Als dit zo door gaat , gaan we dat zeker proberen. Weet niet of dat zomaar kan. Volgens mij is dat een heel gedoe. Maar wel goed plan. Zal eens een mailtje sturen naar de provider.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:56 schreef Fha het volgende:
Nee geen last van. Kun je het nummer niet laten blokkeren ofzo?
quote:
Nee, zit al jaren bij dezelfde provider. Verder nergens van overgestapt. Ben niet zo van het switchen de hele tijd. Ze stonden laatst wel op de stoep voor een of andere energie leverancier maar ik zei dat ik druk was (was ook zo, was met mijn zoontje aan het stoeienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:59 schreef Saphia het volgende:
Een nummer van een callcenter? ben je onlangs overgestapt naar een andere telefonie/internet provider of heb je iets besteld via internet? dan kan het ook een callcenter zijn die jou iets wil verkopen.
Raad ik af. Dan weten ze juist dat het nummer in gebruik isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee, zit al jaren bij dezelfde provider. Verder nergens van overgestapt. Ben niet zo van het switchen de hele tijd. Ze stonden laatst wel op de stoep voor een of andere energie leverancier maar ik zei dat ik druk was (was ook zo, was met mijn zoontje aan het stoeien) Verder kan ik niets verzinnen. Maar denk dat ik anders maar een keer opneem want deze gestoorde mafketels blijven (ben ik bang) net zo lang bellen tot er iemand op neem. En dat een paar keer per dag. Om gek van te worden
Nee daar was ik al achterquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef Stephan1237 het volgende:
0900303229430 bestaat niet via google
jij belt elke dag zeker naar de milf-lijn?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet opnemen omdat ze bang zijn voor 0900 nummers
Scherpquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:17 schreef plakkert- het volgende:
het nummer dat je hebt gepost is 13 cijfers lang?
Ik meen vorig jaar zomer zijn er dus veel bel piraten geweest waar je dus wel moest betalen. Weet niet meer wat voor een constructie eraan vast zat, maar tegenwoordig weet je het nooit met al die digitale criminelen. En ik heb het dan over een paar euro per tik. Ik ben niet zomaar voorzichtig hier mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:16 schreef Maikuuul het volgende:
Nee maar een nummer wat jou belt daar hoef jij toch geen kosten voor te betalen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |