Mi-auw!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's niet erg, da's de generatiekloof denk ik![]()
Leuke F1 kampioen hoor!
[ afbeelding ]
Wat ongeveer zoek je waar ongeveer?quote:
Niet vervelendquote:
Mi-aaaaaaaaaaaaaauwquote:
Feel better lieffie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Morretje het volgende:
Liefjens, ik ben nog niet frips genoeg om mee te posten enzo, ik meld me af..
Ben je dequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef JJH het volgende:
Moeten jullie nou altijd het uiterlijk erbijhalen, is iemand respecteren om wat ie goed kan niet genoeg.
En tuurlijk zit ie strak in z'n vel. Je wilt niet weten hoe intensief F1 coureur zijn is. Die gasten zitten zomaar 20u per week in de sportschool hoor!
Ik kijk geen F1, dus ik wist niet eens van zijn bestaan afquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef JJH het volgende:
Moeten jullie nou altijd het uiterlijk erbijhalen, is iemand respecteren om wat ie goed kan niet genoeg.
En tuurlijk zit ie strak in z'n vel. Je wilt niet weten hoe intensief F1 coureur zijn is. Die gasten zitten zomaar 20u per week in de sportschool hoor!
Ohhhhhh, ik ben jaloers op je! Ga er lekker van genieten!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Mijn bad loopt vol en er hangt een MaBar in een netje onder de kraan
Sopsopsop! Bubbels! Bergamot- en sinaasappelolie! *verheug*
[ afbeelding ]
...huh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Ben nu dat eerste linkje nog aan het kijken oh-oh en daarna die met Stevie Wonder
Was ook even Boris aan het uploaden, die net heel lichtvoetig () aan het spelen was.
Mijn eigen MrSubtle is dat, maar dan anders. Alles behalve subtle juist
Sorry hoor, maar is DIT een lekker ding voor vrouwen?quote:
Brownie en ananas passievrucht (tik met 1 handquote:
Bellen om te zeggen dat je ze gaat mailen. Op die manier onthouden ze je stem wanneer ze je CV bekijken, zeer effectiefquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
Hey ff he...
Ik wil graag stage lopen in Den Helder bij een bedrijf. Mail of bel ik die?
Mike zegt bellen. Ik dacht mailen. Mike zegt bij bellen heb je direct contact. Maar bij mailen hebben ze ook gelijk mn mooie cv waar toch best al wat opstaat qua computer applicaties
Kijk uit, Q is er, en voor je het weet krijg je vragen over wat je met je andere hand doet danquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Brownie en ananas passievrucht (tik met 1 hand)
Beide..eerst bellen en dan die cv mailenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
Hey ff he...
Mike zegt bellen. Ik dacht mailen. Mike zegt bij bellen heb je direct contact. Maar bij mailen hebben ze ook gelijk mn mooie cv waar toch best al wat opstaat qua computer applicaties
Beide doen!!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
Hey ff he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |