Dus plus 3 flesjes Grolsch en 4 0.4 glazen Warsteiner. Oftewel het weekend (vrijdag/zat/zondag) waarin ik slechts 3 biertjes dronk ingehaald.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef neen het volgende:
O: 5 broodjes met hagelslag/gekookt eitje + halfvolle melk
T: 2 koffie
D: nasi goreng, appel, glaasje jus
T: 2 koffie en ? ik heb nog doppinda's en bier
Ik studeer pedagogische wetenschappen, met als richting Leerproblemen. Ben nu bezig met mijn bachelorproject, we testen kinderen in groep 3 op hun lees- en rekenvaardigheid. Vandaag dus de eerste.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef ventidue het volgende:
Dank je en succes met je "eerste kindje testen"! (wat moet ik me daar bij voorstellen?)
Pfff jij weet zelf ook wel dat je hartstikke slank bent hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef P.F het volgende:
Foto's zijn nog terug te vinden in het vorige topic! XM is echt slank! Ik mag nog heel wat uurtjes sporten om zo slank te worden!!
Nou, inderdaad! Piefje heeft prachtige slanke benen. Ik nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pfff jij weet zelf ook wel dat je hartstikke slank bent hoor
Ik was niet aan het vissen naar complimentjes hoor, ik ben hartstikke tevreden met hoe ik er uit zie!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pfff jij weet zelf ook wel dat je hartstikke slank bent hoor
Ik weet eigenlijk niet of 65 kg te weinig is, het leek me wel een mooi streven. Maar misschien is het ook wel onrealistischquote:Goedemorgen allen! Welkom ventidue en veel succes! Is 65 kg bij 1.80 niet weinig?
das een beetje weinig moblo...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkorenknackebrodjes met knoflooksmeersel
T: 2 pruimen
L: kwark en twee eitjes
T: banaan
D:moet even iets maken wat in de magnetron kan
ik eet nu wat hazelnootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |