Vulture!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Euvgenia achter de jurytafel nemen
Een trillende onderlip, neusvleugels die beginnen te trekken, oren die zelf dicht willen klappen....etc.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze mag veel praten met haar sensuele stem. D'r beweegt van alles bij me als zij praat
quote:
Zij is de Ludo van SYTYCD.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef miieejj het volgende:
ik vind het gewoon grappig hoe jullie reageren op alles, en op die arme marleen die zo haar best doet...
Ahhhhhhhhh je hebt medelijden met haarquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef miieejj het volgende:
ik vind het gewoon grappig hoe jullie reageren op alles, en op die arme marleen die zo haar best doet...
Neeeeeee!quote:
Gastquote:
Dat zeg ik niet..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh je hebt medelijden met haar
Ze is Maxime van SYTTCDquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeeeee!
Ludo is gaaf!
Ze is meer de Cleo van SYTYCD!
quote:
O dat dacht ik sorryquote:
quote:
Volgens mij wilde hij gewoon dichterbij Boezem komen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:55 schreef Cee het volgende:
Samuel die geen Broadway wil dansen.
Gast, de winnaar moet straks avond aan avond in een musical staan. Waar begin je aan.
Pittig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |