Mijn Fordje staat al bijna een 1½ week zo te wachten tot ik het raammotortje weer terug kan bouwen, ik wed er 100 ¤ om dattie geen 3 keer rondgaat voor hij aanslaatquote:Op zondag 20 december 2009 12:26 schreef SuperWeber het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Tocus startte na ruim 3 dagen onder deze sneeuwlaag te hebben gestaan zonder problemen![]()
Heppie ook een plaatje van je Fordje zonder sneeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn Fordje staat al bijna een 1½ week zo te wachten tot ik het raammotortje weer terug kan bouwen, ik wed er 100 ¤ om dattie geen 3 keer rondgaat voor hij aanslaat![]()
[ afbeelding ]
I know, I know. Al is Lincoln natuurlijk wel begonnen als "eigen merk" en later pas overgenomen door Ford, maar dat doet er niet toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
It's a Furd product my friend; een Lincoln is as Ford as it gets
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Staat hier ook gewoon buiten hoor; ze zijn niet van suiker![]()
Zulke idioten hebben niet zo heel lang geleden ook mijn spiegel á 100 E (ik had mazzel dat het maar 1 onderdeel van de gehele spiegel was) naar de filisteinen geholpenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensen
Zulke idioten hebben vorig jaar een koevoet tussen mn grill en mijn motorkap gezet. Resultaat:een motorkap als een wokkel, motorkapslot stuk, grill stuk. En nog hebben ze mn motorkap niet opengekregen!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zulke idioten hebben niet zo heel lang geleden ook mijn spiegel á 100 E (ik had mazzel dat het maar 1 onderdeel van de gehele spiegel was) naar de filisteinen geholpen
Sjeus, maar waarom wilden ze in vredesnaam je motorkap open hebben? Heb je gouden bougies oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zulke idioten hebben vorig jaar een koevoet tussen mn grill en mijn motorkap gezet. Resultaat:een motorkap als een wokkel, motorkapslot stuk, grill stuk. En nog hebben ze mn motorkap niet opengekregen!
Dus uit frustratie hebben ze mn ruitenwissers en antenne ook maar stukgemaakt en meegenomen.
2400 euro schade
Dat is iets wat ik me nog steeds afvraag...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sjeus, maar waarom wilden ze in vredesnaam je motorkap open hebben? Heb je gouden bougies oid?
Godzijdank kan ik zeggen dat dat 'hier niet gebeurt' hij staat wel buiten, maar op eigen terrein. Het blijft altijd kut dat mensen niet met hun tentakeltjes van andermans spullen af kunnen blijven...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
dat weet ik, maar een garage is niet alleen om de auto tegen de elementen te beschermen, maar ook tegen nieuwsgierige en jaloerse mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |