Nee die ronde sla ik overquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog iets voedzaams voor je.
Haha, nee hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:54 schreef de_Koningin het volgende:
Jij bent zo eentje die straks weigert te werken en aan het infuus van de overheid gaat hangen he!![]()
Ik hou je in de gaten!
Die paar minuutjes gelijk "ja je blijft vandaag binnen en er komt niemand"quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:56 schreef Adelante het volgende:
Je laat je kind toch niet zonder eten zittenAls wij te laat waren moesten we afwassen, maar stond er altijd nog wel een bordje eten klaar
Opeens wel ja,quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef Japsnars het volgende:
Je bent 17 en je moet om 5 uur thuis zijn?![]()
En jullie eten om kwart voor vijf?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Opeens wel ja,
en normaal half 6 ofzo
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog iets voedzaams voor je.
Heb je nog hele kleine broertjes en zusjes dat jullie zo vroeg eten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Opeens wel ja,
en normaal half 6 ofzo
Ach, klontje boter in die pot, beetje peper en zout.... Hond is best eetbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:53 schreef jslavenburg het volgende:
Voor 5 uur eten
Ik ken het ook, op dinsdag kwart over 6 thuis, en de hond in de pot vinden
ohquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef snapthetnietmeer het volgende:
[..]Het kind snapt het punt niet.
Hij lacht je uit omdat je sowieso half mishandeld wordt door je ouders
En dat mag dan nu niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Door omstandigheden kook ik door de weeks altijd
Als ik jou was zou ik morgen om 15:00 de pot klaar hebben en het om 15:05 wegflikkerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Door omstandigheden kook ik door de weeks altijd
Ik loop tot 18.00 uur stage, dus dat zal niet werken, en wanneer ik kook is mijn pa op zijn werk en eet ik met mijn broertje thuisquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:06 schreef Donders het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik morgen om 15:00 de pot klaar hebben en het om 15:05 wegflikkeren
als je je verveelt en je alleen thuis bent, kan je me altijd even bellen, samen eens naar papa's bed kijken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik loop tot 18.00 uur stage, dus dat zal niet werken, en wanneer ik kook is mijn pa op zijn werk en eet ik met mijn broertje thuis
broertje altijd thuis..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
als je je verveelt en je alleen thuis bent, kan je me altijd even bellen, samen eens naar papa's bed kijken?
Is goed, en beginnen bij jou,quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef de_Koningin het volgende:
Prima ouders. Lijfstraffen moeten ook weer ingevoerd worden.
Ik vond altijd de hond in de pot. En dat terwijl we helemaal geen hond hadden!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:56 schreef Adelante het volgende:
Je laat je kind toch niet zonder eten zittenAls wij te laat waren moesten we afwassen, maar stond er altijd nog wel een bordje eten klaar
Zo inderdaad, maken ze te weinig ofzo? Het is toch niet zo moeilijk om even wat apart te houden voor iemand die wat later is. Klinkt inderdaad als een kil en akelig gezinquote:
Dit hoort gewoon bij de opvoeding hoor. Tenminste niet van dat halfzachte aai-over-de-bol.quote:
Nee, een normaal gezin kan ook wel even een half uurtje of langer wachten, of in ieder geval wat eten apart houdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon bij de opvoeding hoor. Tenminste niet van dat halfzachte aai-over-de-bol.
Hoe moet je dan iets met je dag doen als je elke dag om 5 uur thuis moet zijn?Zo wordt je gestimuleerd om een uitkeringstrekkende bankhanger te wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon bij de opvoeding hoor. Tenminste niet van dat halfzachte aai-over-de-bol.
Ja echt! Je kind geen eten geven is echt KLASSE. Ik neem ook niet aan dat TS altijd te laat komt. Een keertje te laat komen, BOEIEND.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Jammer ,,quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef Siddartha het volgende:
Hey Esmiralda,
we aten eigenlijk om 6 uur.
Hihi, grapje.
Je broertje
Deze zin ga ik onthouden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoe moet je dan iets met je dag doen als je elke dag om 5 uur thuis moet zijn?Zo wordt je gestimuleerd om een uitkeringstrekkende bankhanger te worden
Kwestie van discipline.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Same herequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef Drinky het volgende:
TS heeft dikke asociale familie die met 3 man voor 4 eten
Bij ons thuis laten ze het gewoon voor je staan als je te laat bent, dat zijn de ekte bazen
Ja, want nazikinderen moesten ook altijd om 17.00 thuis zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef Balgehakt het volgende:
Wat een nazi-ouders, ik zou zo snel mogelijk het huis uit gaan.
Zusje, je weet toch dat ik disleksie heb?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jammer ,,
je bent me broertje niet , die weet teminste hoe ik heet
Zelfs de Hitlerjugend at om 6 uurquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want nazikinderen moesten ook altijd om 17.00 thuis zijn
Ja, want anders was het "Eins zwei drei, geen eten meer für mij"quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja, stiptheid macht frei.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |