Als je je nou inschrijft bij de voedselbank, krijg je er misschien indirect eenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:20 schreef electronique het volgende:
gvd ik heb net te vroeg ontslag genomen om een kerstpakket te krijgen
daar krijg je vast geen bonbons enzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je je nou inschrijft bij de voedselbank, krijg je er misschien indirect een
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je je nou inschrijft bij de voedselbank, krijg je er misschien indirect een
Waarom ken je die uit je hoofdquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:21 schreef Rijpie het volgende:
waarom heb je onderstaand als snelkoppeling?
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik kiezen voor het abonnement op de Donald Duckquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef Repeat het volgende:
Kerstpakketten zijn altijd kut. Of je krijgt iets totaal kansloos waar je geen reet aan hebt, of je krijgt een bon waarmee je kan kiezen uit allemaal kansloze "cadeaux"
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Rebubbled het volgende:
Ik krijg een kerstcadeau t.w.v. ca. 350 euro. Dit jaar waarschijnlijk een LCD tv, minilaptop of PS3. Dat is beter dan de nootjes en goedkope fles rode wijn van mijn vorige werkgever.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Doet de IBgroep ook aan kerstpakketten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef Treces het volgende:
Wat zit er in dat mapje hihi?
Ik moet het zelfs deze week al doorgevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Begint het gezeur over kerstpakketten nu al?
Je weet dat je nou juist jouw kerstpakket aan de voedselbank geeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk zou ik wel eens zoeen voedselbank pakket willen ontvangen
Eens kijken wat erin zit
Arme jij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik moet het zelfs deze week al doorgeven
Dan kreeg je zeker die goedkoopste pluim, want op zich kan je best toffe dingen doen met zo'n dingquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
Ik heb wel eens zo'n "pluim" gehad als kerstcadeau en daar had je ook de optie het bedrag te schenken aan een goed doel. Dat heb ik toen maar gedaan, want voor de rest kon je echt niets met dat cadeau
Ik mocht vorig jaar ook iets kiezen. Is het een blender geworden, die ik ongeveer vijf keer gebruikt hebquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Adelante het volgende:
Ik heb wel eens zo'n "pluim" gehad als kerstcadeau en daar had je ook de optie het bedrag te schenken aan een goed doel. Dat heb ik toen maar gedaan, want voor de rest kon je echt niets met dat cadeau
I know, maar ik bedoel wat de voedselbank wekelijks uitgeeft, zo'n pakket zou ik wel eens willen ontvangen =]quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet dat je nou juist jouw kerstpakket aan de voedselbank geeft?
Dat wisselt volgens mij niet veel van een normale tas boodschappenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
I know, maar ik bedoel wat de voedselbank wekelijks uitgeeft, zo'n pakket zou ik wel eens willen ontvangen =]
Waarom doen we uberhaubt nog boodschappen als we het ook gratis kunnen krijgen ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat wisselt volgens mij niet veel van een normale tas boodschappen
Dat gaat wel werken ja, iedereen gratis boodschappen gevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom doen we uberhaubt nog boodschappen als we het ook gratis kunnen krijgen ?
Ik wil ook
Waarom niet, iedereen krijgt toch ook een uitkering die een plantage in de kelder hebben staan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat gaat wel werken ja, iedereen gratis boodschappen geven
Vorige jaar:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Rebubbled het volgende:
Ik krijg een kerstcadeau t.w.v. ca. 350 euro. Dit jaar waarschijnlijk een LCD tv, minilaptop of PS3. Dat is beter dan de nootjes en goedkope fles rode wijn van mijn vorige werkgever.
Dat komt vooral door een beeld in de media van luie mensen met een uitkering.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom niet, iedereen krijgt toch ook een uitkering die een plantage in de kelder hebben staan ?
Waarom hardwerkerige mensen niet ?
Werken = bestraffen
Niks doen = beloond worden
In NL that is
idd, dom alternatief. En ook al zijn er 10 "klapjosti's" die dat wel doen, naar wie gaan die 10 pakketten dan? Want er zijn wel meer uitkeringsgerechtigden dan dat.........quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, wat verwachten ze nou
[ afbeelding ]
Welke klapjosti zal dat nou ooit doen![]()
Ja, welke mongol doet dat nouquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef Balgehakt het volgende:
Heh, je mag dus kiezen welke stad de voedselbank staat. Is dat speciaal voor mensen die een enorme bloedhekel hebben aan mensen uit stad X?
'Ik ben zo'n enorme weldoener, geef daar zomaar mijn kerstpakket aan de voedselbank. Let wel op dat hij niet naar Amsterdam gaat. Die paupers creperen maar lekker, rotstad!'
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
wees blij dat je er een krijgt vorig jaar 10 werkgevers gehad (iets met uitzendwerk) maar niemand die mij iets gegeven heeft
Op zo'n huilie zoals jij zat ik al te wachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk hier trouwens voor het hele overzicht:
http://easycaptures.com/fs/uploaded/391/0207871500.jpg
Het blijft natuurlijk tof dat je wat krijgt als vakkenvuller (ookal is het eigenlijk gewoon reclame voor de kerstpakketafdeling), maar echt, doe er eens iets leuks in
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het ergste zijn die wereldwinkel kerstpakketten, met Max Havelaar koffie, rijst en meer van die onzin
Ik proef enig sarasme in deze reactiequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sowieso producten waar de boeren een eerlijke prijs voor hebben gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |