Knettergoedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Lul niet, De Zeeuw is gewoon knettergoed en je zou m graag in de selectie willen hebben omdat er bij jullie niemand rondloopt die dat kan.
Hoe dat komt heb ik je al verteld. Maar blijkbaar kun jij niet lezen.quote:Alderweirled heeft op zn 19e samen met de 22 (21 misschien?)-jarige Vertonghen nog amper tegendoelpunten gehad dit seizoen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Knettergoed![]()
[..]
Hoe dat komt heb ik je al verteld. Maar blijkbaar kun jij niet lezen.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)indingen-van-Jol.htmquote:Atouba slachtoffer van 'uitvindingen' van Jol
28/10/2009 17:52
Ook het bekerduel met FC Dordrecht gaat voorbij aan Thimothée Atouba. Ajax-trainer Martin Jol wijt de rol op het tweede plan aan 'zijn uitvindingen'.
Atouba kwam afgelopen zomer transfervrij naar Amsterdam. Mede door blessureleed heeft de verdediger nog weinig indruk kunnen maken. Ook nu hij fit is, valt de Kameroener een bescheiden rol ten deel.
Jol heeft Atouba allerminst afgeschreven, ook deed hij slechts drie keer een beroep op de verdediger uit Kameroen. 'Ik ben redelijk tevreden over Atouba', zei de Ajax-coach in de aanloop naar het duel met FC Dordrecht.
'Hij heeft de pech dat ik wat uitvindingen heb gedaan door bijvoorbeeld Vurnon Anita als linksback op te stellen. Nu zal hij moeten wachten totdat er een blessure is of totdat een speler minder goed speelt.'
Atouba behoort niet tot de wedstrijdselectie van Ajax voor het KNVB-bekerduel met FC Dordrecht. Ook Ismail Aissati ontbreekt donderdag aan de Krommedijk. De middenvelder heeft nog te veel last van een bilblessure. Miralem Sulejmani en Luis Suarez, die begin deze week kampten met kleine pijntjes, zijn wel van de partij.
In tegenstelling tot de vorige bekerwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn kiest Jol donderdag voor zijn sterkste opstelling. Ook de nakende klassieker tegen Feyenoord is geen aanleiding zijn elftal te wijzigen. 'Nee, ik ga geen spelers sparen', aldus de coach.
beroep: Koerier (parttime)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
De argumentatie van een arbeider. Geníeten.
Suarez was er de vorige 2 seizoenen ook al, en toen was de verdediging ronduit kut. Hoe kan dat dan ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Wat heeft Alderweireld al laten zien dan? Hij staat ook nog eens een stuk minder onder druk omdat Suarez daar voor alles bezig houd.
Ja gap, alleen op zaterdag. De rest van de week zit ik op de universiteit. Zoals als het goed is vlak onder jouw qouteje staat.quote:
quote:Beroep Koerier (parttime)
Studierichting Gymnasium, Universiteit
Haarscherpe analyse.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef pieter_R het volgende:
Als Ajax het voor elkaar krijgt snel te scoren, dan zullen ze waarschijnlijk heel simpel over Feyenoord heen lopen. Ik vind Feyenoord momenteel dramatisch spelen (totaal geen creativiteit in de ploeg), terwijl ik Ajax steeds beter zie voetballen. Bovendien doen Tomasson en Cissé niet mee, terwijl Wijnaldum hopeloos uit vorm is. Daarentegen zijn de Zeeuw, Enoh, Emanuelson, vd Wiel en natuurlijk Suarez momenteel in goede doen. Ik verwacht een simpele 3-0 overwinning voor Ajax.
Ik leer voor makelaar. Ik zal het dus ook met een minimum loon moeten doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Lebawski het volgende:
Universiteit is voor kakkers ! En nerds. En homo's ! En in de haven valt genoeg te verdienen !
* toen ging de wekker, om half 5. Op naar de werf, hoezee !
Succes zondag man.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik leer voor makelaar. Ik zal het dus ook met een minimum loon moeten doen!
Nu gabri er weer bij is kunnen we hem denk ik nog wel missen. Maar 1 van die 2 moet je zeker hebben op het middenveld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:05 schreef Ritmo het volgende:
De Zeeuw dus ook al onzeker voor zondag. Is na Suarez toch wel de meest belangrijke speler van Ajax denk ik.
quote:Points deduction for NK Dinamo Zagreb
Thursday 29 October 2009
UEFA's Control and Disciplinary Body has today ruled that NK Dinamo Zagreb must play their next two home matches in the UEFA Europa League behind closed doors, and have also deducted three points from the Croatian club's points tally in Group A.
Crowd disturbances
The decision follows serious crowd disturbances at the UEFA Europa League match between FC Timişoara and Dinamo Zagreb on 1 October. The two home matches to be played behind closed doors are against AFC Ajax on 5 November, and Timişoara on 17 December. The three-point deduction is effective immediately and is taken from the total number of points achieved by Dinamo Zagreb in Group A.
Appeal deadline
This decision may be appealed against within three days of the club receiving the written reasoning.
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=512/newsid=911828.html
wtf?!?quote:
Dat hebben we al zo vaak gemeld. Helaas zien ze het zelf nog niet in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Ritmo het volgende:
Toch wel weer ernstig hoe slecht Ajax is zonder Suarez, echt niets beter dan Feyenoord.
Idd, maar het is nu wel weer duidelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hebben we al zo vaak gemeld. Helaas zien ze het zelf nog niet in.
Houd dit lekker in het KNVB topic. Dit soort posts zit niemand op te wachten hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Dordt is wel lekker bezig de Ajacieden te slopen voor ons zeg.
Hij is net zo kaal als normaal, met een matje volgens mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben nvstreams aan het kijken omdat ik ziek in me bed lig maar zie ik nou goed dat kennedy eindelijk een keertje kaal is of was me beeld gewoon net even kut?
Nee maar normaal heeft ie nog wat flashaar op zijn hoofd dat hij kamt enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij is net zo kaal als normaal, met een matje volgens mij
Overigens: Stelletje falers, 1-1 tegen dordt
Ja, zo te zien vandaag ook. Zoals ik al zei, net zo kaal als normaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar normaal heeft ie nog wat flashaar op zijn hoofd dat hij kamt enzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Frederick_Blah het volgende:
Mate van belangrijkheid:
Competitie 6 jaar al niks
.
.
.
Europa League 15 jaar al niks
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beker laatst toch nog een keer?
Oke me beeld is kut dus, dacht dat ik net zag dat ie helemaal glad wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, zo te zien vandaag ook. Zoals ik al zei, net zo kaal als normaal
Heerlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Frederick_Blah het volgende:
Mate van belangrijkheid:
Competitie
.
.
.
Europa League
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beker
Mag ik het ook niet over hebben of Kennedy nou eindelijk een x kaal is of nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Happel het volgende:
Willen jullie zo vriendelijk zijn over de wedstrijd te praten in de livetopics, in dit geval: KNVB Beker 2009/10 #2: Nog 16 clubs
Nee niet geschorstquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Gabri nou wel of niet geschorst voor zondag?
Vond het gejuich na de 2-1 ietswat overdrevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef fathank het volgende:
Wel een lekkere vrije trap van Urby. De rest van de wedstrijd was niet om aan te zien.
En wat een waardeloze scheidsrechter. Laat die gast weer lekker de 3e klasse D gaaan fluiten ofzo.
Vond de scheids ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond het gejuich na de 2-1 ietswat overdreven
Gezien het wedstrijdbeeld zou ik er ook blij mee zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd, zou je een gele kaart voor moeten geven dat soort onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn maar ga niet juichen net alsof je net de beker gewonnen hebt ipv de 4e ronde behalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gezien het wedstrijdbeeld zou ik er ook blij mee zijn.
Als je door het oog van de naald kruipt dan mag dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn maar ga niet juichen net alsof je net de beker gewonnen hebt ipv de 4e ronde behalen
Tegen Barca,Psv,Feyenoord of Az wel ja maar niet tegen dordtrechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je door het oog van de naald kruipt dan mag dat.
Dordrechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen Barca,Psv,Feyenoord of Az wel ja maar niet tegen dordtrecht
die fout maak ik wel vaker bij dordrecht, sowieso ben ik een mongool bij d en dt dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |