Bedankt, we hebben het genoteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Hieronder volgt mijn samenvatting:
Die eerste helft.
Die tweede helft.
Dan bij Twente nog een goed resultaat halen en we zijn de zware reeks perfect doorgekomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef Adidah het volgende:
En volgende week de vloer aanvegen met kakkerlakken.
Als RKC volgende week niet meer bestaat staat Heerenveen laatstequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan bij Twente nog een goed resultaat halen en we zijn de zware reeks perfect doorgekomen.
Was het maar zo makkelijk, maar het is niet onmogelijk.
Daarna komt Utrecht uit er nog aan en ook nog Heerenveen uit voor de winterstop, als je daarna nog binnen de 3 punten staat met de koppositie (of meer natuurlijk) dan ziet het er goed uit.
Bijna alle echt zware tegenstanders al uit gehad dus kan het thuis worden afgemaakt.
Klopt, maar ik denk dat clubs als Groningen en Heerenveen na de winterstop wel beter gaan presteren. Heb ze liever nu uit dan na de winterstop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als RKC volgende week niet meer bestaat staat Heerenveen laatste.
Ik ook. Ik denk dat we met Utrecht, Twente, Groningen, Heerenveen en Feyenoord dan de lastige uitwedstrijden van dit seizoen wel zo'n beetje gehad hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat clubs als Groningen en Heerenveen na de winterstop wel beter gaan presteren. Heb ze liever nu uit dan na de winterstop.
Je vergeet PSV en AZquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat we met Utrecht, Twente, Groningen, Heerenveen en Feyenoord dan de lastige uitwedstrijden van dit seizoen wel zo'n beetje gehad hebben.
Feyenoord is thuis. Is nog een van de lastige uitwedstrijden na de winterstop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus die nog moeten komen.
Ajax is een medicijn. Hoe slecht ene club ook bezig is. Als Ajax komt kunnen ze ineens wel voetballen../quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat clubs als Groningen en Heerenveen na de winterstop wel beter gaan presteren. Heb ze liever nu uit dan na de winterstop.
Je hebt donderdag en vandaag niet gekeken ? Het 433 leverde 2x zoveel op dan het 442..quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef Catch22- het volgende:
Ajax moet gewoon 442 spelen met De Zeeuw, Enoh, Gabri en een creatief mannetje ervoor, 2 spitsen en gaan. Voorbij de 3 beulen (Zeeuw, Enoh, Gabri) kom je echt niet zo snel, die mannen ervoor kunnen dan lekker hun gang gaan.
Ah, ok. Ik had het idee dat we Utrecht al gehad hadden. Helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus die nog moeten komen.
Het klassieke 4-3-3 is dat ook niet, we hebben geen echte buitenspelers voor op beide flanken. Of is Emanuelson nu weer linksbuiten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Je hebt donderdag en vandaag niet gekeken ? Het 433 leverde 2x zoveel op dan het 442..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |