Zo, ik ga eens een flinke schop geven hier

.
Ze groeien zo hard de laatste tijd! Ze lijken al niets meer op die lieve wolletjes uit het begin. Ook het gedrag is iets minder "liev"

.. Ze rennen, springen overal op, kruipen overal in, en kunnen soms echt niet rustig blijven liggen bij je. Om verdere problemen te voorkomen hebben we dan ook geen grote kerstboom neergezet

.
Sjoerd zal geen grote knuffelaar worden denk ik, hij ligt veel liever op een stoel of op de krabpaal. Hij vindt het wel heerlijk gekriebeld te worden op z'n rug, sinds ik nepnagels heb. En hij kan zo heerlijk sneaky op je schouder komen staan als je op de bank eet

. Ineens een nat neusje tegen je wang.
Herman is een dikke knuffelkont, als je hem in je armen legt en z'n buikje kriebelt spint 'ie als een gek en ligt erbij als een babietje. Sowieso ligt 'ie graag bij je.
Het ruften is gelukkig al minder geworden

haha heel soms vliegt er nog wat uit, maar niet meer elke keer als je ze oppakt. Ook het krabben op de vloer na het eten is vrijwel over.
Wel heeft Herman een muisje van een hengel afgesloopt, die is nu van hem. Hij loopt er heel het huis mee door, en als Sjoerd eraan wil zitten.. Grommen! Heel hard grommen.
Nog een filmpje hoe ze waren met een bakje Sheba: