Dat heeft Kay hier ook een keer geflikt. En daarna was ze dagenlang boos op me omdat ik hard heb gelachen voor ik haar in een handdoek wikkelde en haar hielp om droog te worden (en dat vond ze ook maar niks)quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mijn kat is ook één keer in het bad gevallen. Die hielp zich via de rug van vriendjelief het bad weer uit![]()
Hard gelachen trouwens toen, want dat beest ziet er niet uit, zo verzopenMaar dat zal voor jouw Mips ook wel gelden!
Was gelukkig nog droog. Anders zat er sop in d'r oogjes ofzo, das ook geen pretjequote:
Hihihihiquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft Kay hier ook een keer geflikt. En daarna was ze dagenlang boos op me omdat ik hard heb gelachen voor ik haar in een handdoek wikkelde en haar hielp om droog te worden (en dat vond ze ook maar niks)
Maar ik zweer jullie... die katten hier lullen met elkaar. Als er een zoiets doet zal een ander het nooit meer doen en als ze iets stouts uitspoken dat een aanrader blijkt, dan doen ze het in no-time allemaal.
En toen stond jij zonder handdoekje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was gelukkig nog droog. Anders zat er sop in d'r oogjes ofzo, das ook geen pretje
Ik heb nog wel ff geprobeerd haar beetje af te drogen maar dat viel niet in de smaak. En aangezien ik ook nog alleen in een handdoekkie rondliep won Mips en haar nageltjes de strijd
Heeeel alertquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toen stond jij zonder handdoekje?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was gelukkig nog droog. Anders zat er sop in d'r oogjes ofzo, das ook geen pretje
Ik heb nog wel ff geprobeerd haar beetje af te drogen maar dat viel niet in de smaak. En aangezien ik ook nog alleen in een handdoekkie rondliep won Mips en haar nageltjes de strijd
Borie is mijn MrSubtle. Maar dan niet Subtlequote:
Wat is een Borie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Borie is mijn MrSubtle. Maar dan niet Subtle
Dus eigenlijk MrUnsubtleDuidelijk he? Ik ben altijd erg duidelijk
![]()
Even de rest bijlezen nu..
OMGquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb nu echt zo'n beeld voor me van een gesprek waarbij jij er uit flapt "weet je wat trouwens onwijs zeer doet? Zaad in je oog!"
Met een bubblebar die naar bergamot en sinaasappel ruikt kan dat niet andersquote:
Daar kwam het uiteindelijk wel op neer jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toen stond jij zonder handdoekje?
quote:
Daar zijn vast geen foto's van?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kwam het uiteindelijk wel op neer ja
Jaaaaaaaaaa!quote:
Ik ben ineens van gedachte dat het een snoepje is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!
Die bubblebar is zo lekker he. Met een suikerklontje er in. Voor zoete typjes zoals ik![]()
Dit is een Borie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat is een Borie?
(Het Subtle in mijn MrSubtle was overigens ook uit sarcasme geboren als bijnaam van vrienden een jaar of 10 geleden)
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar zijn vast geen foto's van?![]()
Of wel?
Ik heb nog nooit wat van Lush gehad. Ik heb het gevoel dat ik wat mis in mijn levenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!
Die bubblebar is zo lekker he. Met een suikerklontje er in. Voor zoete typjes zoals ik![]()
Daar lijkt het ook echt op! Maar dan voor in bad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben ineens van gedachte dat het een snoepje is.
Nee daar zijn gelukkig geen foto's van.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar zijn vast geen foto's van?![]()
Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |