quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Monster-post-alert.
Komt 'ie hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is mooi voor L.no!quote:
then don't.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:25 schreef L.no het volgende:
Het is moeilijk om tegen jullie in te gaan.
PANAMERA!!!quote:
If you can't beat them...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:25 schreef L.no het volgende:
Het is moeilijk om tegen jullie in te gaan.
die GT2 en GT3 series zijn zooooo geil!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
join them!quote:
Ja, echt hèquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die GT2 en GT3 series zijn zooooo geil!
quote:
MUST. HAVE. SOON.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, ik kom over een week wel terug ofzo
Ach, nog een paarquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
geile panamera!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:31 schreef The_Dean het volgende:
Zelf gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten wij samen dan maar over iets anders praten dan..quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
Met porsche-picsquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
quote:
anders doen jullie dat gewoon even via msn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Laten wij samen dan maar over iets anders praten dan..
Maar wel in je eigen topic dan hequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Laten wij samen dan maar over iets anders praten dan..
Dat mag ook inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
anders doen jullie dat gewoon even via msn?
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
anders doen jullie dat gewoon even via msn?
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel in je eigen topic dan he
je wordt wel steeds brutaler en dat voor iemand uit Limburg.quote:
die gifgroene!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*fapfap*
waarom afleren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
Nog eentje om het af te leren:
[ afbeelding ]
Meer Porsche plaatjes zoeken en posten, bedoel je.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet nog wat dingetjes doen eigenlijk.
kan vanavond toch ook wel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet nog wat dingetjes doen eigenlijk.
Wow.. als jij dat zegt, dan voelt het wel pijn.quote:
wat een maffe auto is dat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's
Best welquote:
Heeft wel wat bruuts ansichquote:
<troost.gif>quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow.. als jij dat zegt, dan voelt het wel pijn.![]()
* L.no loopt droevig weg
Nee man, het is gewoon zo lelijk dat het..quote:
zo, alle stomme mensen zijn weg!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no loopt droevig weg
boeiend!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
Zou vanmiddag ook heel wat anders doen..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no loopt droevig weg
1 van de bruutste gt2's!!!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Whattup, biatch!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hèquote:
zullen we nu maa stoppen met plaatjesquote:
Waar wilde je het anders over gaan hebben?quote:
True...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar wilde je het anders over gaan hebben?
quote:
Jammer van die twee andere auto's op de achtergrond. En waarom rijdt die Porsche-rijder met een helm op en de rest gewoon zonder.quote:
de ring, kun je kiezen of je voor veilig gaat of niet!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer van die twee andere auto's op de achtergrond. En waarom rijdt die Porsche-rijder met een helm op en de rest gewoon zonder.
en dat dus!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef The_Dean het volgende:
Omdat die Porsche een serieus stukje harder gaat
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de ring, kun je kiezen of je voor veilig gaat of niet!
quote:
Wanneer gaan we?quote:
het liefst morgenvroeg...!quote:
quote:
quote:
quote:
En die brief kan niet wachten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean ik moet even een brief schrijven...!Je zal alleen verder moeten gaan!
moet eigenlijk om 6 uur in de brievenbus zitten...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die brief kan niet wachten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet eigenlijk om 6 uur in de brievenbus zitten...!![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neee!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Puala het volgende:
Ik dacht ff gezellig te komen posten, maar ik kom wel terug bij een ander onderwerp
Paulaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Puala het volgende:
Ik dacht ff gezellig te komen posten, maar ik kom wel terug bij een ander onderwerp
Surequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neee!!
Ik was toch al van plan te stoppen
Ja, ik ga ook even wat nuttigers doenquote:
Porsche-plaatjes gekekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Puala het volgende:
[..]
LuctorNog wat leuks gedaan vanmiddag?
Een wielrenner voor zijn kloten gereden en een fotoshoot (quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paula, jij nog iets leuks gedaan vamiddag?
Nog even sparen dan maar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit nu te kijken wat het kost om zo'n 848 uit Engeland te importeren. Incl. bpm en keuringskosten en what not is 't nog steeds de moeite waard.
[ afbeelding ]
.
Alleen ligt 't """net""" iets boven het budget...
Wat je probleem man.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo, alle stomme mensen zijn weg!![]()
Goed punt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, nee, dat gejank over dat voetbal altijd.
Nou, mijn seizoenskaart ben ik kwijt, dus dat gezeik van mij ben je van verlostquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, nee, dat gejank over dat voetbal altijd.
quote:
Wat een race!quote:
Een aantal rondjes niet gezien.. Ik was toen sparta - Feyenoord te kijkenquote:
quote:
Spartaquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een aantal rondjes niet gezien.. Ik was toen sparta - Feyenoord te kijken
Vettel was beter geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van F1 kijken.Zeer leuke race.
Mooie steekvlamcrashes.
![]()
Alleen jammer dat Button nu toch wereldkampioen is.
Raikkonen mag blij zijn dat ze met vuur"bestendige" pakken races.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vettel was beter geweest.. Mooie vurige show van die ijskoude Finnen
Het is dat ik geen boer ben, anders deed ik meequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef jna het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken.
Boer zoekt vrouw
RSV.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
Echt, ik heb 't zwaar man.
De twijfel..
Een duc 749.. betaalbaar, maar ik denk dat ik het koppel/vermogen wat tegen vind vallen. Een duc 999.. zelfde generatie als de 999 maar een stuk duurder maar wel meer vermogen en koppel. Of een duc 996, wel de oudere generatie = veel hogere onderhoudskosten en wat minder wegligging.. maar wel meer vermogen en toch ook betaalbaar.
Of toch een extra baantje zoeken en gaan voor een (eigenlijk te dure) 848 uit engeland. Of toch maar een RSV mille ofzo, én vermogen (1000cc 2-cil
) én te betalen.. maar toch liever een duc denk ik
.
DILEMMA'S.
Binnenkort maar eerst eens een paar proefritjes op een 749 en 999 regelen.
Genoeg andere dating-programma's waar je mee kan doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik geen boer ben, anders deed ik mee
Dan word het nog niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Genoeg andere dating-programma's waar je mee kan doen.
Zoals ehm.. take me out.
Ik had moeten googlen voor de betekenis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
Echt, ik heb 't zwaar man.
De twijfel..
Een duc 749.. betaalbaar, maar ik denk dat ik het koppel/vermogen wat tegen vind vallen. Een duc 999.. zelfde generatie als de 999 maar een stuk duurder maar wel meer vermogen en koppel. Of een duc 996, wel de oudere generatie = veel hogere onderhoudskosten en wat minder wegligging.. maar wel meer vermogen en toch ook betaalbaar.
Of toch een extra baantje zoeken en gaan voor een (eigenlijk te dure) 848 uit engeland. Of toch maar een RSV mille ofzo, én vermogen (1000cc 2-cil
) én te betalen.. maar toch liever een duc denk ik
.
DILEMMA'S.
Binnenkort maar eerst eens een paar proefritjes op een 749 en 999 regelen.
take me outquote:
Het komt vast wel eens goed met jou.quote:
De zoon van mn baas bij mijn afstudeerplek kwam er in voorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Genoeg andere dating-programma's waar je mee kan doen.
Zoals ehm.. take me out.
Weet ik veel dat Bzv zo'n goede kwaliteit heeft dat tmo niet te vergelijken is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
take me out![]()
Dat je dat serieus noemt ook gewoon als alternatief.
Wat leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De zoon van mn baas bij mijn afstudeerplek kwam er in voor
Dan ben jij nog nooit met mij op date geweestquote:
uhm... geenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel dat Bzv zo'n goede kwaliteit heeft dat tmo niet te vergelijken is.
Maaruh.. ik kijk nauwelijks tot geen tv meer, dus ik weet eigenlijk geen ander alternatief.
ik zie iets bloeien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit met mij op date geweest
Geef eens voorbeelden waarom je dat bent dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit met mij op date geweest
Oh!quote:
zoiets denk ik ook. Nu trekt Wietse rihcting Neeltje. Zodra Irirs weg is en Bzv is afgelopen kiest Neeltje voor het wilde nachtleven ipv voor de rustige Wietse.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:33 schreef PieterBas het volgende:
Die Wietse is gewoon te simpel voor woorden.. Die kiest toch wel voor Neeltje.. Die hem weer ziet als een projectje en naar 3 maanden zoiets heeft van.. Wietse steek dit trekker maar in je reed... Ik ga lekker feesten in A'dam..
Ik kijk nooit naar MTV, dus ik zou niet weten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh!
Die van MTV.. daar hadden ze veel grapige manieren om te daten.
Jammer dat er geen Nederlandse versie van is.
Dismissed?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh!
Die van MTV.. daar hadden ze veel grapige manieren om te daten.
Jammer dat er geen Nederlandse versie van is.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Ten eerste zou het een wonder zijn als er iemand bij een date op komt dagen
Dat keek ik vroeger heel vaak.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar MTV, dus ik zou niet weten.
Wth..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Ten eerste zou het een wonder zijn als er iemand bij een date op komt dagen
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft je zus geen leuke vriendinnen.
![]()
Johquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wth..volgens mij zijn het verkeerde meiden.
Maar áls ze wel kwamen.. waar ligt het probleem dan?quote:
Dan komen ze drie uur later met de ex aan de arm de bioscoop in lopen met een:"Oh, ik dacht dat je inmiddels wel weg zou zijn..."quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar áls ze wel kwamen.. waar ligt het probleem dan?
Het wordt:quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoiets denk ik ook. Nu trekt Wietse rihcting Neeltje. Zodra Irirs weg is en Bzv is afgelopen kiest Neeltje voor het wilde nachtleven ipv voor de rustige Wietse.
Dat maakt jou niet hopeloos.. dat maakt jou een pechvogel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan komen ze drie uur later met de ex aan de arm de bioscoop in lopen met een:"Oh, ik dacht dat je inmiddels wel weg zou zijn..."
Peter kan beter voor Saskia kiezen. Die Hanneke die lult echt veel te veel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het wordt:
Jos en Dycke..
Hans en Jo.
Wietse en Neeltje (al is Iris een betere keuze)
Peter "Peter praat altijd in de derde persoon" en ... ik gok Hanneke (ik heb een kut stem)
Wim en.... nou ja.. dat weet ik nog niet
Dat ligt écht niet aan jou. Ik denk dat als ik de zelfde situatie had, dat ik ook zo zou denken, maar niet doen! In mijn ogen ligt het duidelijk aan haar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Och, en een keer dat je afspreekt bij een concert... en dat ze niet op komt dagen. Niet verwonderlijk, want twee weken later hoor je van een andere vriendin dat ze al een maand samenwoond in Amsterdam.
Begin toch echt te denken dat het aan mij ligt...
Je treft gewoon iedere keer de verkeerde meiden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
Och, en een keer dat je afspreekt bij een concert... en dat ze niet op komt dagen. Niet verwonderlijk, want twee weken later hoor je van een andere vriendin dat ze al een maand samenwoond in Amsterdam.
Begin toch echt te denken dat het aan mij ligt...
Ja, de afstand van 234 Km. is voor L.no nog niet genoegquote:
Hij faalde alleen..quote:
indrukwekkende film is dat...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Society, have mercy on me
I hope you're not angry if I disagree
Society, crazy and deep
I hope you're not lonely without me
Dat is wel weer jammer inderdaad. Dan zou ik kunnen bewijzen dat niet alle meiden zo zijn endat het echt neit aan hem ligt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, de afstand van 234 Km. is voor L.no nog niet genoeg![]()
Wanneer ga jij daar aan deelnemen?quote:Hij faalde alleen..
Net gekeken. Man man manquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
indrukwekkende film is dat...!
Och, aan de ene kant geloof ik dat ook wel... maar aan de andere kant is de meeste hoop wel vervlogenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer inderdaad. Dan zou ik kunnen bewijzen dat niet alle meiden zo zijn endat het echt neit aan hem ligt.
Dat doe ik ook al sinds ik gestopt ben met het op zoek zijn naar een vriendin. Het vinden van eentje gaat een stuk beter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, ben er wel klaar mee. Zie vanaf nu wel hoe het loopt en wat ik tegen het lijf loop.
WElke betekenisquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had moeten googlen voor de betekenis.
wantquote:
Nou, merk er anders niks vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al sinds ik gestopt ben met het op zoek zijn naar een vriendin. Het vinden van eentje gaat een stuk beter.![]()
Gewoon omdat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
want?
En begrijp ik nu goed dat L.no en dean gaan daten![]()
?
Ik snap eigenlijk precies hoe je je voelt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, aan de ene kant geloof ik dat ook wel... maar aan de andere kant is de meeste hoop wel vervlogen
Moet hem nog steeds kijkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
indrukwekkende film is dat...!
Waarom denk je dat diequote:
Maar ik snap die hints van vrouwen ook nooit... daar zal het ook wel aan liggen. Verder ook totaal geen ervaring met die dingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk precies hoe je je voelt.
Zal later vast wel goedlopen denk ik altijd.
Dacht ik alquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dieer achter staat?
Ducatiquote:
When hell freezes over..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer inderdaad. Dan zou ik kunnen bewijzen dat niet alle meiden zo zijn endat het echt neit aan hem ligt.
[..]
Wanneer ga jij daar aan deelnemen?
Hoe waar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In a contented manner she sits by the bonfire
Sanctimoniously thanking you for the hospitality
Her treacherous intentions as cold as the occasional gusts of wind kissing your back
You mistake the twinkle in her eyes for pure warm-heartedness, and have no premonition of their effect on you.
A bleak smile flickering on her lips, she beholds you with algid satisfaction, as in her sinister mind, you become her prey, her treasure, a sacrifice on the alter of her own lust.
Cursed and sacred, this arcane exercise, disembodied fiend waving through her gaze. Being a virtuoso of deceit and facetiousness, she leaves you with no chance of escape
From what is happening in your mind.
She hasn't come to crush your bones, nor tear your flesh.
She has come to steal your sanity with just one glance.
* herkent dat probleemquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik snap die hints van vrouwen ook nooit... daar zal het ook wel aan liggen. Verder ook totaal geen ervaring met die dingen.
En ik zeg nooit de goede dingen op het goede moment.
Zeker doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef L.no het volgende:
Ik zal die film eens in mijn lijstje met al die films wat IDZ mij voorstelde stoppen.
Ooit kom ook jij de juiste tegen, Dean.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik snap die hints van vrouwen ook nooit... daar zal het ook wel aan liggen. Verder ook totaal geen ervaring met die dingen.
Die had het vermogen en betaalbaar...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom omet ik dan een RSV halen?
Ben te nerveus op dat moment ofwat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef L.no het volgende:
Ik zal die film eens in mijn lijstje met al die films wat IDZ mij voorstelde stoppen.
Maar 't is geen ducquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die had het vermogen en betaalbaar...
Schijnt dat ik zo een paar goede kansen verneukt hebquote:
Ik zou echt niet verbazen als je mee zou doen.quote:
so do I.quote:
Haha ook.quote:
Delenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 4,50 gewonnen met de lotto gisteren.
Die is voor deanquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Delen we dan ook de kostenzijde?
Ik kan zelf altijd zien wanneer iemand iemand anders leuk vind.. zelfs met hele kleine hints. Bij mezelf zie ik dat nooit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ook.
Of te relax en ik gewoon mezelf ben, en dan zie ik nooit dat ze eventueel mij ook wel zien zitten en dat ik mogelijk een kansje maal. Heel apart, maar het is het een of het ander. Ja, of ik wil het niet zien. Ik weet het niet.
Zou wel fijn zijn als ze je eens zouden helpen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Schijnt dat ik zo een paar goede kansen verneukt heb
Maar dat hoor je de volgende zondag van je maten die het niet op dat moment in de kroeg even zeggen. Klootzakken.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 4,50 gewonnen met de lotto gisteren.
Ik denk altijd dat mensen die ik leuk vind mij ook leuk vinden, maar dat blijkt nooit zo te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan zelf altijd zien wanneer iemand iemand anders leuk vind.. zelfs met hele kleine hints. Bij mezelf zie ik dat nooit.
Ik denk dus neit dat het zo apart is..
Die kwam je natuurlijk nog net te kort.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, heb ik ff 2.25 geregeld. Nou, morgen die duc 848 maar eens invliegen dan.
Ik vind altijd meisjes leuk waar óf het nooit wat mee word, óf bezet zijn, óf welke ik niet verdien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat mensen die ik leuk vind mij ook leuk vinden, maar dat blijkt nooit zo te zijn.
Die show is een hoax...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou echt niet verbazen als je mee zou doen.
Probeer het gewoon.
[..]
so do I.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind altijd meisjes leuk waar óf het nooit wat mee word, óf bezet zijn, óf welke ik niet verdien.
Vaak dat laatste.
Daarom doe ik het ook nooit meer. Gata de valse hoop ook weg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat mensen die ik leuk vind mij ook leuk vinden, maar dat blijkt nooit zo te zijn.
Ik zie altijd hints die er niet zijn.![]()
Wat ook altijd leuk is, is als je die persoon leuk vindt, maar andersom dat niet het geval is of als iemand anders je leuk vindt, maar jij vindt hem/haar niet leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind altijd meisjes leuk waar óf het nooit wat mee word, óf bezet zijn, óf welke ik niet verdien.
Vaak dat laatste.
Oh oke.:) dus als het neit zo zou zijn, dan zou je gewoon meegedaan hebben?quote:
Mensen die mij leuk vinden, (maar ik haar niet), heb ik nog nooit ontmoet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nooit meer. Gata de valse hoop ook weg.
[..]
Wat ook altijd leuk is, is als je die persoon leuk vindt, maar andersom dat niet het geval is of als iemand anders je leuk vindt, maar jij vindt hem/haar niet leuk.
Zeer herkenbaar! Volgens mij komt het stiekem door jaloezie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Schijnt dat ik zo een paar goede kansen verneukt heb
Maar dat hoor je de volgende zondag van je maten die het niet op dat moment in de kroeg even zeggen. Klootzakken.
Ik wel, maar ik geef het altijd een kans, want misschien vind ik hem/haar later wel leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die mij leuk vinden, (maar ik haar niet), heb ik nog nooit ontmoet.![]()
Dat vooral. Dat tweede is me nog nooit overkomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
Wat ook altijd leuk is, is als je die persoon leuk vindt, maar andersom dat niet het geval is of als iemand anders je leuk vindt, maar jij vindt hem/haar niet leuk.
Wat dacht je van de mijnequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wellicht schrikt mijn muzieksmaak ook alle leuke meiden af.![]()
![]()
Inderdaad wellicht als je die persoon langer kent, ga je hem wel leuk(er) vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik geef het altijd een kans, want misschien vind ik hem/haar later wel leuk.
Die fout zal ik nooit meer maken.
quote:
Onze smaak ligt toch wel ongeveer in dezelfde lijn.quote:
Wil j weten of je op één staat vandaag?quote:
Maar jij hangt niet je gitaren aan de muur in de woonkamerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze smaak ligt toch wel ongeveer in dezelfde lijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil j weten of je op één staat vandaag?
Ik woon nog bij mijn ouders. Dat is natuurlijk en grotere afknapper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij hangt niet je gitaren aan de muur in de woonkamer
Verder is mijn huis een redelijke bende, maar daar ga ik komende week [als ik tijd heb] ook wat aan doen.
Niet daar hier ooit vrouwen over de vloer komen...
Oke.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat vooral. Dat tweede is me nog nooit overkomen.
Klopt. Dat gebeurt vaak, maar soms ook niet. Ik voelde me niet echt in mijn vel daardoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad wellicht als je die persoon langer kent, ga je hem wel leuk(er) vinden.
Woon op mezelf, vaste baan, speel in een band, eigen auto... maakt niks uit hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders. Dat is natuurlijk en grotere afknapper.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
Klopt. Dat gebeurt vaak, maar soms ook niet. Ik voelde me niet echt in mijn vel daardoor.
2 en 4 heb ik ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Woon op mezelf, vaste baan, speel in een band, eigen auto... maakt niks uit hoor
Och... you can't miss what you never had.quote:
truequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och... you can't miss what you never had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |