Lijstjes graagquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef koei het volgende:
Zo, nog 2 levels en ik heb mn tweede PlayStation 3 spel uitgespeeld![]()
Voor de 360 heb ik pas 1 spel uitgespeeld (en twee arcadespelletjes) dus dan gaat de PS3 straks aan kop
![]()
![]()
quote:
Je kan zorgen dat deze epische reeks blijft leven..quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:55 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Same hier, heb nu 2 weken vakantie en verveel me nu almja de 23ste niet meer
Grunnquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we het alsjeblieft niet over Eredivisie voetbal hebben
Ja, maar dat boeit even niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat er veel mooier en beter voetbal is
Ik heb die knakker live gezien, dat was echt het zieligste optreden OOITquote:
Boeie. Dit nummer is tof.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb die knakker live gezien, dat was echt het zieligste optreden OOIT
quote:
Dan moet je maar snel een wedstrijd zien van een hoger niveau.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
eerste keer ooit dat ik bij een voetbalwedstrijd was, 4e of 5e keer dat ik een wedstrijd heb uitgekeken
Was best tof!
Lijkt me wel wat jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je maar snel een wedstrijd zien van een hoger niveau.
komt die met een van de kutste plaat van The Gamequote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef CraniuM het volgende:
[..]
komt die met een van de kutste plaat van The Game
quote:
Brütal Legendquote:
WWE vs Smackdown 2010quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
FIFA 10
Uncharted 2
Uncharted 2 niet goed?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
FIFA 10
Uncharted 2
Uncharted 2quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uncharted 2 niet goed?Heb maar een heul klein stukkie kunnen spelen in Keulen maar hij leek me wel erg bruut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uncharted 2
Serieus, wat een rukgame.Aha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check!
Please sir. When moon? When Mustang?
Met je BMXje van een schans rijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:45 schreef Reintji het volgende:
Gisteren wel kostelijk vermaakt met Hits en Misses van Nitro Circus. Auww...
Mogguh
Het was Brütal Legend of Uncharted 2. TimSchaferJackBlackMetalOzzyLemmyRobAwesomeness of NaughtyGodsAwesomeness. Brütal Legend won by a frigging milequote:
Zegt Meneer fifafanboiquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Edwinuss het volgende:
Echt zo triest hoe jullie die game de lucht in prijzen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het best wel gehad met FIFA10 op dit moment
quote:
heb je 'r nog aan mogen zitten Rossdale?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Rossdale het volgende:
FirstLook was trouwens best kut
Maar samen met Fipotje alle boothbabes lastigvallen was gewoonweg briljant!
Oh en MW2 ownen trouwens ook
Hehe nee ik ben netjes, daar doen we niet aan. Moet een beetje aan het vrouwtje denken wat thuis zit hequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:22 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je 'r nog aan mogen zitten Rossdale?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:45 schreef Reintji het volgende:
Gisteren wel kostelijk vermaakt met Hits en Misses van Nitro Circus. Auww...
Mogguh
Ik hoop dat hij bij mij vandaag in de bus ligtquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het was Brütal Legend of Uncharted 2. TimSchaferJackBlackMetalOzzyLemmyRobAwesomeness of NaughtyGodsAwesomeness. Brütal Legend won by a frigging mile
Nu wil ik die foto's zien ook!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben netjes, daar doen we niet aan. Moet een beetje aan het vrouwtje denken wat thuis zit he
Ik had wel dat de babe die een kort wit jurkje aanhad die bij Ubi stond die naar me lachte en knipoogde toen ze stond te dansen met wat nerds voor de DJ Hero stand (waar ze overduidelijk al te graag weg wilde vluchten). Daarna even met Fipo op haar afgegaan om een ubergeile foto te scoren (meteen zo'n politieuniform chick mee op de foto getrokken)
Verder wilde ik even een foto met een van de forza 3 chicks maken en toen sprong die andere er ineens bij en duwde zich compleet tegen me aan zonder dat het de bedoeling wasMaargoed ik klaagde niet en dat niet zo heel erg knappe duivelvrouwtje knipoogde en begroette me ook elke keer weer als ik in de buurt kwam
Zoals ik al zei, fipo en ik vermaakten ons prrrrrrrrriiiiima
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, fipo en ik vermaakten ons prrrrrrrrriiiiima
Zeker niet bij Acer geweest damn!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Misan het volgende:
Mooi werk Rossdale, ik ben benieuwd naar de foto's
Jammer dat er geen tiet aan zat, allemaal zo plat als maar kon
wel even tussendoor gehuppeld, maar ik werd afgeleid door koei die langs kwam tetterenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Fipotje het volgende:
[..]
[..]
Zeker niet bij Acer geweest damn!
Dat dus! Dat negerinnetje van Acer had me toch enorme memmenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Fipotje het volgende:
[..]
[..]
Zeker niet bij Acer geweest damn!
aaa een engel was het hemels!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dus! Dat negerinnetje van Acer had me toch enorme memmenDat blondje van Acer was ook wel extreem knap trouwens. Maar lang niet zo tof als die cute van Beaterator he Fipo
quote:
1 avond los, 1 maand uitbrakkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Nais!
Ben aardig stuk gegaan
Moet weer bijna een maand zonder
niemand zit op een naakte fipotje te wachtenquote:
Was een aardig gekkenhuis.. Gisteren bijna de griek uit gegooid ivm met ons dronken gedragquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
1 3 avonden los, 1 maand uitbrakkenhardcore!
Ik ben trots op jequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Was een aardig gekkenhuis.. Gisteren bijna de griek uit gegooid ivm met ons dronken gedrag
Had stiekem wel medeleiden met de mensen die daar ook nog zaten te eten
Dan was je dus nog niet dronken genoeg...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Was een aardig gekkenhuis.. Gisteren bijna de griek uit gegooid ivm met ons dronken gedrag
Had stiekem wel medeleiden met de mensen die daar ook nog zaten te eten
Iemand moet wat verantwoording dragen voor de groepquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan was je dus nog niet dronken genoeg...
Kan je ook andere spellen voor gebruikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh, maakt het muziek luisteren in de trein ietsjes minder saai
True, en tijdens die spellen kan je natuurlijk ook muziek luisterenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je ook andere spellen voor gebruiken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
True, en tijdens die spellen kan je natuurlijk ook muziek luisteren
Ogh blijft in principe wel een verslavend spelletje, of het nou met muziekspelen te maken heeft of niet, dat je de muziek hoort is gewoon een beloning voor het goed uitvoeren van een soort van minigame, en dat werktquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Met een gitaartje in je klauwen of een drumstel voor je snap ik nog, maar dit voelt een beetje loos aan... Beetje de drummer uithangen door op het juiste plekje op je schermpje te drukken
Yep, die is naar mn broer gegaan, heeft m gisteren opgehaald! Infamous heb ik gehouden, dat is mn winst!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
[TK] inFamous (PS3), nieuw in seal
Koei, ben je je PS3 al kwijt?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef koei het volgende:
[..]
Yep, die is naar mn broer gegaan, heeft m gisteren opgehaald! Infamous heb ik gehouden, dat is mn winst!
wat een stomme plekquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
Ben ik al 2 jaar ofzo de cartridge van New Super Mario Bros. DS kwijt, vind ik 'm ineens in een zijvakje van de cameratas
De Kok, de teringlijer, heeft Demon Souls besteld..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil dat iemand Demons Souls wil ruilen voor mn infamous
Onderschep het pakketjequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
De Kok, de teringlijer, heeft Demon Souls besteld..
Daarom zijn cartridges/umd's irritant, bij mobiele apparaten ga je niet de doosjes meenemen, en dan raak je al die rotzooi kwijtquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Idd, welke klapjosti heeft 'm daarin gedouwdIk helemaal zoeken!
Ik ben mijn New Super Mario Bros cart ook al een paar jaar kwijtquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
Ben ik al 2 jaar ofzo de cartridge van New Super Mario Bros. DS kwijt, vind ik 'm ineens in een zijvakje van de cameratas
Ik heb nog van die GameGear hoesjes, daar stop ik altijd alle GBA/DS cartridges inquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daarom zijn cartridges/umd's irritant, bij mobiele apparaten ga je niet de doosjes meenemen, en dan raak je al die rotzooi kwijt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:00 schreef CraniuM het volgende:
I was walkin' through the city streets
And Edwinuss walks up to me and hands me the latest energy drink
Run faster, jump higher
Man, I'm not gonna let you poison me
I threw it on the ground
You must think I'm a joke
I ain't gonna be part of your system
Man! Pump that garbage in another man's face veins![]()
![]()
WAT LEUK JAAAquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef CraniuM het volgende:
Bored
Mja ff naar de winkel moet nog drinken/eten hebben
Fotos fotos fotos!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Reintji het volgende:
Ik heb een collega en die moet in de playboy
ik ga wel voor de gebroken penis, mag zij me controlerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Reintji het volgende:
Dat laatste is de beste optie, of zoek zelf in de MBRT hyve
Jeweetquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef Reintji het volgende:
Goed plan, je zou de eerste zijn met een bot in zijn lus.
naam?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Reintji het volgende:
Dat laatste is de beste optie, of zoek zelf in de MBRT hyve
de combinatie van SR2-tequila (quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat ie geen tequila kan hebben zonder ranja erbij?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Misan het volgende:
[..]
de combinatie van SR2-tequila (), tequila aanlengen met cola en wel wat zeggen over anderen die tequila drinken bracht me tot die conclusie idd
Zat net ook even te zoeken, maar ze staat er nog niet in.quote:
Goede baan heb jijquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zat net ook even te zoeken, maar ze staat er nog niet in.
![]()
Zometeen ook weer noorse stagières. Oh, oh, oh...
FOTO'S!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zat net ook even te zoeken, maar ze staat er nog niet in.
![]()
Zometeen ook weer noorse stagières. Oh, oh, oh...
Zou reintji stiekem ook een rontgenapparaat hebben gemod om alleen door kleding heen te kijken?quote:
En ook dat geloof ik pas zodra ik foto's ziequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef Poit het volgende:
Maar Firstlook dus.. Niks gemist? Behalve 2 lekkere boothbabes?
Ooohwkeej.. Zulke lekkere wijven dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En ook dat geloof ik pas zodra ik foto's zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt geen einde aan.
Lenny, ze komt ook wel eens in de kar! Whoot
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Lang donker haar, kan zo in 'The Hills'.. Super verzorgt, maar toch nauwelijk make-up.
[ afbeelding ]
Handje vol, precies goed.
[ afbeelding ]
Bips als een latinaDaar kom ik dan weer nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Komt geen einde aan.
Komt ze wel eens in de OPB?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Lang donker haar, kan zo in 'The Hills'.. Super verzorgt, maar toch nauwelijk make-up.
[ afbeelding ]
Handje vol, precies goed.
[ afbeelding ]
Bips als een latinaDa's godverdomme nog eens een lekker wijf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Komt geen einde aan.
En volblaffen ook geen probleem!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik las aQuilaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat ie geen tequila kan hebben zonder ranja erbij?
volblaffen en dan direct een röntgenfoto makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's godverdomme nog eens een lekker wijf!!
En volblaffen ook geen probleem!
het enige dat je gemist hebt is Fairytale Fights en Split/Secondquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef Poit het volgende:
Maar Firstlook dus.. Niks gemist? Behalve 2 lekkere boothbabes?
Koning!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volblaffen en dan direct een röntgenfoto maken
En jou natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Misan het volgende:
[..]
het enige dat je gemist hebt is Fairytale Fights en Split/Second
Split/Second heb ik ook gemist btw
Baas! GOTY '08quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!!
[..]
En jou natuurlijk
Afgelopen weekend nog een keer Mirrors Edge uitgespeeld. Top game heur
Mits in bezit van loodhoudend zaad that is...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volblaffen en dan direct een röntgenfoto maken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
En jou natuurlijk
Afgelopen weekend nog een keer Mirrors Edge uitgespeeld. Top game heur
Tofquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef Reintji het volgende:
Lenny, net even gedaan!
[ afbeelding ]
En de volgende ook bij ons gedaan (net voor mijn tijd)
Dat jij Mirror's Edge wegdoet is echt een schandequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Wil je Mirror's Edge niet nog een keer hebben? Gewoon, omdat het kan?
ik vind het echt zo'n ontieglijke kutgame, niet normaal meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat jij Mirror's Edge wegdoet is echt een schande
quote:Zo kayente sorry ik was al in slaap gevalle.en ik heb over je gedroomt ja we deden die 69 en je ging dood schreeuwen eheheh Hmm ja je heb gelyk zomaar deden we verlegen jy ook ja! Gewoon doen wat je wil je hoef je niet te schamen by my hoor.en jij heb ook veel speshi ik zie het aan je ogen:-D dus je hoeft niks te verbergen kayente want je ogen hebben je al verraden haha. Hmm ik verlang ook naar jou!!! Ja dat wil ik juist dat jij jezelf bent bij mij ja dat is alleen maar beter. I dont like fake people. Hm ik vind jou sexy geil lekker en heet maar dat wist je al:-D je kan altijd met me praten als jn met iets zit just ring my phone. Hope to bite you soon eheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Deze post is berust op volledige waarheden!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Genoeg olschool loodhoudend Absinth drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mits in bezit van loodhoudend zaad that is...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:33 schreef Poit het volgende:
Krijg net toch een apart SMSje
Ik tik hem even over.
[..]Stuur echt een fuuuucking ranzig sex smsje terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Deze post is berust op volledige waarheden!![]()
![]()
poepsex en die dingen
Ik drink altijd wodka-kwik, zou dat ook werken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Genoeg olschool loodhoudend Absinth drinken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:33 schreef Poit het volgende:
Krijg net toch een apart SMSje
Ik tik hem even over.
Zo kayente sorry ik was al in slaap gevalle.en ik heb over je gedroomt ja we deden die 69 en je ging dood schreeuwen eheheh Hmm ja je heb gelyk zomaar deden we verlegen jy ook ja! Gewoon doen wat je wil je hoef je niet te schamen by my hoor.en jij heb ook veel speshi ik zie het aan je ogen:-D dus je hoeft niks te verbergen kayente want je ogen hebben je al verraden haha. Hmm ik verlang ook naar jou!!! Ja dat wil ik juist dat jij jezelf bent bij mij ja dat is alleen maar beter. I dont like fake people. Hm ik vind jou sexy geil lekker en heet maar dat wist je al:-D je kan altijd met me praten als jn met iets zit just ring my phone. Hope to bite you soon ehehehDat dik gedrukte stuk maakt al duidelijk dat het niet om jou kan gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Deze post is berust op volledige waarheden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
OOOOOOOOOOOOOH SNAPquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef koei het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte stuk maakt al duidelijk dat het niet om jou kan gaan
Oeh!! BURN!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef koei het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte stuk maakt al duidelijk dat het niet om jou kan gaan
Dan was je er waarschijnlijk gewoon slecht inquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind het echt zo'n ontieglijke kutgame, niet normaal meer
Muy Caliente, siiiiquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef Poit het volgende:
Lenny?
Jij vindt me wel lekker en heet toch?
Ik vond het ook een kutgame! (en was er idd slecht inquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan was je er waarschijnlijk gewoon slecht in
Zelfs als je er 'redelijk' in bent is het niet geweldig. Maar als je echt goed bent, dan is het the ride of your lifequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het ook een kutgame! (en was er idd slecht in)
We moeten een keer gaan timetriallen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Poit het volgende:
Stelletje haters! Die game ruleert de pan uit!
Ja half, vond de demo in eerste instantie maar so so maar jij was aan het timetrailen geslagen. Toen ik dat ook nog een keer gedaan en daardoor de game gekocht. Echt een toppertje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
We moeten een keer gaan timetriallen!
heb ik jou niet overtuigd de game te kopen?
Dead Space moet ik nog een keer uitspelen, op mn eigen tv is de tekst een beetje onleesbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja half, vond de demo in eerste instantie maar so so maar jij was aan het timetrailen geslagen. Toen ik dat ook nog een keer gedaan en daardoor de game gekocht. Echt een toppertje.
Ben nu ook met Dead Space bezig, ook een klassieker!
Als ik hem goedkoop 2e hands tegenkom of hem kan lenen een keer dan ga ik hem wel spelen. Vond de demo niet super. Irriteerde me enorm aan die slowdowns tijdens de gevechten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dead Space moet ik nog een keer uitspelen, op mn eigen tv is de tekst een beetje onleesbaar
Ben nu met batman bezig, en GODVERDOMME wat een geniaal spel zeg, die MOET je ook spelen poitiepoit
Ik vond de demo ook niet geweldig, was niet van plan hem te halen. Maar bij de gamemania openings-actie hem kunnen krijgen in ruil voor 3 rukgames. En hij is echt fenomenaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik hem goedkoop 2e hands tegenkom of hem kan lenen een keer dan ga ik hem wel spelen. Vond de demo niet super. Irriteerde me enorm aan die slowdowns tijdens de gevechten.
Trouwens, krijg net een sms van de kok. Had Demon Souls besteld via ebay maar stiekem net gekocht bij de lokale gamesboer.. Ik ga vanavond bij hem langs
Nee hij cancelt die andere..quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond de demo ook niet geweldig, was niet van plan hem te halen. Maar bij de gamemania openings-actie hem kunnen krijgen in ruil voor 3 rukgames. En hij is echt fenomenaal
DAMNIT IK WIL OOK DEMON'S SOULS![]()
Heeft de kok hem straks dubbel dan? Of gaat de andere naar jou?
je moet hem even gevangen nemen, zodat ie voor ons kan koken terwijl wij demonen kapotraggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hij cancelt die andere..
Maar ik sla hem zo wel op z'n bek.. Kan je hem bij mij komen spelen
Ik begrijp echt geen KUT van het smsje..quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:10 schreef Reintji het volgende:
Poit wordt aangezien voor stoere negert
WTF is 'speshi',... damn dacht dat ik op de hoogte was in urban land
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen KUT van het smsje..
Al wastie wel voor me bedoeld had ik echt niet geweten wat ik terug moest sturen
Zo "kayente", sorry, ik was in slaap gevallen. Ook heb ik over je gedroomd. We deden standje soixante neuf en je ging door het lint. Hahaha.. Je hebt gelijk, opeens deden we allebei erg verlegen. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt, je hoeft je niet te schamen bij mij. Je hebt een grote voorraad sperma, ik zie het aan je ogen. Je kunt het niet verbergen "kayente" want je ogen hebben je reeds verraden. Hmm, ik verlang ook naar jou. Ik wil graag dat je jezelf bent bij mij, dan is 'het' alleen maar beter. Ik houd niet van mensen die niet zichzelf zijn. Ik vind je sexy, geil, lekker en heet, maar dat wist je al. Als je ergens mee zit kun je me altijd bellen. Hopelijk neem ik snel weer een hapje van je.quote:Zo kayente sorry ik was al in slaap gevalle.en ik heb over je gedroomt ja we deden die 69 en je ging dood schreeuwen eheheh Hmm ja je heb gelyk zomaar deden we verlegen jy ook ja! Gewoon doen wat je wil je hoef je niet te schamen by my hoor.en jij heb ook veel speshi ik zie het aan je ogen:-D dus je hoeft niks te verbergen kayente want je ogen hebben je al verraden haha. Hmm ik verlang ook naar jou!!! Ja dat wil ik juist dat jij jezelf bent bij mij ja dat is alleen maar beter. I dont like fake people. Hm ik vind jou sexy geil lekker en heet maar dat wist je al:-D je kan altijd met me praten als jn met iets zit just ring my phone. Hope to bite you soon eheheh
je weet best wel wat je kiest!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:34 schreef Nebo het volgende:
Statistiek? Uncharted 2? Statistiek? Uncharted 2? Fuck it
Bedankt voor de vertalingquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Zo "kayente", sorry, ik was in slaap gevallen. Ook heb ik over je gedroomd. We deden standje soixante neuf en je ging door het lint. Hahaha.. Je hebt gelijk, opeens deden we allebei erg verlegen. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt, je hoeft je niet te schamen bij mij. Je hebt een grote voorraad sperma, ik zie het aan je ogen. Je kunt het niet verbergen "kayente" want je ogen hebben je reeds verraden. Hmm, ik verlang ook naar jou. Ik wil graag dat je jezelf bent bij mij, dan is 'het' alleen maar beter. Ik houd niet van mensen die niet zichzelf zijn. Ik vind je sexy, geil, lekker en heet, maar dat wist je al. Als je ergens mee zit kun je me altijd bellen. Hopelijk neem ik snel weer een hapje van je.
Ik gok dat de bedoelde ontvanger van antilliaanse afkomst is en de verzender een 15 jarige BrEeZaH genaamd "Leonie" met een witte kabeltrui en 4 gouden kettinkjes. Ook heeft ze nog een vriend "Rachid", maar daar had ze laatst jeuk van gekregen.
*proest*quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Zo "kayente", sorry, ik was in slaap gevallen. Ook heb ik over je gedroomd. We deden standje soixante neuf en je ging door het lint. Hahaha.. Je hebt gelijk, opeens deden we allebei erg verlegen. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt, je hoeft je niet te schamen bij mij. Je hebt een grote voorraad sperma, ik zie het aan je ogen. Je kunt het niet verbergen "kayente" want je ogen hebben je reeds verraden. Hmm, ik verlang ook naar jou. Ik wil graag dat je jezelf bent bij mij, dan is 'het' alleen maar beter. Ik houd niet van mensen die niet zichzelf zijn. Ik vind je sexy, geil, lekker en heet, maar dat wist je al. Als je ergens mee zit kun je me altijd bellen. Hopelijk neem ik snel weer een hapje van je.
Ik gok dat de bedoelde ontvanger van antilliaanse afkomst is en de verzender een 15 jarige BrEeZaH genaamd "Leonie" met een witte kabeltrui en 4 gouden kettinkjes. Ook heeft ze nog een vriend "Rachid", maar daar had ze laatst jeuk van gekregen.
Doe jij mee als Boy??quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:17 schreef Rossdale het volgende:
Mijn werk is volgende maand ergens een keer te zien bij KlokhuisZe hebben begin dit jaar opnamen bij ons gemaakt. Gaat over raketlanceringen geloof ik
quote:
Morgenochtendquote:
Die mistte ik ook alquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Morgenochtend![]()
Zo maar eens even de nieuwe Family Guy en American Dad checken
Edit: waar blijft de nieuwe Family Guy
Waar ga je heenquote:
heeft ie eerst lang in de rij moeten wachten waarna hij werd weggestuurd? dat zou wel erg lullig zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:08 schreef CengizMan het volgende:
Een vriend van mij wilde op FirstLook Call of Duty Modern Warfare 2 spelen. Helaas mocht dit niet aangezien hij te jong was. Naderhand heeft hij hem gelukkig wel kunnen pre-orderen
wtf is een graka?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Q.E.D. het volgende:
GTA 3 aan het spelen.
Nu op een 5x zo snelle graka als zes jaar geleden.
Grafische kaart (oh ja is een tweakers afkorting) xDquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
heeft ie eerst lang in de rij moeten wachten waarna hij werd weggestuurd? dat zou wel erg lullig zijn
Wat is xD eigenlijk? De bijna vriendin van me doet dat ook altijd in smsjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Grafische kaart (oh ja is een tweakers afkorting) xD
Ik moet zeggen dat het me nogal wat tegenvielquote:
xD =quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat is xD eigenlijk? De bijna vriendin van me doet dat ook altijd in smsjes
Nee echt niet! Ik vergeet het elke keer te vragenquote:
Hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee echt niet! Ik vergeet het elke keer te vragen
Ik heb meteen even een sms gestuurd dat ze er mee moet kappen.
I MADE A FUNNY!quote:
Ik kijk af en toe wel even jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Lyzio het volgende:
Is iemand Voetbal International aan het volgen toevallig?
Hij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef Misan het volgende:
een maat van me presenteert het jeugdjournaal, telt dat ook?
Briljant stukje cabaret net van Renéquote:
http://www.vi.nl/quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Briljant stukje cabaret net van RenéWat kan ik die kerel zwaar waarderen zeg.
Dat is de site van Voetbal International ja.quote:
Je hebt het natuurlijk over het programma op TVquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is de site van Voetbal International ja.
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
Je hebt het natuurlijk over het programma op TV
Ik heb mijn muziek aan, dus ik kijk geen TV. Straks wel even Pauw en Witteman kijken natuurlijk.quote:
Zou leuk zijn als daar iemand ineens begint te schieten. Dan heet het Pauw Pauw & Witteman.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb mijn muziek aan, dus ik kijk geen TV. Straks wel even Pauw en Witteman kijken natuurlijk.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als daar iemand ineens begint te schieten. Dan heet het Pauw Pauw & Witteman.
Statistiek?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:59 schreef Nebo het volgende:
Het is tijd.... voor bier, statistiek, chocoladepepernoten én muziek!
dan heb ik of te vroeg gekeken of heeft tvtorrents een steekje laten vallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Poit het volgende:
Potverdrie!
Lenny! Nitro Circus is er gewoon hoor, als je S02E08 bedoelt dan. En Family Guy is deze week niet. Cleveland show was weer kut en American Dad viel me ook tegen.
godverdomme nu wil ik hem helemaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
Oh, en Demon Souls is een FUCKING bruut spel..
Ge - wait for it - nadeloos!
Damn wat werd ik hard geklapt. Liep een partij te heerschen in het begin kom ik een dikke unit tegen die me daar even een partij tegen de muur spiest... daud
hij was een beetje laat volgens mijquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
dan heb ik of te vroeg gekeken of heeft tvtorrents een steekje laten vallen
Nee, gewoon voor mijn studie helaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Statistiek?Ga je een normaalverdeling opstellen voor de grootte van je pepernoten?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
godverdomme nu wil ik hem helemaal
maar ik koop hem pas als ik batman en brutal legend uit heb
damn cook reflexesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Poit het volgende:
[..]Ik probeerde de kok nog neer te slaan maar hij bukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |