1 woord: Appstore.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?quote:
De appstore is een onderdeel van iTunes en stelt je in staat op 1 centrale plek naar alle beschikbare apps te zoeken, gebruikservaringen te lezen en apps te downloaden. Dit kam tegen betaling, maar de meeste niet-gratis apps zijn tussen de ¤079 en 399quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
Dit kan ik als long-time Nokia fan en overstapper naar iPhone alleen maar beamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef Ad_rem het volgende:
Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.
Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
haha ja dat is serieus een 3e optie die ik heb overwogen! Maar daar ben ik toch net iets te materialistisch voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef June. het volgende:
[..]
Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementje.
3g uitzetten met sbsettings wanneer je dat niet gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef Rem-koe het volgende:
Mijn batterij is wel knettersnel leeg trouwens...
Mijn iphone is gejailbreakt... Moet ik nog een app installeren dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef magnifor het volgende:
Als je iPhone niet jailbreakt is dan kan het niet. Een restrictie van apple om illegaal uitwisseling van bestanden te voorkomen helaas.
Roaming uitzetten idd. Ik zit zelf veel in buitenland en maak dan dus geen gebruik van dure dataverbindingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef tinoburg het volgende:
Ik ga morgen een paar dagen naar het buitenland,
neem aan dat er geen 3g is in Disneyland wat mij gigantisch veel geld gaat kosten?
OF gewoon heel die iPhone maar thuis laten om uberhaupt geen risico te lopen?
Inderdaad ik snap het inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ik probeer het te downloaden in Installous (= gratis AppStore zeg maar), en daar zit NFSU in.
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Dus door roaming uit te zetten kun je wel gewoon internetten in het buitenland zonder extra kosten?
Nee volgens mij zorgt roaming uit zetten ervoor dat je juist niet kan internetten in het buitenlandquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Dus door roaming uit te zetten kun je wel gewoon internetten in het buitenland zonder extra kosten?
Als je een wifi-verbinding op je iPhone ontvangt wel. Anders niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
+1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Al zou je met WinMob een raket in een baan om de aarde sturen, het blijft WM..![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sorry hoor maar voor mij geen Windhoos
Ik ben een Apple vrouwtje
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Ah zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee volgens mij zorgt roaming uit zetten ervoor dat je juist niet kan internetten in het buitenland
Installous is hetzelfde als de appstore in iTunes, maar dan alles gratis. Kun je installeren in Cydia. Moet je maar ff zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap het inderdaad niet![]()
Waar kan ik dat vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |