Mijn Fordje staat al bijna een 1½ week zo te wachten tot ik het raammotortje weer terug kan bouwen, ik wed er 100 ¤ om dattie geen 3 keer rondgaat voor hij aanslaatquote:Op zondag 20 december 2009 12:26 schreef SuperWeber het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Tocus startte na ruim 3 dagen onder deze sneeuwlaag te hebben gestaan zonder problemen![]()
Heppie ook een plaatje van je Fordje zonder sneeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn Fordje staat al bijna een 1½ week zo te wachten tot ik het raammotortje weer terug kan bouwen, ik wed er 100 ¤ om dattie geen 3 keer rondgaat voor hij aanslaat![]()
[ afbeelding ]
I know, I know. Al is Lincoln natuurlijk wel begonnen als "eigen merk" en later pas overgenomen door Ford, maar dat doet er niet toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
It's a Furd product my friend; een Lincoln is as Ford as it gets
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Staat hier ook gewoon buiten hoor; ze zijn niet van suiker![]()
Zulke idioten hebben niet zo heel lang geleden ook mijn spiegel á 100 E (ik had mazzel dat het maar 1 onderdeel van de gehele spiegel was) naar de filisteinen geholpenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensen
Zulke idioten hebben vorig jaar een koevoet tussen mn grill en mijn motorkap gezet. Resultaat:een motorkap als een wokkel, motorkapslot stuk, grill stuk. En nog hebben ze mn motorkap niet opengekregen!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zulke idioten hebben niet zo heel lang geleden ook mijn spiegel á 100 E (ik had mazzel dat het maar 1 onderdeel van de gehele spiegel was) naar de filisteinen geholpen
Sjeus, maar waarom wilden ze in vredesnaam je motorkap open hebben? Heb je gouden bougies oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zulke idioten hebben vorig jaar een koevoet tussen mn grill en mijn motorkap gezet. Resultaat:een motorkap als een wokkel, motorkapslot stuk, grill stuk. En nog hebben ze mn motorkap niet opengekregen!
Dus uit frustratie hebben ze mn ruitenwissers en antenne ook maar stukgemaakt en meegenomen.
2400 euro schade
Dat is iets wat ik me nog steeds afvraag...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sjeus, maar waarom wilden ze in vredesnaam je motorkap open hebben? Heb je gouden bougies oid?
Godzijdank kan ik zeggen dat dat 'hier niet gebeurt' hij staat wel buiten, maar op eigen terrein. Het blijft altijd kut dat mensen niet met hun tentakeltjes van andermans spullen af kunnen blijven...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensen
Eerste focus zeker? Heb ik ook. Las op internet dat het repareren er van flink wat geld kost omdat die chip onder de versnellingsbak zit en er dus ook moet. Laat het lekker zitten, wel alert blijven bij flitspalen, maar nog nooit een boete gehad voor snelheid sinds ik de auto heb.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:07 schreef SuperWeber het volgende:
Momenteel heb ik de snelheidssensor kapot, waardoor af en toe de snelheidsmeter uit valt op dit moment. Is niet echt een leuk geintje om te laten repareren kan ik zeggen...
Jep, het is een bekend probleem. De auto houdt ook een beetje in als hij uitvalt. Dit komt omdat het motormanagement 'denkt' dat de auto stiltstaat. Bij mij lijkt het steeds erger te worden, dus ik laat het maar repareren.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerste focus zeker? Heb ik ook. Las op internet dat het repareren er van flink wat geld kost omdat die chip onder de versnellingsbak zit en er dus ook moet. Laat het lekker zitten, wel alert blijven bij flitspalen, maar nog nooit een boete gehad voor snelheid sinds ik de auto heb.
Die Torino is voor mij precies genoeg, 429 en 4 bak eronder, sperdif erbij, en hij gaat als vergifquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Doe maar de Grand Torino, in het rood, met een witte streep op de zijkant![]()
Overigens mag die T-Bird er ook wel wezen
Maar dan moeten wel die rallywheels van die Mach1 eronder![]()
Klopt inderdaad, daar merk ik het meestal ook aan, als er een soort van lichte schok in de auto komt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, het is een bekend probleem. De auto houdt ook een beetje in als hij uitvalt. Dit komt omdat het motormanagement 'denkt' dat de auto stiltstaat. Bij mij lijkt het steeds erger te worden, dus ik laat het maar repareren.
Dat heb ik bij mijn focus ook gezien, een paar keer viel de snelheidsmeter terug naar 0.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:07 schreef SuperWeber het volgende:
Momenteel heb ik de snelheidssensor kapot, waardoor af en toe de snelheidsmeter uit valt op dit moment. Is niet echt een leuk geintje om te laten repareren kan ik zeggen...
lijkt verdacht veel op een probleem met de waterpomp... of de sensor is kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n vader was afgelopen donderdag ziek op bed, dus ik had z'n Mondeo meegenomen naar school
Het viel me op dat de motor wel heel snel warm wordt. En toen ik na een dag colleges volgen weer terug kwam bij de auto stond de temperatuurmeter gewoon nog vrolijk op 90 graden
Als ik in de Swift van m'n moeder rij (ja, geen eigen auto) dan is ie na een uurtje stilstaan alweer helemaal afgekoeld en dat is eigenlijk in alle auto's waarin ik gereden heb het geval.
Hij is nog geen jaar oud en heeft maar 20k gereden, gaat wel heel snel danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
lijkt verdacht veel op een probleem met de waterpomp... of de sensor is kapotIk zou je pa naar de garage sturen (als ie weer beter is).
Ander kun je straks koppen gaan vlakken èn de pomp vervangen.
Alles boven de "helft van de meter van de motortemperatuur" is al te warm, in principe.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is nog geen jaar oud en heeft maar 20k gereden, gaat wel heel snel dan
Maar hij wordt nooit TE warm, hij blijft gewoon op 90 graden staan. En hij is pas nog in de beurt geweest dacht ik. Maar ja, ik zal het hem eens vertellen dan
De lengte van mijn Fiesta Sedan is ongeveer 4,20 meter en het gewicht is 1116 KGquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:34 schreef Guard het volgende:
De Fiesta's daar zijn wel wat groter dan hier
Je vindt niet dat hij een beetje hoog op de pootjes staat ?? boven je achterwielen heb je bijna ruimte voor een reservewielquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De lengte van mijn Fiesta Sedan is ongeveer 4,20 meter en het gewicht is 1116 KG
4x4 look? Dat is mij nog nooit opgevallen. Er zitten gewoon standaard banden onder, nl: 175/65 r14
Ik heb er eerlijk gezegd nooit zo op gelet omdat het hier bij alle Fiesta Sedans zo isquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je vindt niet dat hij een beetje hoog op de pootjes staat ?? boven je achterwielen heb je bijna ruimte voor een reservewiel
Mijne is een 3-deurs; 3,9 m lang en "slechts" 1017 kg zwaar, dus het valt eigenlijk wel mee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De lengte van mijn Fiesta Sedan is ongeveer 4,20 meter en het gewicht is 1116 KG
4x4 look? Dat is mij nog nooit opgevallen. Er zitten gewoon standaard banden onder, nl: 175/65 r14
Je hebt dus een hatch. Mijn vrouw wilde die graag, maar ik niet vanwege de kofferbak ruimte.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijne is een 3-deurs; 3,9 m lang en "slechts" 1017 kg zwaar, dus het valt eigenlijk wel mee...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |