Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kwam laatst via via op een hyves van iemand die ook in die stijl werkt.
IK kan je het hyveslinkje wel doorsturen?
Ik ken hem ook niet hoor, kwam er toevallig op.
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
oh okequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ja, veel mensen maken het na. Maar ik wil een echte.
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoortsquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb helemaal niets met kunst
Als in schilderijen beelden ,
ben meer van de beeldende kunst
Kinderkunstwerkjes zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb ooit eens iets met kunstgeschiedenis gedaan en wat hebben wij in huis? Een nagetekende van gogh van mijn opa![]()
en voor de rest kunstwerken van de kinderen
bewegende kunst danquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Huhm, beeldende kunst = schilderijen, beelden, enzovoorts
hier dan nog 3 lijsten met fotootjes van de kinderen en op de plank staat het goghje en een glasgravure van onze hond...quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
IN onze huiskamer hangt een klok en de thermostaat. Meer niet.
uhuh..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Hey, ik zie Comic Sans op de muur Vicky!
Ik kwam vanmorgen via Twitter op een anti-Comic Sans-website.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |