Het is ook niet bijzonder. Maar jij vroeg of je home screen er altijd uitziet als een grid met 16 applicaties per pagina + 4 vaste applicaties onderin. Het antwoord is ja, omdat het handig is als je direct toegang hebt tot zoveel mogelijk applicaties. Het is helemaal niet bijzonder namelijk om enkele tientallen apps op je iPhone te hebben staan en dan werkt bijvoorbeeld een start menu niet erg handig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Laatste post hierover...
Dit is een wat ouder homescreen van me, 16apps direkt te starten:
[ afbeelding ]
16 en d'r passen er nog 4 onder...niks bijzonders toch?
OK duidelijk, ik hou erover op, ik lurk wel weer vrolijk verderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Tijn het volgende:
Het is ook niet bijzonder. Maar jij vroeg of je home screen er altijd uitziet als een grid met 16 applicaties per pagina + 4 vaste applicaties onderin. Het antwoord is ja, omdat het handig is als je direct toegang hebt tot zoveel mogelijk applicaties. Het is helemaal niet bijzonder namelijk om enkele tientallen apps op je iPhone te hebben staan en dan werkt bijvoorbeeld een start menu niet erg handig.
Maar ik wil niet jailbreakenquote:
Ok.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag is het 5 weken geleden dat ik mijn iPhone besteld heb. Als ik vandaag tijd heb ga ik eens langs de winkel om te vragen of er misschien toch niet iets mis gegaan is, want ik heb nog steeds niks gehoord!
Dude doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Heb je een RSS parser gemaakt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Je kunt ook software kopen met een teller zoals iRealSMS.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef timbob het volgende:
[..]
Maar ik wil niet jailbreaken
vind dat trouwens nog steeds een misser van Apple, ik heb geen sms abo en vind het nogal zuur dat ik niet kan zien waar nummer 2 begint. Je kan er net een leesteken teveel in hebben staan.
En ook de reports mis ik.
Heb je je laptop er aan gehangen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:
Krijg net een SMS van KPN:
"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wor dt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand."Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Zou je denken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Hoe heb je 'm gebruiktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:
Krijg net een SMS van KPN:
"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wor dt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand."Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Dat is misschien wel een aankoop waard ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook software kopen met een teller zoals iRealSMS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |