Van de site van Les Mills. Het is dus een variant op spinning. Drie maanden dezelfde muziek. Klinkt saai, maar is het niet. Ik heb precies in de gaten of ik vooruitgang boek of niet.quote:RPM® is een 50 minuten durend indoor spinningprogramma gebaseerd op outdoor fietsen. Je fietst op inspirerende muziek een vergelijkbare afstand van 20-25 kilometer over gevarieerd terrein en bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandsknop en je pedaalsnelheid.
Verbeter je cardiovasculaire fitheid en maak een eind aan vet op billen, heupen en benen Je benen worden sterker en je spieruithoudingsvermogen neemt toe, zonder dat je massa opbouwt
Tijdens een normale 50 minuten durende les verbrand je circa 600 calorieën (met RPM kun je maar liefst 800 calorieën verbranden in één uur)
Maakt endorfine in je lichaam vrij die je een natuurlijke euforie geven en waardoor je je fantastisch voelt
Het is echt heel lekker om te doen! ze noemen het ook wel de "calorie burner" (Ikzelf verbrand tussen de 800 en 1000 calorieen per rpm sessie..)quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
BBB:
[..]
Van de site van Les Mills. Het is dus een variant op spinning. Drie maanden dezelfde muziek. Klinkt saai, maar is het niet. Ik heb precies in de gaten of ik vooruitgang boek of niet.
psssst lees je mee XMquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Het is echt heel lekker om te doen! ze noemen het ook wel de "calorie burner" (Ikzelf verbrand tussen de 800 en 1000 calorieen per rpm sessie..)en het hoeft niet 3 maanden dezelfde muziek te zijn, instructeurs zijn vrij om te mixen met oudere releases..
Klopt idd, ik fiets zelf ook het liefst op een lekkere (langzame) beat, vooral een klim dus, gelukkig hebben wij ook normale spinning lessen op de sportschool , met een paar zeer goede instructeurs die wel muzieksmaak hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gebeurt ook meestal wel ja. Meestal fietsen we 2 maanden de release en dan een maand mixen. Nadeel van die 'mix-periode' vind ik dat het fietsen weer erg bepaald wordt door de docent en sommige docenten hebben een slechte muzieksmaak. Ik fiets het lekkerst op een flinke beat en kan niet zoveel met rocknummers. Als je dan een docent hebt die veel rock inbakt, heb ik een minder fijne les. Tijdens de releasetijd maakt het weinig uit welke docent je hebt.
Voordeel van vaste muziek is voor mij (ik heb een rare aandoeningquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Klopt idd, ik fiets zelf ook het liefst op een lekkere (langzame) beat, vooral een klim dus, gelukkig hebben wij ook normale spinning lessen op de sportschool , met een paar zeer goede instructeurs die wel muzieksmaak hebben
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
psssst lees je mee XM800-1000 kcal om minstens de helft van extra te eten op een RPM dag dus
Je kan zelf bepalen hoe zwaar je wilt rpm'en (weerstand veranderen), en je conditie word juist veeel beter als je een aantal keer hebt mee gedaan, ik zou iedereen die wat een zijn/haar conditie wil doen en/of wil afvallen adviseren om het zeker een paar keer te proberen, en het werkt verdomde verslavend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah oke
Ik ben bij dat soort dingen altijd bang dat ik halverweg zo'n les van mijn fiets afpleur omdat mijn conditie gewoon slecht is.
Probeer nu weer regelmatig thuis op de fiets te klimmen en in het weekend een flink stuk in het bos te wandelen. Maar dat lukt beiden niet altijd omdat mijn kleine dametje vaak haar eigen plan trekt en ik ook niet fanatiek genoeg ben denk ik
Het nasi/bamivlees vind ik zelf ook een beetje raarquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind jouw D trouwens een hele gekke combinatie...echt nog nooit gehoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True Blood!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Merel het volgende:
Weten jullie trouwens nog een goede TV-serie om te volgen? Nu ik klaar ben met West Wing en gelijk loop aan Amerika met Grey's, Private Practice en Fringe, moet ik weet op zoek naar een nieuwe serie. Want die laatste drie kan ik nu nog maar eens per week zien zodra ze in Amerika uitgezonden worden, en daarna moet ik dan weer een week wachten. Dus ik zoek weer een goede serie die alweer een tijd loopt en waar ik elke avond vier afleveringen van kan kijken
Ja? Ik dacht dat het door de pizza en scone wel iets minder kon met de rest.quote:
Gangetjes zijn goed denk ikquote:
Heuj ik dacht net nog aan je! Dat je had tegenwoordig vast druk had, met al die roeitrainingen enzoquote:
Ik ben met de foto's bezig.......maar dat zijn er 428.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:22 schreef Merel het volgende:
Viev, hoe is het??
En Co, doe eens verslag van je vakantie, ben heel erg benieuwd!
Lijstje:
O - vergeten
L - kop maïssoep, bruin pistoletje met filet americain en slaspul, bakje mona boordevol citroentaartsmaak
T - mandarijn, banaan
D - boerenkoolstamppot met een flinke smak picalilly en een stukje rookworst
Haha ja, ik kijk het altijd samen met mn vriend: als 1 van ons iets niet meer snapt , kan de ander het weer uitleggen:P. Ik ga het ook over een jaar ofzo rustig nog eens helemaal kijken, dan snap ik het vast beter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:44 schreef Merel het volgende:
PPP, met Lost ben ik op een gegeven moment gestopt toen het me te ingewikkeld werd! Ik kijk voor m'n ontspanning en om Lost bij te houden meost ik veel te diep nadenken
Co je kunt toch op z'n minst vertellen of het leuk was??
Wat leuk! Ik vond het maar engquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gangetjes zijn goed denk ikIk zag laatst een zeer hippe foto van Dean als dino/spawn of satan! You must be so proud
</verraad zich als OUD-lurkster>
Tenk joeee!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:44 schreef Merel het volgende:
PPP, met Lost ben ik op een gegeven moment gestopt toen het me te ingewikkeld werd! Ik kijk voor m'n ontspanning en om Lost bij te houden meost ik veel te diep nadenken
Co je kunt toch op z'n minst vertellen of het leuk was??
Goed zo, neen! Genoeg eten is goed voor joe!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:57 schreef neen het volgende:
O: 5 broodjes met hagelslag/gekookt eitje + halfvolle melk
T: 2 koffie
D: nasi goreng, appel, glaasje jus
T: 2 koffie en ? ik heb nog doppinda's en bier
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
@ viev: je moet lezen én posten, da's voor ons gezelliger dan dat je alleen maar leest. Op zich merken we daar namelijk niet zoveel van!!
ik ben 29, woon samen met mijn vriend (komend jaar manquote:BBB, heb ik het gemist? Hoe oud ben je enzo.
Dochtertje?
Vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |