Inderdaad, en dan zeggen dat-ie z'n excuses heeft aangeboden. Ja, omdat het uitgekomen is, zo niet, dan deed-ie het nu nog net zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef remlof het volgende:
Wat een zielig gedoe van Dirk
"We zijn kapotgemaakt", wat een bullshit, hij heeft zelf z'n bank om zeep geholpen door de manier waarop ie met z'n klanten omging.
Als Bos er maar over struikelt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef RvLaak het volgende:
Maakt niet veel uit. Ben veel nieuwsgieriger naar wat er allemaal wel naar buiten komt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef RvLaak het volgende:
OMG, nu hebben de andere banken het gedaan...
Heeft die dude überhaupt nog enig contact met de echte wereld?
Als Zalm er maar over struikelt en Wellinkquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als Bos er maar over struikelt.
Ik vind hem niet echt sympathiek, maar zijn uitstraling he. Hij weet daar schijnbaar veel mee voorelkaar te krijgen en het werkt(e) steeds weer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt dit huilie gedrag sympathiek??? Dan vindt jij zeker ook dat de mensen met een achtergesteld deposito, die expliciet voor de risico's gewaarschuwd waren, hun geld terug moeten krijgen van Bos?
ik zou het heerlijk vinden als alle hoofdrolspelers neer gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als Zalm er maar over struikelt en Wellink
Ik zie niet in hoe Zalm hier een rol in kan hebben gespeeld, hij heeft zichzelf nota bene buiten de onderhandelingen met DSB gehouden en Joop Wijn gestuurd voor onderhandelingen met DSB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als Zalm er maar over struikelt en Wellink
Dit soort dingen krijg je met een overheid die iedere keer maar weer bijspringt en d.m.v. de verhoging van het garantiestelsel zelfs andere banken slachtoffert om slechte banken te redden. Figuren als Scheringa denken daardoor dat ze geen enkele verantwoordelijkheid meer hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef RvLaak het volgende:
OMG, nu hebben de andere banken het gedaan...
Heeft die dude überhaupt nog enig contact met de echte wereld?
Zalm valt dan ook weinig te verwijten. De hoofschuldigen zijn Scheringa, Bos, Wellink en Lakeman.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Zalm hier een rol in kan hebben gespeeld, hij heeft zichzelf nota bene buiten de onderhandelingen met DSB gehouden en Joop Wijn gestuurd voor onderhandelingen met DSB.
Nee, dat zijn slechts laatste zetjes geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Wtf?
Deze reacties echt waar.![]()
De DSB is te gronde gericht door DNB, Bos en Lakeman. Dat zijn de feiten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe Zalm hier een rol in kan hebben gespeeld, hij heeft zichzelf nota bene buiten de onderhandelingen met DSB gehouden en Joop Wijn gestuurd voor onderhandelingen met DSB.
Ga fietsen man, de DSB was 2 weken terug nog gewoon een gezonde bankquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn slechts laatste zetjes geweest.
Iedereen holt blind achter de media aan. Die hebben DSB neergezet als de Grote Satan, dus is het voor velen de Grote Satan. Terwijl de waarheid natuurlijk een tikkie of wat genuanceerder ligt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Wtf?
Jup, als er niet gelekt was dan was dut niet gebeurt of in mindere matequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Wtf?
De waarheid, ik tref vooral jouw persoonlijke vete met Zalm aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
lezen Bolkesteijn >>>> Gerrit Zalm - schuldige #1?
waarheid is hard
De waarheid dus, ik tref vooral jouw persoonlijk beeld van Zalm aan die je koste wat kost in stand wilt houdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De waarheid, ik tref vooral jouw persoonlijke vete met Zalm aan.
wat is je probleem?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef pberends het volgende:
Scheringa wil parlementaire enquête
De arrogantie van deze vent kent echt geen grenzen. Hij schaamt zich echt NERGENS voor.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef justanick het volgende:
[..]
Iedereen holt blind achter de media aan. Die hebben DSB neergezet als de Grote Satan, dus is het voor velen de Grote Satan. Terwijl de waarheid natuurlijk een tikkie of wat genuanceerder ligt.
QFTquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup, als er niet gelekt was dan was dut niet gebeurt of in mindere mate
Dat is iets dat je in de hele financiele sector terugziet, bankdirecteuren kennen concepten als spijt en schuld (tenzij het om een lening gaat) niet. Achteraf gezien zijn er weleens dingen niet helemaal goed gegaan, maar het is nooit hun schuld en op het moment dat de beslissingen gemaakt werden is er altijd 'naar eer en geweten' gehandeld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef pberends het volgende:
Scheringa wil parlementaire enquête
De arrogantie van deze vent kent echt geen grenzen. Hij schaamt zich echt NERGENS voor.
ook alquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De waarheid dus, ik tref vooral jouw persoonlijk beeld van Zalm aan die je koste wat kost in stand wilt houden
Lets Face it boy: Zalm is een oplichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |