Ooh de roeivereniging in Wageningen, daar hebben mijn ouders elkaar leren kennen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:10 schreef Blurred86 het volgende:
@ kwak; nope, in Wageningen.. En volgens mij worden hier de meesten meteen in hun eerste jaar lid, dus ik heb het gevoel dat ik mijn kans een beetje gemist heb zeg maar..
2 jaar verschil zou ik ook nog niet zo erg vinden, maar ik ben inmiddels 4e jaars en ik ben pas 2 jaar na mijn vwo aan deze opleiding begonnen dus dan ben ik 6 jaar ouder dan de anderen en dat vind ik wel te veel verschil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh de roeivereniging in Wageningen, daar hebben mijn ouders elkaar leren kennen.
Maar ik denk dat in een later jaar lid worden best nog kan hoor! Misschien ben je dan iets ouder dan sommige mensen uit je ploegje, maar is dat echt zo erg? Ik zat vorig jaar ook met mensen die 2 jaar jonger waren, maar ik vond het nog steeds wel gezellig!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
rouwkaart gehad van chrisjeze zou nog één streek met ons uithalen, had ze beloofd
en dat deed ze.
De kaart zat vol met zwartwitte confettien het was idd een feest haar gekend te hebben. Ga het straks, /care wat de rest ervan vindt, van het balkon strooien
hihi
Ik heb na 6 weken het eerste kleine plekje eelt, maar dat is na 2 dagen alweer bijna weg..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
PF heb je niet ontzettend blaren op je handen, of krijg je gelijk eelt op je handen? Dat lijkt me namelijk niet zo leuk van roeien...
We mochten door naar de halve finale omdat we bij de herkansingen eerste waren geworden. Eerste ronden ging niet goed, we werden afgesnedenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Bob. het volgende:
Coole foto trouwen PF, hoeveelste zijn jullie geworden?
Ik wil ook weer roeien.
Komt denk ik door het hoofd die ik trek + staartjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik herken PF niet eens op die foto
en hoi vivi en tink
jamaar welke ben je dan? de achterste? toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Komt denk ik door het hoofd die ik trek + staartje!
Wat mooi. Mooi idee, die confetti.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
rouwkaart gehad van chrisjeze zou nog één streek met ons uithalen, had ze beloofd
en dat deed ze.
De kaart zat vol met zwartwitte confettien het was idd een feest haar gekend te hebben. Ga het straks, /care wat de rest ervan vindt, van het balkon strooien
hihi
Ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar welke ben je dan? de achterste? toch?
Wat lief en zoetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
*knuffel voor Muizelientje*
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |