eigenlijk dat ik nog maagd ben. Ik ben natuurlijk liever een 15 jarig meisje als een 35 jarige vrouw ofzo
Ja maar zo'n erge als hij ben ik nog niet tegengekomen in 1,5 jaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je geen betweters wil tegenkomen zit je op Fok! verkeerd vrees ik.
Ik steek nog liever een komkommer in mn kut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hem
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hem
Dat zeg je nu wel, maar dat komt omdat je mijn komkommer nog niet hebt aanschouwd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een komkommer in mn kut.
Mja... Ik vind de meeste vrouwen er rond hun twintigste toch wel wat geiler uitzien dan rond hun vijftiende eigenlijk, maar dat zal dan wel zo'n vrouwenmening zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
15 jarige meisjes zien er over het algemeen nog wat leuker uit,
O ja klopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar dat komt omdat je mijn komkommer nog niet hebt aanschouwd.
Oneluvquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
vieze kanker pedo ik hoop echt dat iemand je enorm hard in je ballen trapt
Ga eens uit mijn topic nageboorte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
Zozo je hebt al best wilde fantasieënquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
het broertje heeft zich gemeld!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
Ik weet niet of ze nog maagd is of niet, ik kan me wel herinneren dat in mijn middelbare schooltijd de meisjes van 15/16 ook al de nodige sexuele ervaring gehad hadden, ik bleef altijd achtergesteld in bijna alle opzichten.. alleen met computers was ik goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Marouska het volgende:
[..]
Huh, dan lijkt me dat je eerste echte seksuele ervaring beter met een iets ouder iemand zou moeten zijn. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n jong wijfje dat waarschijnlijk zelf ook op dat moment ontmaagd wordt, en er dus de ballen verstand van heeft? Dat ligt daar maar samen een beetje onervaren en nerveus te zijn met z'n tweeen...
Zo, 10 euro dat je het niet doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geil hè.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Zozo je hebt al best wilde fantasieën
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog maagd is of niet, ik kan me wel herinneren dat in mijn middelbare schooltijd de meisjes van 15/16 ook al de nodige sexuele ervaring gehad hadden, ik bleef altijd achtergesteld in bijna alle opzichten.. alleen met computers was ik goed
Gast doe niet zo verwarrend ik dacht ff dat je de TS was uit deel 1quote:
Maak nog eens dat lul grapjequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik post hier niet meer.
Voor m'n eigen veiligheid
Is goed, houd ook maar lekker, want ik zal TS nooit ontmoeten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zo, 10 euro dat je het niet doet
Wat geeft jou het idee dat ik in de veronderstelling ben dat ik iets verplicht ben? Ik vind het gewoon een positief iets om jou te wijzen op je onderontwikkelde manier van discussiëren en je "mening" uiten, wat in werkelijkheid gewoon domme statements zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo betweterig te doen hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |