Herman is er weer

.
Gister was ik in Veghel, en toen ik

sprak zei hij Herman meerdere malen gespot te hebben. 1x zat hij zelfs onder een grote container, en stond

aan de ene kant en de buurman aan de andere kant, helaas kwam hij toch weg. Ik ben dus naar huis gekomen in de hoop dat het nu wel zou lukken.
We zagen hem nog wel een keer maar hij schoot heel snel weer weg. Uiteindelijk naar bed gegaan, en rond 5 uur hoorde ik 'm ineens heel hard miauwen in de buurt van de container! Ik snel kleren aan, naar buiten gesneakt.. en weer weg. Terug naar binnen, nog even op het balkon gekeken (ondertussen kwamen er nog mensen + een auto voorbij, dus ik gaf de moed alweer op) en daar stond 'ie weer! Hij reageerde nu ook echt op mijn stem, dus ik snel weer naar beneden en daar stond 'ie, onder de balkons in de bosjes. Ik ben heel stil blijven staan en heb allen zachtjes geroepen. Toen kwam 'ie zo naar me toe en kon ik 'm stevig in zijn nekvel grijpen!

werd bozig wakker toen ik binnenkwam en de lamp aandeed, tot hij besefte dat Herman er weer was! Herman vond het eten erg lekker (heeft dus niks gegeten een dag lang) en liet zich de aandacht welgevallen. En nu hobbelt 'ie weer rond alsof er niets gebeurd is.