Ja wel hoor volgens mij, als hij die laatste paar rondes niet achteruit gaat rijden issie kampioen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ik geloof idd. dat Button bij deze stand kampioen wordt, zeiden ze net ook geloof ik maar daar let ik meestal niet op
Alleen maar kotsen? Dat valt nog meequote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef JJH het volgende:
*Zwaait.
Kom je thuis, heeft de kat het nofig gevonden om op de bank te kotsen, vies beest.
Het is alweer schoon, sta ik het schoon te boenen, denk ze dat ze met mijn hand kan gaan spelen. Nu zit daar een kras op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen maar kotsen? Dat valt nog mee
Weet ik ook niet, ik kijk ze op de computerquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
Greys, ikn keek Greysmaar het laatste jaar niet meer (wanneer zenden ze het nu uberhaupt uit?) geen tijd.
together is fijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Hoi Mor! We zijn best keurig en lief en we-all-stand-togetherrrrrrrr (incl. kikkervideo) lately![]()
Zelfs daar heb ik geen zin in wil dan heerlijk op de bank in volle rust kunnen genietenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, ik kijk ze op de computer
Sop ze! Niet te hard er in springen, ik hou het graag droog hier een dorp verderop!quote:
Lekker!quote:
Ochquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog echt janken net ook![]()
![]()
Niet hierom hoorEven voor alle duidelijkheid. Maar soms ben ik echt zo'n wijf en dan moet dat even en toen deed het vriendje stom (vond ik, viel achteraf uiteraard wel weer mee). Et voila
Nou, rest van de avond even shiny happy people ofzo
Oh, het was gewoon even aanstellerij hoor! Maar wel lekker somsquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog echt janken net ook![]()
![]()
Niet hierom hoorEven voor alle duidelijkheid. Maar soms ben ik echt zo'n wijf en dan moet dat even en toen deed het vriendje stom (vond ik, viel achteraf uiteraard wel weer mee). Et voila
Nou, rest van de avond even shiny happy people ofzo
Fijn is dat! Ik kan de kikkervideo eventjes niet kijken, morgen maar! Ik ken 'm helemaal niet, is dat slechtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg net haast tranen door die Kikkervideo hierboven
Fijne herinneringen, gezellig thuis vroeger naar kijken enzo
quote:
Beetje jammer dat de mannen nou niet snappen dat een knuffel dan beter is dan mopperenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon even aanstellerij hoor! Maar wel lekker soms![]()
Lukt het vinden van niet?quote:
quote:
Nee da's niet erg, da's de generatiekloof denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn is dat! Ik kan de kikkervideo eventjes niet kijken, morgen maar! Ik ken 'm helemaal niet, is dat slecht![]()
Haha, inderaad!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de mannen nou niet snappen dat een knuffel dan beter is dan mopperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |