Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hemquote:
Huh, dan lijkt me dat je eerste echte seksuele ervaring beter met een iets ouder iemand zou moeten zijn. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n jong wijfje dat waarschijnlijk zelf ook op dat moment ontmaagd wordt, en er dus de ballen verstand van heeft? Dat ligt daar maar samen een beetje onervaren en nerveus te zijn met z'n tweeen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaargekomen in een vrouw, dus vind ik eigenlijk dat ik nog maagd ben. Ik ben natuurlijk liever een 15 jarig meisje als een 35 jarige vrouw ofzo
Ja maar zo'n erge als hij ben ik nog niet tegengekomen in 1,5 jaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je geen betweters wil tegenkomen zit je op Fok! verkeerd vrees ik.
Ik steek nog liever een komkommer in mn kut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hem
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel waar jij geilt op TS, je wil gewoon ontmaagd worden door hem
Dat zeg je nu wel, maar dat komt omdat je mijn komkommer nog niet hebt aanschouwd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een komkommer in mn kut.
Mja... Ik vind de meeste vrouwen er rond hun twintigste toch wel wat geiler uitzien dan rond hun vijftiende eigenlijk, maar dat zal dan wel zo'n vrouwenmening zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
15 jarige meisjes zien er over het algemeen nog wat leuker uit,
O ja klopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar dat komt omdat je mijn komkommer nog niet hebt aanschouwd.
Oneluvquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
vieze kanker pedo ik hoop echt dat iemand je enorm hard in je ballen trapt
Ga eens uit mijn topic nageboorte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
Zozo je hebt al best wilde fantasieënquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
het broertje heeft zich gemeld!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef snapthetnietmeer het volgende:
Ik weet niet of ze nog maagd is of niet, ik kan me wel herinneren dat in mijn middelbare schooltijd de meisjes van 15/16 ook al de nodige sexuele ervaring gehad hadden, ik bleef altijd achtergesteld in bijna alle opzichten.. alleen met computers was ik goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Marouska het volgende:
[..]
Huh, dan lijkt me dat je eerste echte seksuele ervaring beter met een iets ouder iemand zou moeten zijn. Ik bedoel, wat moet je nou met zo'n jong wijfje dat waarschijnlijk zelf ook op dat moment ontmaagd wordt, en er dus de ballen verstand van heeft? Dat ligt daar maar samen een beetje onervaren en nerveus te zijn met z'n tweeen...
Zo, 10 euro dat je het niet doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geil hè.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Zozo je hebt al best wilde fantasieën
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog maagd is of niet, ik kan me wel herinneren dat in mijn middelbare schooltijd de meisjes van 15/16 ook al de nodige sexuele ervaring gehad hadden, ik bleef altijd achtergesteld in bijna alle opzichten.. alleen met computers was ik goed
Gast doe niet zo verwarrend ik dacht ff dat je de TS was uit deel 1quote:
Maak nog eens dat lul grapjequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef SpecialK het volgende:
Ik post hier niet meer.
Voor m'n eigen veiligheid
Is goed, houd ook maar lekker, want ik zal TS nooit ontmoeten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zo, 10 euro dat je het niet doet
Wat geeft jou het idee dat ik in de veronderstelling ben dat ik iets verplicht ben? Ik vind het gewoon een positief iets om jou te wijzen op je onderontwikkelde manier van discussiëren en je "mening" uiten, wat in werkelijkheid gewoon domme statements zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet zo betweterig te doen hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |