quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen mijn tentamen haal trakteer ik mezelf op een iPhone.
Alleen jammer dat ik nog 4 maanden bij Hi zit. Maar goed, boeiend.
Roamen doe je alleen in het buitenland.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef Raiko het volgende:
Reden van m'n vraag zijn de opmerkingen over roaming etc. hierboven die me enigszins ongerust maakten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Had je appsync al geinstalleerd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had dat met iSmoothiedie wilde ik eerst downloaden via Installous maar dat ging niet en toen toch maar gekocht via iTunes
Als je geen internet-abo hebt wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Jayzbai het volgende:
Kosten die locatievoorzieningen extra geld als je een i-150 abbo hebt?
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
Dan kost het dus niks extra.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?
Voor die enorme markt van 50 fokkers die met hun iPhone het forum willen lezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Komt er ook nog een mooie fok! apps?
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Oja want gps gaat over het telefoon netwerk...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |