Tja, mongoloide posten verbieden is ook weer zowat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Bolkesteijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat
![]()
![]()
![]()
vind
![]()
![]()
je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou
![]()
zo
![]()
leuk
![]()
![]()
aan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze
![]()
![]()
manier
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
posten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het staat nogal idioot vind je niet ikweethetookniet? Ik stel toch maar voor dat je dat gedrag gaat veranderen, editten en kort houden wordt anders het motto bij mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tja, mongoloide posten verbieden is ook weer zowat.
Ik heb een Firefox scriptje dat automatisch alle smilies uit berichten van ikweethetookniet en Oversight weghaalt, als je interesse hebt PM maar
Ja, dat zal vast en zeker gebeuren. Een optie zonder nieuwe eigenaar die een paar miljard op de plank heeft liggen, is dan ook niet reëel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
Stel he - dat het Scheringa lukt om een constructie te vinden waarin de bank een doorstart kan maken... Ligt het dan niet erg voor de hand dat spaarders hun geld alsnog weghalen voordat het te laat is en de bank opnieuw in de problemen komt?
pm me eens terug.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast en zeker gebeuren. Een optie zonder nieuwe eigenaar die een paar miljard op de plank heeft liggen, is dan ook niet reëel...
Bronquote:Stichting presenteert plan C voor DSB
(Novum) - De overheid moet het vertrouwen in DSB herstellen door onder meer het bestuur van de bank te vervangen. Integere mensen zoals de financiële ombudsman en oud-premier Wim Kok moeten in het nieuwe bestuur plaatsnemen. Dat bestuur moet door de Tweede Kamer worden gekozen, stelt de Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO) in een zondag gepresenteerd plan.
Zo klinkt dus blijkbaar het bestuur van een bank in acute doodsnood. Als een laatste spartel van een vis op het droge?quote:
Waar is die foto van Dirk met die kwartet kaarten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
OT:
Stichting presenteert plan C voor DSB
(Novum) - De overheid moet het vertrouwen in DSB herstellen door onder meer het bestuur van de bank te vervangen. Integere mensen zoals de financiële ombudsman en oud-premier Wim Kok moeten in het nieuwe bestuur plaatsnemen. Dat bestuur moet door de Tweede Kamer worden gekozen, stelt de Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO) in een zondag gepresenteerd plan.
Bron
Het stond ook al op Nu.nl. Ik vermoed alleen dat de rechter zijn sympathie en geduld kwijt zal zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef remlof het volgende:
Extra nieuwsuitzending op Radio 1, plan A is van de baan:
[ afbeelding ]
Hier;quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Waar is die foto van Dirk met die kwartet kaarten?
Edit: Deze dus.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Waar is die foto van Dirk met die kwartet kaarten?
Edit: Deze dus.
[ afbeelding ]
Ze onderhandelen niet meer, dus ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:37 schreef xenobinol het volgende:
Dus haken de Texaanse cowboys nu definitief af?
Ja. En nu maar hopen dat Bos niet een Nederlandse cowboy blijkt te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:37 schreef xenobinol het volgende:
Dus haken de Texaanse cowboys nu definitief af?
Jah, Wim Kok...in welk programma (over ING) zagen we Wim Kok vluchten voor de camera op zijn eigen oprit. Iedereen in NL heeft hele stapels boter op hun hoofd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe ff via pm / AEX-FB of postduif. Dit topic is er te spannend voor iig.
OT:
[..]
Bron
Nou... ik ben benieuwd wat deze soap morgen dan weer gaat brengenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze onderhandelen niet meer, dus ja.
Het heeft Dirk iig nog wat extra tijd opgeleverd.
plan b word door alle partijen ondersteund.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef eleusis het volgende:
Dan is het afgelopen lijkt me, Plan B gaat helemaal nergens over en zal door geen enkele van de partijen worden geaccepteerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |