Ik kijk campingzender.quote:
Die heb ik al gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daar zijn gelukkig geen foto's van.
Ik heb wel nog een nieuw filmpje van likkende poesjes als je wil?
Ja sinds ik op Fok zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar lijkt het ook echt op! Maar dan voor in bad.
Ken je Lush?
[ afbeelding ]
In de keuken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk campingzender.
Rob met z'n blauwe lamp... Hij vind een muur vol:
A) Sperma
B) Bloed
C) Urine
![]()
![]()
In Amsterdam zeker ja. En anders een keertje om te testen iets online bestellen via www.lush.nl als je niet binnenkort in een van de steden komt waar ze Lush verkopen. Ze hebben geen zaak in Rotterdam dus ik bestel meestal ook online, maar dan via Engeland omdat ik veel tegelijk bestel en met de pond enzo was dat een stuk goedkoper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat van Lush gehad. Ik heb het gevoel dat ik wat mis in mijn levenVolgensmij zit er zo'n winkeltje in Amsterdam, ofnie? Vast ook nog wel op andere plekken, maar daar heb ik 't wel eens gezien volgensmij.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk campingzender.
A) Sperma
B) Bloed
C) Urine
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar lijkt het ook echt op! Maar dan voor in bad.
Ken je Lush?
[ afbeelding ]
woon jij omg R'dam joh? Ik dacht A'damquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In Amsterdam zeker ja. En anders een keertje om te testen iets online bestellen via www.lush.nl als je niet binnenkort in een van de steden komt waar ze Lush verkopen. Ze hebben geen zaak in Rotterdam dus ik bestel meestal ook online, maar dan via Engeland omdat ik veel tegelijk bestel en met de pond enzo was dat een stuk goedkoper.
Thanks voor de lnkquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In Amsterdam zeker ja. En anders een keertje om te testen iets online bestellen via www.lush.nl als je niet binnenkort in een van de steden komt waar ze Lush verkopen. Ze hebben geen zaak in Rotterdam dus ik bestel meestal ook online, maar dan via Engeland omdat ik veel tegelijk bestel en met de pond enzo was dat een stuk goedkoper.
Da's ook lekker hoor, maar wat is er mis met Lush dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle is nog ouderwets van het gewone saaie badschuim in het bad
Geen badparels enz? Nou das saaiquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle is nog ouderwets van het gewone saaie badschuim in het bad
Bleiswijk, dus tegen Rotterdam aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
woon jij omg R'dam joh? Ik dacht A'dam
Slaap lekker en gezellig dat je er weer bent!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
De hele week cursus, dus ik ga vroeg naar bed.
Trusten allemaal
Geen idee... het ziet er vies uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Da's ook lekker hoor, maar wat is er mis met Lush dan?
Oh sorry, jaquote:
Hij zei: lichaamssappenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk campingzender.
A) Sperma
B) Bloed
C) Urine
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker en gezellig dat je er weer bent!![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker en gezellig dat je er weer bent!![]()
Ahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bleiswijk, dus tegen Rotterdam aanIk werk in Rotterdam.
Don't judge before you've tried!quote:
Dat doet ie anders regelmatig. Dan hoor je een doffe dreun en daarna Meh!quote:Oh sorry, jaik had 'm naar een tweede tabje geopend en toen vergeten te kijken... Waarom vallen die beesten nou nooit eens leuk op hun smoel?
![]()
In Den Haag wel, maar met online bestellen in de UK ben je stukken goedkoper uit. En op marktplaats wordt er best vaak het een en ander aangeboden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Schopje naar TRUquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik ben er heul niet...
nou ja, okay, ik was er effies wel, maar nu weer een paar dagen niet of nauwelijks
Oh sorry, dan ben je een haaaalussienaaaaaaaasie!quote:
Geef het nou maar gewoon toe.quote:nou ja, okay, ik was er effies wel, maar nu weer een paar dagen niet of nauwelijks
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja sinds ik op Fok zitnee maar ik heb nu geen bad dus straks wil ik het wel eens proberen
Ziet er goed uit! Maar zou zelf iets met bloemen willen.
Matten? zo ziet het er niet uit alsof ze dat ooit doen Llquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buffy heeft een oren-fetish volgens mij![]()
Gaan ze nu ineens kusjekroel doen na 10 weken matten ofzo, als Buffy overmorgen weer weggaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |