In de meeste wel ja, helaas heb je hier met FOK! te maken en dus weten wij de laagste prijs te vinden op 40 euro!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef koei het volgende:
Ik heb een exemplaar van inFamous voor de PS3 te koop. Spel werd bij een nieuwe PS3 geleverd, maar ik heb al een hele mooie gelimiteerde pers-editie dus deze mag in de verkoop. Het spel zit nog een seal, dus gloednieuw! Overigens ziet het spel er precies hetzelfde uit als een willekeurig ander inFamous-exemplaar, dus geen lelijke tekst op de voorkant omdat hij uit een bundel komt zoals bij Xbox-spellen.
Spel kost in de meeste winkels nog gewoon 65 euro, dus te koop vanaf 40 euro exclusief. Spel kan eventueel in Den Haag opgehaald worden, of geruild worden tegen een originele PlayStation 3 controller.
Review: inFamous
Ja dat klopt, maar dan moet je hem bij een of andere onbekende webshop bestellen. Maar goed, wat is je bod dan? Want zonder bod heb je hier niets te zoeken natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In de meeste wel ja, helaas heb je hier met FOK! te maken en dus weten wij de laagste prijs te vinden op 40 euro!
Als je het mij vraagt beetje onwerkelijke prijs dus!
Sterker nog; vanaf 1 nov. is hij Platinum te krijgen voor 30 in de winkel en zelfs 20 als je wat beter zoekt!
11 euroquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan moet je hem bij een of andere onbekende webshop bestellen. Maar goed, wat is je bod dan? Want zonder bod heb je hier niets te zoeken natuurlijk.
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:31 schreef _Endymion_ het volgende:
Was het niet die Bart Smit actie van de afgelopen week PS3 (fat) + inFamous voor 180,- ? en later 163,95.
nicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja
Heb de PS3 van die actie al 2 dagen binnen. Zegel was verbroken maar de PS3 zelf was hartstikke gaaf. Geen defect kunnen ontdekken tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |