Op zeker dat ik had gewacht op de iPhonequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
Appstore is waar je online apps kan kopen/gratis downloaden voor op de iPhone.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
Thanxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:.
Installous is hetzelfde als de appstore in iTunes, maar dan alles gratis. Kun je installeren in Cydia. Moet je maar ff zoeken.
Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Appstore is waar je online apps kan kopen/gratis downloaden voor op de iPhone.
Apps zijn kleine handige applicaties die gemaakt worden door developers.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel was"doemijdiemaar"
Ik koop daardoor veel onzinnige appsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef Maraca het volgende:![]()
En onafhankelijk deskundig advies in plaats van de eigen tekst van de developer (die altijd zegt dat het programma geweldig is) en de mix van reviews die vaak variëren van "bagger" tot "oh my gawd.. how could I live without this app?!" Waardoor je helemaal niks wijzer wordt
En ik heb net een nieuwe draadloze muis van Apple die ik niet gebruikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple komt met knoploze muis
Zoek de fouten.
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef evaxsis het volgende:
Pfffff na 10x de verkeerde 4 cijferige code intoetsen bij Installous heb ik dan ten eindelijk toch mijn app gedownload![]()
@Nashje Ik denk dat jij daarom niet die app NFS kan downloaden. Ik snap niet waarom je tegenwoordig overal eerst een code moet intoetsen die gewoon bijna niet te lezen valt.
*Ergernis nummero 1 bij mij
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
Die gelekte windows mobile 7 screenshotsCan you say iPhone?
[ afbeelding ]
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat met iSmoothiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.
Heb 'm via de PC gedownload en nu doet ie het wel.
Jeesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen mijn tentamen haal trakteer ik mezelf op een iPhone.
Alleen jammer dat ik nog 4 maanden bij Hi zit. Maar goed, boeiend.
Roamen doe je alleen in het buitenland.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef Raiko het volgende:
Reden van m'n vraag zijn de opmerkingen over roaming etc. hierboven die me enigszins ongerust maakten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen mijn tentamen haal trakteer ik mezelf op een iPhone.
Alleen jammer dat ik nog 4 maanden bij Hi zit. Maar goed, boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |