Bord niet gezien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sinds dat een bromfiets op de weg moet? Dit was gewoon binnen bebouwde kom ook en een fietspad is alleen bedoeld voor fietsers. Of ik zit helemaal mis dat kan ook.
Dat is het doel van het hele programmaquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef miaeak het volgende:
Koos: Tegenwoordig met die harde muziek, zoals trans.
Ik vind die André zo'n irritant ventje. Hij heeft een vrij hoog Oh-juf-kijk-wat-hij-doet-dat-mag-niet-gehalte.![]()
weet niet hoe het met jou zit.. maar als ik 2 overtredingen tegelijk pleeg, weet ik dat meestal wel en let ik even iets scherper op overig verkeerquote:
Moet iedereen wel kunnen dunkt mequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Salatrel het volgende:
ik kan gewoon met 1 hand richting aangeven en sturen hoor
Inderdaad, als je sneller rijdt dan de mensen rechts, dan rijd je toch niet onnodig linksquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. maar in dit geval heeft niemand er last van hoor. TIs niet dat ie aan het trutten is ofzo
Ja , je moet op de fiets toch je hand uitsteken als je naar rechts of links gaat , dan heb je nog 1 hand over om te sturenquote:
Voordat je er achter bent dat de politie naast je rijdt maakt het toch geen fuck meer uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
weet niet hoe het met jou zit.. maar als ik 2 overtredingen tegelijk pleeg, weet ik dat meestal wel en let ik even iets scherper op overig verkeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |