Sterktequote:
Ik zie ze met het karretje rijden!quote:
wat ligt eropquote:
quote:
quote:
Oh ja, even opzetten.quote:
Verwende kinders vandaagquote:
quote:
quote:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerkquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteld.
proficiatquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICIFLAPSTAARTquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat boeken stofzuigen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bolognese uit potjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerk
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat jouw ook nog wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat boeken stofzuigen?
Feli. Iedereen lukt het om een andere baan te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |