Dáárom heet zo'n ding een muis! Nu snap ik het pasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd kijkt graag naar beeldschermen en tv
Ja dat is zó leuk!quote:
Pssst... het is al overmorgenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Zo, vandaag hebben ze weer speelgoed erbij: een heul lange tunnel met 2 speeltjes en gaten, ze vinden 't fantastisch! Ook nog een pluche iets aan hengel, die vind Sjoerd eng.. post morgen het filmpje!
Haha nee toch maar niet, hoe tof Eny er ook uitzietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooowwwww deb
Ruilen tegen zo'n dikke van mij?
Ja, zeker! Vooral Herman, die is ook lekker lomp en rond.. Sjoerd is wel wat ranker. Herman voorspel ik een dik leven hahaha.quote:
Neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:44 schreef -moppie- het volgende:
Oh nee Deb.. zit ie niet gewoon ergens binnen verstopt?
Hij is gewoon een nachtje gaan doorhalen, er zijn volgens mij op het moment veel krolse poesjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Overal geschud met snoepjes enzo, en niks. En zoveel plekken zijn er niet en die hebben we allemaal gecheckt.
Hij kan niet terug op het balkon, en hij is geholpen. En hij komt nooit buiten. Van de week heeft een collega zijn kat dood gevonden nadat 'ie van het balkon was gesprongen dus ik ben heel bang dat dat bij Herman nou ook gebeurdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij is gewoon een nachtje gaan doorhalen, er zijn volgens mij op het moment veel krolse poesjes.
Zit vast als jullie straks thuiskomen te mauwen op het balkon.
Debjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:56 schreef Debsterr het volgende:
Het is gewoon een stomme kutkat want nou hebben we alleen Sjoerd en die is niet leuk genoegja dat is 'ie wel maar Herman hoort erbij
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef trolololo het volgende:
Wij hebben ook net kittens gekregen![]()
Ga dat ff ergens anders spammen, zijn zat topics hier op Fok voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef trolololo het volgende:
Wij hebben ook net kittens gekregen![]()
Ah sorry ok ben nieuw in F&F en zag verder geen topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga dat ff ergens anders spammen, zijn zat topics hier op Fok voor
Op dit moment ligt dat hier een beetje gevoelig
Nope. Hebben vanmiddag gezocht, gerammeld en geflyerd, maar nog niet helaas. Als 't gaat schemeren doen we nog een rondje en 2 van de buurvrouwen (hebben ook katten) letten extra goed op.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |