quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad. 18-jarigen zijn nog gewoon kutpubers, kleine kinderen.
Liever kutpuber dan oude vrouwquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad. 18-jarigen zijn nog gewoon kutpubers, kleine kinderen.
pics or it didnt happenquote:
Sssh. Jij denkt nog steeds dat ik een kloon ben.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef ynuhh het volgende:
Ergens moet een grens getrokken worden...
20, en nee dat is niet de grens. Wat mij betreft blijft het zo dat je volgens de wet volwassen bent vanaf je 18e.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
En is dat de grens?
o. 20.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
20, en nee dat is niet de grens. Wat mij betreft blijft het zo dat je volgens de wet volwassen bent vanaf je 18e.
Maar check die knieën dan. Dat kan echt nietquote:
Dat zijn d'r tetten .quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maar check die knieën dan. Dat kan echt niet
Mag ik U terugzoenen, majesteit?quote:
Is je plassertje al hard?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik U terugzoenen, majesteit?
Euh, ik weet niet. Kunt u zelf niet even voelen?quote:
Boeie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef D.D.W. het volgende:
18 jarige "mannen" zijn nog kindjes, 18 jarige "vrouwen" zijn gewoon echt vrouw, want "jongens" zijn op de 18e levensjaar nog steeds flink psychisch achtergesteld t.o.v. een vrouw van ook 18 jaar.
Ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef D.D.W. het volgende:
18 jarige "vrouwen" zijn gewoon echt vrouw,
Jij valt ook niet onder het depositostelsel.quote:
Mannen worden sowieso nooit volwassen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef D.D.W. het volgende:
18 jarige "mannen" zijn nog kindjes, 18 jarige "vrouwen" zijn gewoon echt vrouw, want "jongens" zijn op de 18e levensjaar nog steeds flink psychisch achtergesteld t.o.v. een vrouw van ook 18 jaar.
Totaal niet. Dat is 's werelds grootste mythe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef D.D.W. het volgende:
Zo zou je het kunnen zien, maar veel mensen zien over het hoofd dat je met 19-jarige leeftijd altijd kan..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:29 schreef Muzz_ het volgende:
Ik wou dat ik weer 18 was![]()
19 wat een kut leeftijd![]()
20 is wel weer dope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jarige meisjesquote:
Saabje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom komen 18-jarigen als 'mannen en vrouwen' in de krant en in het nieuws? Ik ben 18, en ik voel me oud als ik dat hoor/lees. Ik ben een meisje, verdullemes nog es an toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |