abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73875158
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja lijstje

O: bakje yoghurt
T: handje kruidnoten
L: salade, denk met gerookte kip, tomaat en komkommer
T: appeltje
D: onbekend, moeten nog boodschappen doen, heb nog geen inspiratie

Ik zag prachtig slanke foto's van jou voorbijkomen, maar ga eens wat meer eten, anders wordt slank zodirect mager Ik weet niet wat je als diner gaat eten, maar als het niet een 6 gangen diner is, kom je nooit aan je calorieen!! [/streng doch rechtvaardig]

Pief: toffe roeifoto!!

Mijn lijstje:

O: boterham met filet A. en ui
T: hazelnootcrunchding
L: broccolisoep met geroosterd brood
T: peertje
T: wodka/katjang
D: gegrild karbonaadje met haricots verts en rauwkost en een gebakken aardapeltje. Toe: vla met ananas
pi_73875812
mijn lijstje:

o- volkoren crackers, droog...
l- restje pasta met gehaktsaus, rauwe kool
t- appel
t- 2 boterhammen met coburger ham, uitjes en augurkjes
d- gegrilde karbonade met knoflook, peper en zout, rauwe wortel
Kwak
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:50:31 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73876080
toffe foto PF! Ik zou eigenlijk ook wel willen roeien maar ik ben bang dat ik dan tussen de eerstejaars kom te zitten en daar heb ik niet zo'n zin in

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x tosti kaas met ketchup, 1x geroosterd met hardgekookt ei en extralight mayo) +2x koffie met melk
T: 1 knackebrod geitensmeerkaas, 1 knackebrod vegapate
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus met kikkererwten
T: yogurt met zomerfruit en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73876271
Oké verslag van Egypte!! Tenminste deel 1. Heb nu de foto's van Cairo zo'n beetje gesorteerd. Luxor en Sharm el Naga moeten nog!
Dag 1 vloog ik 's avonds van A'dam naar Cairo. Op Schiphol probeerde ik al een beetje de mensen uit mijn groep te lokaliseren, maar dat lukte niet echt. We kwamen om een uur of 3 's nachts in het hotel aan en ik was zo moe dat ik de slappe lach kreeg om de kamer, zo vies en krakkemikkig :

Dag 2 begon vroeg met een bezoek aan de Citadel en de Salah ad-Din moskee:

Vanaf de Citadel een prachtig uitzicht over Cairo, albeit nogal smoggy....

Daarna zijn we door een middeleeuwse wijk gelopen, waar geen toeristen waren en behalve door de gids werden we ook begeleid door de toeristenpolitie.

's Middags zijn we naar het Nationaal museum geweest met zo ontzettend veel items dat je niet wist waar je moest beginnen........geen foto's van, want dat mocht niet. Het hoogtepunt was natuurlijk de gouden Toetanchamon. De sieraden die in zijn graf zijn gevonden, vond ik ook echt prachtig!! Zo ingenieus gemaakt!

Dag 3 Piramides!!

's Avonds zijn we met de nachttrein naar Luxor gereisd en dat was eigenlijk wel heel gezellig. Een hele wagon alleen voor ons, beetje zitten kaarten en daarna een halfslachtige poging tot slapen, wat natuurlijk niet is gelukt. Al was het alleen maar omdat een meisje van een andere groep, ook uit Nederland, onderbroeken wilde uitwisselen met een dronken Engelsman in het tussenportaal. Sommige mensen.........té ranzig gewoon, vooral als je de stank die uit de toiletten kwam in aanmerking nam........ieuw.

Wordt vervolgd.........
pi_73876284
@blurred: je studeert in leiden toch? daar worden wel meer ouderejaars lid van in elk geval één van de roeiverenigingen (asopos) enneh je kan altijd nog bij een burgervereniging...
Kwak
pi_73876340
oohhh mooi Co
Kwak
pi_73876497
Schitterend, Co! Die kamer is inderdaad wel apart, op de eerste foto
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73876595
Mooooooi Cootje! Die eerste kamer doet Cubaans aan Wij hadden er zo eentje in een casa particulare (=bij mensen thuis). Ze hadden de muur met de deur erin niet doorgetrokken naar boven, dus je kon elk woord verstaan dat in de woonkamer werd gesproken. Als je Spaans verstond dan

Imagine the horror toen ik ontdekte dat de deur van de badkamer zo'n louvredeurtje was Gelukkig kon ik er een grote badhanddoek tegenaan frotten om ongestoord te kunnen poepen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:10:30 #259
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73876634
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Muis, hoe is het? Niet zo goed dus?
Hai!

Ik ben nu ongeveer een maand, anderhalve maand flink ziek (nasleep van de bestralingen). Dus veel medicijnen en vooral rust houden. Het gaat nu sinds een week een stuk beter maar ik ben echt veel afgevallen (ik weeg nu 56) dus ik moet er wat aan eten.

Hoest met jou?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:13:05 #260
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73876703
Co, wat mooi! Heb je het niet koud nu hier in NL ?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:18:39 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73876884
Gave foto's co!!! Meeeer!! En ik zal zorgen voor een net D ok?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73876931
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Co, wat mooi! Heb je het niet koud nu hier in NL ?
Ja best!! Vooral ook omdat ik 1 gymp ergens was vergeten en dus op slippers aankwam op Schiphol en er ijs op m'n fietszadel zat. Gelukkig was het maar 5 minuten fietsen

Fijn dat het weer wat beter gaat nu Muisje. 56 kilo is met jouw lengte inderdaad wel erg weinig. Veel lekkere dingetjes proberen te eten maar dan!!
pi_73876940
Muis toch.
Wel fijn dat je nu (eindelijk) begint op te knappen.

Leuke foto's Co.
Lijkt me dat het een prima vakantie is geweest.
pi_73876984
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gave foto's co!!! Meeeer!! En ik zal zorgen voor een net D ok?
Oké. Deal!! Mét toetje!!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:33:21 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73877332
Wat ontzettend gaaf, Co! .
En wb trouwens! . Dat had ik nog niet gezegd.

Ik wil ook nog een keer naar Egypte! Wilde ik al, maar nu nog meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_73877778
Ooh, wat een prachtige foto's co! Die mannetjes in het straatbeeld (ik durf daar nooit zo goed foto's van te maken) enpiramides

Ik vond het ook best koud in NL, bij thuiskomst. En zo ontzettend warm was Rome ook niet echt. Eerst 2 dagen 27 graden, maar daarna koelde het af tot ongeveer 18-20 max.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73877809
Mooi Co
Ja doei.
pi_73878134
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:47 schreef Phaidra het volgende:
Ooh, wat een prachtige foto's co! Die mannetjes in het straatbeeld (ik durf daar nooit zo goed foto's van te maken) enpiramides

Ik vond het ook best koud in NL, bij thuiskomst. En zo ontzettend warm was Rome ook niet echt. Eerst 2 dagen 27 graden, maar daarna koelde het af tot ongeveer 18-20 max.
Heb jij het leuk gehad?? (Ik heb helemaal niet teruggelezen )
Ik probeer altijd mensen te fotograferen, als ze het niet in de gaten hebben, anders voel ik ook wel enige gene inderdaad.

@Vik: gaan dan!! Je kan deze reis nog gewoon boeken hoor!!

Ik heb net echt goddelijke broccolisoep op, dus hier het recept:

uitje fruiten in een pan in een beetje sesamolie, niet te hard anders wordt de olie vies. Broccoli in stukken snijden, ook de stronkjes!! Even meebakken. Pot vleesfond erbij en peper en 2 maggiblokjes en nog een klein beetje extra water. Laten koken totdat broccoli gaar is. Staafmixer erop zetten. Weer even terug op het vuur en ik had er nog een restje rode curry van gisteren doorgedaan en om dat te benaderen: doe wat kokosmelk en wat thaise currypasta erdoor. Die pasta trouwens beter al wat eerder in het proces, bij het aanbakken van ui en broccoli bv. Verse koriander erdoor. Op een boord wat fijngesneden gerookte kip leggen en de soep erover gieten. Echt heel fijn soepje. (vleesfond kan je uiteraard ook vervangen voor eigengemaakte bouillon, maar dat had ik ff niet)
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:57:49 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73878160
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oké. Deal!! Mét toetje!!
Nou, dat weet ik nog niet, het toetje, maar ik ga m'n best doen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:10:12 #270
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73878592
@ kwak; nope, in Wageningen.. En volgens mij worden hier de meesten meteen in hun eerste jaar lid, dus ik heb het gevoel dat ik mijn kans een beetje gemist heb zeg maar..
pi_73879239
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij het leuk gehad?? (Ik heb helemaal niet teruggelezen )
Ik probeer altijd mensen te fotograferen, als ze het niet in de gaten hebben, anders voel ik ook wel enige gene inderdaad.
Ja, absoluut! Het was best zwaar. Enerzijds het programma zelf en het in de gaten houden van de leerlingen, anderzijds heb je als begeleider ook nog iedere avond voorbereidingen voor de volgende dag en het 'wacht houden' in de gang van het hotel . Maar we hadden een leuke groep en ik heb ontzettend veel lol gehad. Ik hoop echt dat ik volgend jaar weer mee mag!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73879272
kwakje: net een omeletje gemaakt van twee eitjes, 3 champignonnetjes, bieslook, peterselie en een klein beetje hele oude kaas op een knackebrodje. en vanavond eten we een beetje risotto
Ja doei.
pi_73879345
klinkt goed moblo!
Kwak
pi_73879442
is niet meer te weinig
Ja doei.
pi_73879443
oh nog even heel trots! dit is een stukej video van t concert dat ik georganiseerd had, anderhalve week geleden...

http://www.facebook.com/v/187194583956
Kwak
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:40:36 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73879633
Ik heb m'n essay bijna af, maar er is een idiote eis dat ik minstens 3 bronnen moet gebruiken: 1 boek, 1 wetenschappelijk artikel, 1 website / krantenartikel. En nu kan ik geen geschikte website vinden. Zó irritant .

On the bright side: ik had vandaag én morgen voor deze opdracht uitgetrokken en ik krijg hem vandaag nog af .
Niet meer actief op Fok!
pi_73879821
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef Blurred86 het volgende:
@ kwak; nope, in Wageningen.. En volgens mij worden hier de meesten meteen in hun eerste jaar lid, dus ik heb het gevoel dat ik mijn kans een beetje gemist heb zeg maar..
Ooh de roeivereniging in Wageningen, daar hebben mijn ouders elkaar leren kennen.

Maar ik denk dat in een later jaar lid worden best nog kan hoor! Misschien ben je dan iets ouder dan sommige mensen uit je ploegje, maar is dat echt zo erg? Ik zat vorig jaar ook met mensen die 2 jaar jonger waren, maar ik vond het nog steeds wel gezellig!
pi_73879838
En mooie foto's Conleche, ziet er echt heerlijk uit!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:17:19 #279
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73880735
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ooh de roeivereniging in Wageningen, daar hebben mijn ouders elkaar leren kennen.

Maar ik denk dat in een later jaar lid worden best nog kan hoor! Misschien ben je dan iets ouder dan sommige mensen uit je ploegje, maar is dat echt zo erg? Ik zat vorig jaar ook met mensen die 2 jaar jonger waren, maar ik vond het nog steeds wel gezellig!
2 jaar verschil zou ik ook nog niet zo erg vinden, maar ik ben inmiddels 4e jaars en ik ben pas 2 jaar na mijn vwo aan deze opleiding begonnen dus dan ben ik 6 jaar ouder dan de anderen en dat vind ik wel te veel verschil.

Maar goed, ik heb ook eigenlijk helemaal geen tijd om er nu iets bij te gaan doen dus waar maak ik me überhaupt druk over
pi_73882706
rouwkaart gehad van chrisje ze zou nog één streek met ons uithalen, had ze beloofd en dat deed ze.

De kaart zat vol met zwartwitte confetti en het was idd een feest haar gekend te hebben. Ga het straks, /care wat de rest ervan vindt, van het balkon strooien

hihi
Ja doei.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:12:38 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73882882
hoooi!

/snurk. Vanochtend veel te vroeg op en ik hoop nu een kickstart te krijgen van een bak meloensalade want ik ben zo duf wie einen kaninchen

Mooie foto's, Co! Liever meer Co in actie gezien, maar we kunnen niet alles hebben
Zwartwitte confetti

Lijstje?
O: bruin pistoletje ham/kaas
T: fruitkick
L: puntbroodjeding met kip-kerriesalade
T: meloensalade (400 gr)
T: als ik daar niet wakker van word cola
T: denk nog een snee brood oid.
D: kip en peultjes gewokt in oyster sauce met rijst
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73883090
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
rouwkaart gehad van chrisje ze zou nog één streek met ons uithalen, had ze beloofd en dat deed ze.

De kaart zat vol met zwartwitte confetti en het was idd een feest haar gekend te hebben. Ga het straks, /care wat de rest ervan vindt, van het balkon strooien

hihi
Mooie 'afsluiting' inderdaad! Ik heb niet helemaal meegekregen hoe en wat, maar ze komt op mij over als een leuke meid. Wat ontzettend zonde dat zo iemand zo vroeg moet overlijden .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73883497
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
PF heb je niet ontzettend blaren op je handen, of krijg je gelijk eelt op je handen? Dat lijkt me namelijk niet zo leuk van roeien...
Ik heb na 6 weken het eerste kleine plekje eelt, maar dat is na 2 dagen alweer bijna weg..
De andere meisjes hadden wel blaren !
pi_73883546
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Bob. het volgende:
Coole foto trouwen PF, hoeveelste zijn jullie geworden?
Ik wil ook weer roeien.
We mochten door naar de halve finale omdat we bij de herkansingen eerste waren geworden. Eerste ronden ging niet goed, we werden afgesneden

Bij de halve finale zijn we 2e of 3e geworden, maar we mochten niet door naar de finale
pi_73883583
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik herken PF niet eens op die foto

en hoi vivi en tink
Komt denk ik door het hoofd die ik trek + staartje !
pi_73883639
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Komt denk ik door het hoofd die ik trek + staartje !
jamaar welke ben je dan? de achterste? toch?
Kwak
pi_73883776
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:

hihi
Wat mooi. Mooi idee, die confetti.
pi_73883781
Mooie foto's!
En de slappe lach krijgen van de kamer

Mijn lijstje van vandaag is aangevuld met een stukje chocolade achtige taart..naja het grootste deel heeft mijn dochtertje ingepikt dus dat scheelt
pi_73883785
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jamaar welke ben je dan? de achterste? toch?
Ja!
pi_73883869
En leuke foto's Co!!
pi_73886632
Lijstje!

O: Pizzapunt+ magere yoghurt met ontbijtgranen shizzle
L: Pizzapunt + komkommer & cherrytomaatjes
D: Salade + een broodje
T: Griekse yoghurt
T: 2 biertjes

Ik weet het, die pizza is crappy, maar was nog over van gister en I luv pizza.
pi_73887293
Lijstje!

O: boterham lightjam, boterham vruchtenhagel
T: boterham appelstroop
T: halve banaan
L: 3 boterhammen kipfilet
D: veeel broccoli, gekookte aardappels, tartaartje, appelmoes

misschien straks nog fruit of kwark
pi_73887319
6!! boterhammen zie ik nu, maar ik ben ook al vanaf 5.45 op en hard gewerkt
pi_73887634
Mooi Conleche . Méér foto's!

Welkom Ventidue . Welkom op fok, in de forumwereld en in Slank. Niet te bang zijn voor de laatste post en wat betreft hardlopen: zoek een mp3-speler en zoek Evy 1 .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73887715
We eten vandaag volledig slank-verantwoord! Gyros met eigengemaakte knoflooksaus ( ) en patatjes wel mét sla!
pi_73887916
*knuffel voor Muizelientje*

dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:07:26 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73888686
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: twee boterhammen met paté
L: twee boterhammen met snijworst
T: glaasje passoa jus
D: lasagne
T: appel
T: banaan

Ik ben wat aangekomen de laatste twee weken, dus ik trek de teugels weer wat aan wb snoepen en snacken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:27:15 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73889486
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
*knuffel voor Muizelientje*

[ afbeelding ]
Wat lief en zoet

Passoa jus, lekker!

Ben moe!
Heb vandaag anderhalf uur gewandeld en 70 minuten stevig gehometrained..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:27:20 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73889489
Zo! voor Muis. Hoop dat je snel weer wat bijkomt .

Mijn D is uiteindelijk griekse salade geworden, met een paar stokbroodjes en olijfjes . Nu propvol.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:45:19 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73890170
Reken jij de kcal wel eens uit Xme??
En VMW, doe jij dat ook? jou lijstjes zijn wel erg karig, ook MET soorten kaas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')